Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Troels Bech

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

    Jeg hørte ham da ordret sige: "Vi er dumpet" - det er vel en eller anden form for selverkendelse - hvis man ellers ønsker at se det...
    Men der var jo ingen substans i det han sagde. Han brugte to floskler.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
      Fyn er fin, men OB er til grin. Det er simpelthen gak gak godnat, det her. Der er vel for H. en grund til, TB er blevet fyret 3 gange i OB. Nu har vi ansat endnu en "klubmand" med "OB-DNA" - eller rettere en, Thorborg ved, at han kan styre, Intern undersøgelse, hver en sten skal vendes - min bare. Så fik BW og Alm skylden denne gang næste gang er det så Bech og Krogh. Eller Bech og X.
      Fordi man ikke har gjort det godt som træner 3 gange for 10 år siden er da ikke det samme som man ikke er god til en helt anden rolle i klubben 10 år efter. Han har jo også udviklet sig som leder, mennesker og især som Sportsdirektør hvor de var meget glade for ham i Brøndby? Det er en tand for unuanceret at bedømme ham på sine meget gamle trænermeritter, når det er i en helt anden rolle han er ansat i.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

        Men der var jo ingen substans i det han sagde. Han brugte to floskler.
        Hvad skulle han specifikt have sagt for at du ville være tilfreds? Sagligt.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

          Han sidder jo ikke og hverken hyrer eller fyrer nogen på et pressemøde, hvor han bliver præsenteret som ny sportsdirektør - uanset, hvad planen er...
          No shit…
          Men så kunne han have nøjes med første del af kommentaren om Søren Krogh, nemlig at han indtil videre også er træner næste uge. I stedet laver han en tilføjelse, der konkret peger frem mod opstarten efter sommerferien. Det ville være et kommunikationsmæssigt selvmål, hvis der er en reel plan om at fyre SK i løbet af ugen - og TB er en både dygtig og intelligent kommunikatør. I min verden peger det mod at man i første omgang regner med at køre videre med SK (hvad jeg personligt tror er fornuftigt nok - han fandt antydninger af en rigtig formel i de sidste kampe og lidt kontinuitet kan blive meget værd, hvis vi skal godt fra start i 1. Division trods enorme udskiftninger i truppen). Obstruktion tolker det desuden på samme måde som mig.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

            Tit hører man også at der fuld opbakning til en træner og det bliver understreget kraftigt og så er han fyret dagen efter. Så det giver jeg ikke så meget for.
            Men meget sjældent fra en nyansat sportsdirektør, der er i sin gode ret til at skifte ud på posten. Som skrevet i et tidligere indlæg: TB er smart nok til, at han ville have været meget mindre konkret om SKs rolle efter sommerpausen, hvis han reelt havde planer om at fure ham i løbet af ugen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

              Fordi man ikke har gjort det godt som træner 3 gange for 10 år siden er da ikke det samme som man ikke er god til en helt anden rolle i klubben 10 år efter. Han har jo også udviklet sig som leder, mennesker og især som Sportsdirektør hvor de var meget glade for ham i Brøndby? Det er en tand for unuanceret at bedømme ham på sine meget gamle trænermeritter, når det er i en helt anden rolle han er ansat i.
              Han har alt for meget OB arv med sig, og ham kommer Thorborg til at fyre igen. I min verden er trænger klubben til et los, og jeg tror ikke Bech er manden, der kan gøre det. Jeg mener stadig, at Thorborg har valgt et for ham sikkert kort, som han kan bestemme over. OG det også til grin.

              (I øvrigt har han også været sportsdirektør i OB, hvor han vist købte legender som Darko Bodul, Niclas Vemmelund fra FC Fyn, og lejede David Löfquist - og H-H-A røg tilbage til EFB. Jeg kan ikke huske, om han også stod for sommervinduet?)

