Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Roskilde 22/09/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Men Trybull leverer 10% af den boldomgang i det fremadrettede spil som Manneh gør. Så der er en kæmpe udfordring på det punkt, når det hedder superliga. Trybull er alt for dårlig på bolden. For langsom til at afvikle og kan ikke se linjerne op igennem banen.
    Trybull er den eneste 6er OB pt har i truppen, og han er rigeligt god til superligaen, der hvor jeg er meget i tvivl er de forreste offensive, som netop skal etablere linierne op i banen, de er pt slet ikke gode nok, og selv fra kampstart evner Manneh ikke at finde dem, hvor det ellers burde være stærkeste opstilling. Defensivt er Manneh helt væk, og meget langt fra superliganiveau, ser ham mere som en 8er ligesom Bonde og Ejdum. Fint at Deedson idag stemplede ind i sæsonen med sin hidtil bedste præstation, nogen af de offensive skal jo helst levere.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

      Trybull er den eneste 6er OB pt har i truppen, og han er rigeligt god til superligaen, der hvor jeg er meget i tvivl er de forreste offensive, som netop skal etablere linierne op i banen, de er pt slet ikke gode nok, og selv fra kampstart evner Manneh ikke at finde dem, hvor det ellers burde være stærkeste opstilling. Defensivt er Manneh helt væk, og meget langt fra superliganiveau, ser ham mere som en 8er ligesom Bonde og Ejdum. Fint at Deedson idag stemplede ind i sæsonen med sin hidtil bedste præstation, nogen af de offensive skal jo helst levere.
      Der må jeg altså erklære mig uenig. Men det vidste du jo

      Comment


        Svaghederne på midtbanen og i centerforsvaret udstillet. Men så er det heller ikke værre.

        3 points og så videre.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment

        Working...
        X