Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Roskilde - OB 18/10/24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    pause - vi sidder totalt på spillet. Har dog svært ved for alvor at åbne Roskildes forsvar op når de står organiseret.

    Holder man fokus så kommer sejren ikke i fare - men Roskilde er hurtige på omstillinger og vi kan godt fanges på det forkerte ben - så fuld fokus efter pauseteen tak.

    Comment


      #32
      Fenger er pivringe.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Fenger er pivringe.
        ved jeg ikke - men det er lige som om han hele tiden er 1 sek eller 2 for længe om at tage en beslutning, og så når det som regel at løbe ud i ingenting

        Comment


          #34
          Igen elendig timing af Fenger. Luca ind snart….

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            ved jeg ikke - men det er lige som om han hele tiden er 1 sek eller 2 for længe om at tage en beslutning, og så når det som regel at løbe ud i ingenting
            Han har aldrig været god nok i min optik. Det er ikke nok at kæmpe.

            Comment


              #36
              er jeg den eneste der savner at se noget mere til Bonde - syntes han blev omtalt som en midtbane der kom meget i feltet - syntes jeg ikke vi ser meget til.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                er jeg den eneste der savner at se noget mere til Bonde - syntes han blev omtalt som en midtbane der kom meget i feltet - syntes jeg ikke vi ser meget til.
                Enig, det har været lidt skuffende. Indtil videre har han primært været farlig på dødbolde

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                  Enig, det har været lidt skuffende. Indtil videre har han primært været farlig på dødbolde
                  Og så brændte han vel 3-4 100% chancer de første 6-7 kampe

                  Comment


                    #39
                    var Mickelson ikke begyndt at slå bolden med venstre? Det er han da helt holdt op med igen - bliver ved med at vende rundt - smid den nu i feltet.

                    Og lad os få lukket den kamp snart!

                    Comment


                      #40
                      Ejdum 3 - 0 Flot sammenspil med Don D

                      Comment


                        #41
                        Ejdum afslutter en klasse kontra!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Ejdum er en gud. Det er den kvalitet der skal til over hele linjen. Pisse dynamisk og opportunistisk.

                          Comment


                            #43
                            Fenger ud Luca ind

                            Comment


                              #44
                              Luca kommer ind.
                              :-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                var Mickelson ikke begyndt at slå bolden med venstre? Det er han da helt holdt op med igen - bliver ved med at vende rundt - smid den nu i feltet.

                                Og lad os få lukket den kamp snart!
                                Han er ikke god nok. Der er så mange spillere på det her hold som ikke er gode nok.

                                Comment

                                Working...
                                X