              PS: Gør Bech det umulige, og får sat skik på det hele, bøjer jeg mig totalt i støvet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                No shit…
                Men så kunne han have nøjes med første del af kommentaren om Søren Krogh, nemlig at han indtil videre også er træner næste uge. I stedet laver han en tilføjelse, der konkret peger frem mod opstarten efter sommerferien. Det ville være et kommunikationsmæssigt selvmål, hvis der er en reel plan om at fyre SK i løbet af ugen - og TB er en både dygtig og intelligent kommunikatør. I min verden peger det mod at man i første omgang regner med at køre videre med SK (hvad jeg personligt tror er fornuftigt nok - han fandt antydninger af en rigtig formel i de sidste kampe og lidt kontinuitet kan blive meget værd, hvis vi skal godt fra start i 1. Division trods enorme udskiftninger i truppen). Obstruktion tolker det desuden på samme måde som mig.
                SK er bare et forkert valg. Ud over at han er uerfaren, for naiv og på flere parametre har fejlet i nedrykningsspillet så er han stadig “FCN træner” og kan ikke forestille mig at det er den vej OB skal gå.
                Det er ikke det Akademiet praktiserer eller 1. holdet har spillere til ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  SK er bare et forkert valg. Ud over at han er uerfaren, for naiv og på flere parametre har fejlet i nedrykningsspillet så er han stadig “FCN træner” og kan ikke forestille mig at det er den vej OB skal gå.
                  Det er ikke det Akademiet praktiserer eller 1. holdet har spillere til ..
                  Men det er jo ikke det han praktiserede i sæsonens sidste kampe. Trænere kan udvikle sig, også rent taktisk. Men altså, jeg er ikke die hard SK-fan. Jeg har bare svært ved at tolke Bechs kommentarer som om SK en fyring er lige om hjørnet og kan godt se en hvis mening i at lade ham få chancen med den stil, han fandt frem til mod slutningen fremfor at skabe endnu mere kaos. TB snakker meget om kultur og det er noget af det SK i hvert fald har prøvet at arbejde med - og bel også til en vis grad er lykkedes med.
                  Bliver SK fyret og erstattet af en kompetent træner med blik for de unge går jeg på ingen måde i spåner over det - jeg tror bare ikke det er så sikkert som nogle virker til at tro (ønske?).

                  Comment


                    Jeg synes det er et godt valg med TB. Han er faglig kompetent og en dygtig kommunikator. Men vi må se hvad tiden bringer. Jeg tror stadig på OB og vi kommer styrket tilbage gerne næste år.☀️☀️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Hvad skulle han specifikt have sagt for at du ville være tilfreds? Sagligt.
                      Når man stiller op til interview og det man svarer på spørgsmålet “hvad er der gået galt de sidste 13 år?” er “vi har skruet låget forkert på” er man altså dumpet. Man skal ikke stille op til interview, hvis kan reelt ikke har planer om at svare på de lidt ubehagelige spørgsmål.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                        Når man stiller op til interview og det man svarer på spørgsmålet “hvad er der gået galt de sidste 13 år?” er “vi har skruet låget forkert på” er man altså dumpet. Man skal ikke stille op til interview, hvis kan reelt ikke har planer om at svare på de lidt ubehagelige spørgsmål.
                        Man havde stillet op til spørgsmål omkring ansættelsen af TB som sportsdirektør.

                        Tor næppe at der er nogen der kan svare fyldestgørende på hvad der er gået galt de sidste 13 år - nu forsøger man at finde ud af hvad der er gået galt i denne sæson og nok lidt længere tilbage.
                        Her tænker jeg umiddelbart på at man forsøgte sig med et eksternt firma til at ansætte først en træner og derefter fodbolddirektør - bare den rækkefølge var uhensigtsmæssigt ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          No shit…
                          Men så kunne han have nøjes med første del af kommentaren om Søren Krogh, nemlig at han indtil videre også er træner næste uge. I stedet laver han en tilføjelse, der konkret peger frem mod opstarten efter sommerferien. Det ville være et kommunikationsmæssigt selvmål, hvis der er en reel plan om at fyre SK i løbet af ugen - og TB er en både dygtig og intelligent kommunikatør. I min verden peger det mod at man i første omgang regner med at køre videre med SK (hvad jeg personligt tror er fornuftigt nok - han fandt antydninger af en rigtig formel i de sidste kampe og lidt kontinuitet kan blive meget værd, hvis vi skal godt fra start i 1. Division trods enorme udskiftninger i truppen). Obstruktion tolker det desuden på samme måde som mig.
                          https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...r-i-naeste-uge

                          ”den plan, der er lige nu,”
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Må jo give ham en chance til, igen. Tvivler ikke på han vil gøre sit bedste, så er håbet, vi kan få den kultur tilbage der gav os plads i top 6.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Ja? Det er jo præcis det, jeg skriver.
                              Edit: og hvorfor svare to gange på samme indlæg i stedet for at forholde dig til mit svar på din første kommentar til mit indlæg?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
                                Jeg har fulgt OB siden jeg var barn, jeg har været med både i madrid og første division. Jeg var klar til at støtte endnu engang i første division hvis klubben var klar til at sætte handling bag ord og stille med en stamme af OB talenter og satse på OB dna startende med den trup der har vundet vores eneste hjemmekamp i et år!

                                Jeg har skreget i 15år at problemet er Thorborg og den type af personligheder han ansætter, han ansætter kun folk der lader ham styre dem som Anna og Dorthe med hånden langt oppe i røven. Det eneste det kunne være værrer for mig end den sæson vi lige har haft og den 15år lange parade er inkompetance vi har haft, er at man henter den varmtluft fyldte cancersvulst TB tilbage. Jeg skal intet have med OB at gøre så længe at han er i klubben, hvordan kan de blive ved med at hente den katastrofe tilbage?
                                Dukkerne hedder nu Anna og Lotte. Jeg tror Troels Bech er vigtigere for OB end dig, vi ses på stadion om 3 år når de skifter sportsdirektør igen

                                Comment

                                Working...
                                X