Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 24/25

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sæson 24/25

    Vi starter mod de falske striber

    https://www.dbu.dk/resultater/pulje/...ampprogramFuld
    Last edited by Online; 17-06-2024, 11:55.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Noget af et startprogram. Bliver spændende at se hvordan vi klarer det.

    Comment


      #3
      Er der generel kke mandsgskampe i Nordic Bet?
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Er der generel kke mandsgskampe i Nordic Bet?
        Tror mandagskampene i SL er på grund af TV-stationerne.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Er der generel kke mandsgskampe i Nordic Bet?
          Der er en Onsdagskamp ellers er det i weekenden, flest Søndagskampe. Men det kan jo blevet ændret lidt.

          Comment


            #6
            Hej, det bliver en fed sæson! Uden VAR og uden mandagskampe! Football is coming home!
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Efter 12 år med sæsonkort, tager jeg en pause fra OB. Det har sgu været nogle hårde år. Jeg kan sgu ikke mere lige nu. Jeg tror, at OB fik en 4-0 sejr under Kent Nielsen, hvor jeg tænkte: "Det var sgu fedt". Ellers har det været 12 forkrampede år. Held og lykke. Jeg kommer IKKE til at se alle kampe i 24/25-sæsonen.

              Men god kamp

              Comment


                #8
                Hmm… ser ikke oprykning som en helt naturlig ting. Der er flere gode hold. Esbjerg , Hvidovre , Fredericia . Flere af de hold tabte vi til i forgangne sæson. Glæder mig til at se hvordan vi ruster op til sæsonen..

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af OR-OB Se indlæg
                  Hmm… ser ikke oprykning som en helt naturlig ting. Der er flere gode hold. Esbjerg , Hvidovre , Fredericia . Flere af de hold tabte vi til i forgangne sæson. Glæder mig til at se hvordan vi ruster op til sæsonen..
                  Tror du skal forvente vi ruster ned i stedet for op.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                    Noget af et startprogram. Bliver spændende at se hvordan vi klarer det.
                    Meget spændende. Jeg er dog desværre ikke særlig optimistisk på vores vegne. Et vingeskudt usammenspillet hold med en beviseligt famlende træner i en situation, hvor vi stort set kun kan skuffe mod sammenspillede solide hold der 100% vil give ALT hvad de har når de møder os. Det er for mig den oplagte opskrift på endnu en OB nedtur.

                    Spændende hvor lang snor Søren Krogh får hvis vi eksempelvis står med et eller to points efter de første tre kampe.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Meget spændende. Jeg er dog desværre ikke særlig optimistisk på vores vegne. Et vingeskudt usammenspillet hold med en beviseligt famlende træner i en situation, hvor vi stort set kun kan skuffe mod sammenspillede solide hold der 100% vil give ALT hvad de har når de møder os. Det er for mig den oplagte opskrift på endnu en OB nedtur.

                      Spændende hvor lang snor Søren Krogh får hvis vi eksempelvis står med et eller to points efter de første tre kampe.
                      Skulle ikke undrer mig, hvis vi ser TB på bænken i løbet af efteråret !

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af OR-OB Se indlæg
                        Hmm… ser ikke oprykning som en helt naturlig ting. Der er flere gode hold. Esbjerg , Hvidovre , Fredericia . Flere af de hold tabte vi til i forgangne sæson. Glæder mig til at se hvordan vi ruster op til sæsonen..
                        Esbjerg er historisk et godt hold - men de kommer fra 2 division...det skal vi kunne slå. Men ja - vi skulle også have slået Hvidovre hver gang vi mødte dem sidste sæson, det gik ikke så godt med det. Jeg håber vi får trimmet truppen - og får sendt de spillere videre som absolut ingen fremtid har i OB. Og så bringer 3-4 erfarne spillere ind der kan støtte op om de unge, sammen med Myhra, BP, Manneh Owusu (og eller Mickelson)

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Meget spændende. Jeg er dog desværre ikke særlig optimistisk på vores vegne. Et vingeskudt usammenspillet hold med en beviseligt famlende træner i en situation, hvor vi stort set kun kan skuffe mod sammenspillede solide hold der 100% vil give ALT hvad de har når de møder os. Det er for mig den oplagte opskrift på endnu en OB nedtur.

                          Spændende hvor lang snor Søren Krogh får hvis vi eksempelvis står med et eller to points efter de første tre kampe.
                          Altså så har vi jo balladen. Vi skal for alt i verden godt fra start. Både spillemæssigt - men særligt resultatmæssigt. Så der er i den grad tryk på.

                          Og TB har jo et eller andet sted også allerede nu lagt sin røv i klaskehøjde, ved at holde fast i Krogh. Om det havde været rigtigt eller ej - så var der et vindue for helt at rive plastret af og starte helt forfra. Nu har han efter formodenlig grundig overvejelse valgt at holde fast i Krogh - så Bech tror på ham og tror på han kan få vendt skuden.

                          Jeg håber han får ret - men man kan jo ikke vente til foråret 25 med at begynde at levere...

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            Altså så har vi jo balladen. Vi skal for alt i verden godt fra start. Både spillemæssigt - men særligt resultatmæssigt. Så der er i den grad tryk på.

                            Og TB har jo et eller andet sted også allerede nu lagt sin røv i klaskehøjde, ved at holde fast i Krogh. Om det havde været rigtigt eller ej - så var der et vindue for helt at rive plastret af og starte helt forfra. Nu har han efter formodenlig grundig overvejelse valgt at holde fast i Krogh - så Bech tror på ham og tror på han kan få vendt skuden.

                            Jeg håber han får ret - men man kan jo ikke vente til foråret 25 med at begynde at levere...
                            Røven havde vel i ligeså høj grad været i klaskehøjde, hvis han valgte en ny træner. Uanset hvad, så er OB favoritter i alle de kommende 32 kampe. Folk ville stille spørgsmålstegn ved valget af en hvilken som helst cheftræner, hvis vi mister point i de første kampe, og da det er TB der primært udpeger cheftræneren, så ville pilen i sidste ende på på ham. Der er ikke lige en indkøringstid, når det hedder 1. Division og man er OB. Så er det bare vind, vind og vind.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Røven havde vel i ligeså høj grad været i klaskehøjde, hvis han valgte en ny træner. Uanset hvad, så er OB favoritter i alle de kommende 32 kampe. Folk ville stille spørgsmålstegn ved valget af en hvilken som helst cheftræner, hvis vi mister point i de første kampe, og da det er TB der primært udpeger cheftræneren, så ville pilen i sidste ende på på ham. Der er ikke lige en indkøringstid, når det hedder 1. Division og man er OB. Så er det bare vind, vind og vind.
                              Ingen tvivl om det, problemet her er at Søren Kroghs røv allerede er klasket godt og grundigt igennem i nedrykningskampene og her kunne han tydeligvis ikke modstå presset og famlede rundt i samtlige kampe. Han starter ikke fra nul men i minus 10 pga den bagage han har med. Så kan både Søren Krogh og Troels Bech sweettalke alt det de vil, men det ændrer ikke på at det har været lort under Søren Krogh hele vejen igennem indtil nu.

                              Comment

                              Working...
                              X