Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Hvidovre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    De byder sikkert 25 mio med diverse og så er han desværre væk....
    dét tror jeg ikke er nok. Vi mangler vel ikke pengene lige pt - og vi vil have svært ved at bruge dem alligevel - så tror der skal mere til

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      dét tror jeg ikke er nok. Vi mangler vel ikke pengene lige pt - og vi vil have svært ved at bruge dem alligevel - så tror der skal mere til
      Håber du har ret!

      Comment


        Fedt med 3 point - efter første halvleg; fuldt fortjent - den kamp skulle aldrig være blevet spændende.

        2 halvleg - om det er det mentale, energien der løber op eller bare Hvidovre der begynder at udøve lidt mere modstand, tænker det er lidt en blanding - uskøn 2 halvleg - men vi fik de 3 point. SÅ vigtigt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

          De byder sikkert 25 mio med diverse og så er han desværre væk....
          Kunne også være Slots han ville se...

          FCM har jo lige købt Buksa, men kan selvfølgelig været en erstatning for Priske.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

            Håber du har ret!
            de skal spille hvad; EL eller CHL - der kan jeg ikke se de går ud og smider 25 mill for en angriber fra 1 division.

            Var vi presset på økonomien, og Luca stod med udløb om 1 års tid - så kunne jeg sagtens se de kunne forsøge at gå på rov, snuppe ham for 10-12 mill. kr

            Men det andet - han viser selv han vil OB, vi har en lang kontrakt med ham, ung angriber der scorer mål - så han vil være dyr - rigtig dyr efter danske forhold. Så nej jeg tror ikke på den - men selvfølgelig kan det ske

            Comment


              Dejligt med en sejr på hjemmebane, især hvis man tænker på den gamle sæson. Det skal være startskuddet for et serie af sejrene på hjemmebane. Næste gang mod Hillerød har også RMN tribunen tilbage. Alt i alt den start som vi alle håbede på i ligaen, den skal bare fortsættes uden slinger i valsen og jeg er med på at vi skal have nye spillere ind for at forstærke holdet. Omvendt dejligt at de unge viser noget. Holdet skal have en mindset som går på at vinde hver eneste kamp, der er lang vej endnu. Men jeg er glad over at vi vandt igen og det var, som jeg læser herinde, en rigtig god første halvleg. Tillykke til Hansborg Sørensen og Martin med deres mål og assist.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Kunne også være Slots han ville se...

                FCM har jo lige købt Buksa, men kan selvfølgelig været en erstatning for Priske.
                også en mulighed.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  de skal spille hvad; EL eller CHL - der kan jeg ikke se de går ud og smider 25 mill for en angriber fra 1 division.

                  Var vi presset på økonomien, og Luca stod med udløb om 1 års tid - så kunne jeg sagtens se de kunne forsøge at gå på rov, snuppe ham for 10-12 mill. kr

                  Men det andet - han viser selv han vil OB, vi har en lang kontrakt med ham, ung angriber der scorer mål - så han vil være dyr - rigtig dyr efter danske forhold. Så nej jeg tror ikke på den - men selvfølgelig kan det ske
                  Giver god mening. Er nok bare for negativ her.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Peter Sand er da på stadion
                    Og nu bliver han interviewet i Herning, så han må være kørt i god tid. Før vores kamp var færdig.

                    Comment


                      Klasse første halvleg, i anden blev det for sløjt. Hvidovre kunne overtage midtbanen men kom faktisk kun til to rigtig gode chancer hvor Owusu reddede den ene med en klasse aktion og Myhra jom med en kæmperedning til den anden.
                      Det skyldes vel at Paulsen og Gomez gjorde det fremragende. Er især imponeret af Gomez, han spillede virkelig stærkt og fejlfrit og var også godt i opspillet.
                      Sidste sæson tabte vi to point i første hjemmekamp efter en stærk første halvleg. Denne gang bragte vi sejren hjem. Det er klasse og vi ligger suverænt på første plads i rækken.
                      Og med pokalbragt i Middelfart og derefter hjemmekampen mod Hillerød lugter det som fem sejre i træk - og det føles satme godt!
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        er vi sikre på at det ikke var Ebbe Sand som hvis det passer det jeg fandt er agent for Luca? :)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                          er vi sikre på at det ikke var Ebbe Sand som hvis det passer det jeg fandt er agent for Luca? :)
                          Det kan det nemt havde været

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                            er vi sikre på at det ikke var Ebbe Sand som hvis det passer det jeg fandt er agent for Luca? :)
                            Det var Peter Sand med mindre jeg skal have briller. Kan heldigvis normalt se forskel på de 2 nordtyskere. ;) Men korrekt han har Eliteconsulting som agent firma og de har Ebbe sand ansat. Men det er jo også en lettere handle imellem tvillinger tænker jeg.... Heldigvis kan vi også sige nej tak.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af DD84

                              Jeg tvivler sku på du har set Peter sand da han er på stadion i Herning idag :)
                              Ok, men de har også penge til meget FCM desværre. Så 2 steder på en gang er nok muligt for dem.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                                Det var Peter Sand med mindre jeg skal have briller. Kan heldigvis normalt se forskel på de 2 nordtyskere. ;) Men korrekt han har Eliteconsulting som agent firma og de har Ebbe sand ansat. Men det er jo også en lettere handle imellem tvillinger tænker jeg.... Heldigvis kan vi også sige nej tak.
                                Hvad mener du med Nordtyskere? De er fra Hadsund.

                                Comment

                                Working...
                                X