Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det ville blive en surrealistisk fortælling, hvis man prøvede at lave en tidslinje med HC, PH, TB og JH citater over de sidste 3 år og så sammenligne dem med spillet på banen og resultaterne.
    Der er rigeligt bare at kigge på citaterne, det står jo tydeligt at stort set alt bevæger sig fuldstændig rundt i ring, som det har gjort det i de sidste år... HC stod også altid og prøvede at trylle med ordene, men det blev oftest til noget ala. "De tanker der er gjort, er at gøre som vi hele tiden har gjort"...

    Poul Hansen prøvede faktisk ikke at trylle med ordene, men det gik alligevel altid sådan, og når manden sagde "til højre" vidste alle at det lige så godt kunne blive venstre...

    Resultaterne er nemme at sammenligne med, det har været det samme gylle hele vejen igennem... alt er det samme, bare en billigere udgave, og nu er det bare Drøvsnakkeren & Tabte-Troels der har ansvaret...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Skrev således på side 47 i denne tråd og fik efterfølgende i en anden besvarelse at vide, at jeg bare kunne holde mig væk fra Stadion og i en anden tråd, at jeg var medløber. Medløber ? har formentlig været med OB siden pgl.s fødsels år - gætter bare, bliv væk fra Stadion, jo tak det gør jeg så, men meget mod min vilje, men under Bæk's regime er der squtte meget at komme efter - heller ikke i 1. division - Gårsdagens kamp mod 1. divisions bundprop
      siger vel alt ! OUT med manden.
      "Ad trådens overskrift: Hvor lang tid skal han (Bech) have: Ikke længere. Hans smarte fremtoning og one liners hjælper ikke OB holdet. Hvis det skulle være undgået nogens opmærksomhed er vi altså på en nedrykningsplads og er parat / ender i 1. division…… hvis der ikke sker noget NU ! Et par 10. pladser eller noget i den retning, i den tid Bech har været i klubben burde vel - rent objektivtivt - have peget i den retning, nemlig ned…..! Han ER IKKE opgaven værdig og bør udskiftes øjeblikkeligt med en holdet har respekt for - Rent spillermæssigt hører vi ikke hjemme på en 11.- 12. plads seriøst…. OK vi har skader, jo tak men det har de andre hold også ! Spillerne mand for mand er imø alt for gode til at rykke ned og vi / de burde spille de andre bundhold ud af ligaen med højre fod/ben bundet op, men det sker tilsyneladende ikke - Trænerens skyld, ja langt hen ad vejen synes jeg. Den gang vi alle (næsten) skreg Olsen raus lå vi på en 2. 3. plads - nu roder vi for alvor rundt i bunden og jeg synes aldrig jeg hører Bech raus når jeg er på stadion - hvilket jeg oftere og oftere IKKE er - det lader jeg min trofaste OB hustru og datter om, de gi'r aldrig op, jeg er desværre på vej ned i den mørke zone hvor det hele kan være lige meget - ER JEG DEN ENESTE !"

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        http://www.fyens.dk/sport/OB-Troels-...rtikel/2577787
        - Jeg har i det pågældende tilfælde ret præcist spurgt spilleren, om han ville være interesseret i at gå til en tandlæge, der var i følelsernes vold. Næppe. De fem sekunder man slå ud med armene, mister man fokus fra det, det drejer sig om, siger Troels Bech. Om Emil Larsen, der flere gange slog ud med armene.

        Forhåbentligt har han også fortalt ham at det er ødelæggende for holdmoralen, hvilket er langt værre end de 5 sekunders uopmærksomhed - det kan udløse timers manglende tro på projektet, kollektivet og holdkammeraterne!
        gu er det da irreterende at se på, men helt ærlig så har vi sgu da større problemer - og hvis en opgivende attitude fra en spiller efter en fejlslagen aktion kan ødelægge hele holdets moral, så står det fandme sløjt til.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          gu er det da irreterende at se på, men helt ærlig så har vi sgu da større problemer - og hvis en opgivende attitude fra en spiller efter en fejlslagen aktion kan ødelægge hele holdets moral, så står det fandme sløjt til.
          På hvilken måde skulle "opgivende attitude", som spreder sig som ringe i vandet IKKE være en del af de såkaldt "større problemer"? Er der én der giver op, så tænker en anden måske, jamen så gider jeg heller ikke, og bum, så er vi ikke bare dårlige, vi er piv-elendige.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            gu er det da irreterende at se på, men helt ærlig så har vi sgu da større problemer - og hvis en opgivende attitude fra en spiller efter en fejlslagen aktion kan ødelægge hele holdets moral, så står det fandme sløjt til.
            Som ChrisOB skriver er det jo udtryk for noget meget større og problematisk.

