Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - RFC, søndag d. 19. maj kl. 14.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
    Det er simpelthen ufattelig flot, at der igen-igen er så stort et tilskuertal i vente. Hvad kunne det dog ikke have været, hvis nu ... top-6 med mere? Men selv hvis jeg tager mine absolut mest positive briller på, så er det too-little-too-late for os. En sejr ude mod Hvidovre, som slutspillets første sejr er ikke nok. Kravet er, for mig at se, en sejr i morgen, hvis den glipper, tror jeg, at det vil give Lyngby den fornødne medvind til selv at afgøre slutspillet.
    Opstillingen? Tjae, det er vel det stærkeste vi kan stille med, hvis vi skal spille med dem, der gider. Og det er jo sammensat med et top-6 budget. Jeg spiller gerne med BP, udelukkende set i lyset af, at hans arbejdsindsats altid er god. Hvilket jo så siger noget om dem, der ikke spiller.
    Spørgsmålet er om stadion ikke skulle udvides til 20.000 hvis OB lå fast i top 6 - vildt at tænke på, at NT har forspildt chancen for at gøre OB til en markant fodboldby.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Tror det er meget sådan. Bashkim har noget frihed fra sin position, hvor han nok får en opgave med at stå en smule længere tilbage, når vi ikke har bolden, så vi igen kan få held med at lukke midtbanen, på trods af vi mangler Trybull. Derudover skal han som imod Hvidovre være god til at finde de rum imellem midtbane og forsvar hos Randers, hvor de nok vil være meget opmærksomme på Rami.
      Jeg tror nu også det bliver mere a la diamanten, vi så sidst, med Manneh som 6’er og Bash som 10’er.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Sådan William Christian Martin fra U17 er med i truppen

        https://ob.dk/nyheder/2024/maj/trupp...ste-hjemmekamp
        Minteh vibes
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #19
          Har 1 voksen og 1 børnebillet i overskud hvis nogle vil købe, 150 ,-

          Comment


            #20
            Randers har både en Max og en Mads Albæk i truppen. Var der ikke en Albæk i vores U-19 trup?

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
              Randers har både en Max og en Mads Albæk i truppen. Var der ikke en Albæk i vores U-19 trup?
              Jo, Max Albæk er gammel OBer og skrev en 3 årig kontrakt med RFC sidste sommer

              Comment


                #22
                Dagens opstilling kunne vel godt være tæt på startopstilling næste sæson?

                Comment


                  #23
                  Myhra
                  Leeroy Paulsen Slotsager Aske
                  Manneh Ejdum
                  Bashkim
                  Deedson Kjerrumgaard Fenger
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Hørte Enrico. Glat. Men det er da fint at han magtede at kommunikere hvem der udtaler sig om hvad og at Thorborg betaler det samme næste sæson hvis vi rykker ned.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                      Hørte Enrico. Glat. Men det er da fint at han magtede at kommunikere hvem der udtaler sig om hvad og at Thorborg betaler det samme næste sæson hvis vi rykker ned.
                      Og at der er igangsat en undersøgelse internt og af eksterne folk, som skal vende alle sten og dermed evaluere, den undersøgelse skulle ligge klar om 8-10 dage.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

                        Og at der er igangsat en undersøgelse internt og af eksterne folk, som skal vende alle sten og dermed evaluere, den undersøgelse skulle ligge klar om 8-10 dage.
                        Den eksterne del blev lavet sidste år, men opdateres i disse dage.

                        Comment

                        Working...
                        X