Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Hvidovre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    hvad med at smide Ivan ind som angriber? Vi mangler i den grad noget fysik

    Comment


      Hvad laver Søren Krogh!? Vi er på hjemmebane! Inden gejst på eller udenfor bane!!! KOM NU!

      Comment


        BP med en vigtig clearing...kunne let have kostet en tand mere

        Comment


          Sådan!!! Martin og Hansborg !

          Comment


            Sådan... ungdommen!

            Comment


              YES!!!!!!!!!!! De unge gør det!!!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                Hvad laver Søren Krogh!? Vi er på hjemmebane! Inden gejst på eller udenfor bane!!! KOM NU!
                tror ikke kun det er krogh - sidste sæson MÅ stadig sidde i spillerne. De skulle have lukket kampen - og nu er man blevet bange for at miste sejren.

                Comment


                  3 point fortjent nok. Videre.

                  Comment


                    JASGUDA
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      PUHAADA! Dejligt, dejligt mål

                      Comment


                        Nu når SK åbenbart kun kan vise engagement når det går godt, er det fedt de unge kan vise vejen....

                        Comment


                          Ja tak

                          Comment


                            Jeg synes det er ret vildt hvor stor en fejlmargin at Grubbe har. Det er over 50% af hans aktioner der enten fejler eller er semi-skidte. Han kunne måske have godt af en udlejning. Enten det eller også skal han sælges. Han er ikke god nok som det ser ud nu i hvert fald.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                              Jeg synes det er ret vildt hvor stor en fejlmargin at Grubbe har. Det er over 50% af hans aktioner der enten fejler eller er semi-skidte. Han kunne måske have godt af en udlejning. Enten det eller også skal han sælges. Han er ikke god nok som det ser ud nu i hvert fald.
                              enig - han gør det han kan, men ville nok have godt af fast spilletid

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                tror ikke kun det er krogh - sidste sæson MÅ stadig sidde i spillerne. De skulle have lukket kampen - og nu er man blevet bange for at miste sejren.
                                Enig, tror også det er noget mentalt. Det er jo også de unge som viser vejen, som ikke rigtig var indblandet i sidste sæson. Men jeg vil hellere have at Krogh viser noget engagement når det IKKE køre for os, hvis han ikke kan gøre det i begge situationer. Desuden håber jeg vi har en plan b, når vores plan a ikke fungerer. Det har jeg endnu ikke set.

                                Comment

                                Working...
                                X