Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Roskilde 22.9.24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    endnu har jeg ikke været så imponeret over Trybull i denne omgang. Men mon ikke det kommer? Og igen - så tænker jeg der er andre kampe han passer bedre til. Jeg synte især i starten af sæsonen havde Manneh lidt tendenser - ved ikke om det er konkurrencen fra Trybull der har fået ham til at stramme lidt op. Uanset der måske er lidt holden på bolden mm - så har vi brug for ham i det opbyggende spil som jeg ser det. Og ikke mindst hans dødbolde - dem slår han altså godt.

    Skal BP have en pause så er jeg enig i det kommer til at hedde Slots og Gomez. Askou var mere hvis vi nåede ud i 4. valget - så kunne det måske give mening frem for Ivan. Men han skal selvf. vurderes til at være klar. Vi skal spille med bedst mulige hold og få sikret den oprykning så hurtigt som muligt - det må tanker om trupsammensætning og mulige afgange helst ikke have en indflydelse på.
    Du har da i hvert fald ret i at Manneh med to oplæg i første halvleg viser en stor værdi for holdet i går. Udskiftningen må have været en bét for ham i går, men måske SK vurderede at der manglede lidt defensiv opmærksomhed ved Roskildes mål i går.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment

    Working...
    X