            Lasse Nielsen siger: - Det er hele holdet. Der er mange forklaringer. Vi skal hjem og se os selv i spejlet, og nogen har mere brug for at se kampen igennem end andre ... men, det er lidt farligt det her, så jeg skal passe på, hvad jeg siger, lydet fra fra Lasse Nielsen over for Fyens Stiftstidende.

            Det synes jeg ikke er betryggende - det lyder som et hold uden det helt grundlæggende sammenhold, som er grundlaget for succes i en holdsport.

            Comment


              Er mere sikker end jeg nogensinde har været før: Troels er fortid hvis vi taber til FCN. Lad os nu få en mand ind der kan ruske truppen på plads. Droppe hierarkierne og splittelsen. Få gejsten tilbage, og få spillerne til at yde 110% en hel kamp. Find en tysker som kan pushe noget fandenivoldskhed ind i truppen!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                Er mere sikker end jeg nogensinde har været før: Troels er fortid hvis vi taber til FCN. Lad os nu få en mand ind der kan ruske truppen på plads. Droppe hierarkierne og splittelsen. Få gejsten tilbage, og få spillerne til at yde 110% en hel kamp. Find en tysker som kan pushe noget fandenivoldskhed ind i truppen!
                Det kan godt ske, at han er dét, men du håber vel vi vinder på mandag, ikke?

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Det var da et pænt "unuanceret" indlæg...



                  Fyr Troels Bech. Point of no return er nu nået.

                  MvH ChrisOB
                  C/N er for længst holdt op med at være morsomt. Men til gengæld er alting i det skriv sandt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    På hvilken måde skulle "opgivende attitude", som spreder sig som ringe i vandet IKKE være en del af de såkaldt "større problemer"? Er der én der giver op, så tænker en anden måske, jamen så gider jeg heller ikke, og bum, så er vi ikke bare dårlige, vi er piv-elendige.

                    MvH ChrisOB
                    det er da et stort problem hvis det spreder sig. Det der bekymre mig vil så nok mere være det at andre giver op fordi emil slår ud med armene - dét syntes jeg må være alamerende, og måske her man skulle tage fat frem for at bede en enkelt spiller om ikke at slå ud med armene, for vælter korthuset på så billig en baggrund ser det i sandhed sort ud.

                    Comment


                      http://www.bt.dk/blogs/hvordan-har-du-det-troels-bech

                      mente nok han havde brugt den "alt-for-damerne" lige for nylig.....så sjov var den ikke Troels at du behøver bruge den 2 gange på en uge. Og en gang imellem kan man godt svare helt simpelt på spørgsmålet der bliver stillet, hvor dumt det end må være....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        det er da et stort problem hvis det spreder sig. Det der bekymre mig vil så nok mere være det at andre giver op fordi emil slår ud med armene - dét syntes jeg må være alamerende, og måske her man skulle tage fat frem for at bede en enkelt spiller om ikke at slå ud med armene, for vælter korthuset på så billig en baggrund ser det i sandhed sort ud.
                        Jeg vil lægge hovedet på blokken og sige, at det er faktisk vores helt store problem. Indstillingen. Fordi i perioder - både i sidste sæson og senest de første 20 minutter imod SønderjyskE der kan vi jo spille hurtigt og løbe for hinanden. Men pludselig sker der ét eller andet. Vi holder op med at spille hurtigt og løbe for hinanden. Hvor dét kommer fra, og hvis skyld det er, kan diskuteres, men faktum er, at det sker. Nogen gange behøves modstanderen end ikke at score, før at dét sker, og dét i sig selv er det mest alarmerende for mig.

                        Det gør simpelthen så ondt, at jeg har svært ved rigtigt at sætte ord på det. Som at blive ramt i bollerne hundrede gange i træk af en god solid sikkerhedssko med ståltip?

                        Og hvad kan man ellers gøre? Jeg dukker op til kampene, klapper, synger, råbte endda "kom igen!" til Emil Larsen, da denne fumlede en bold ud over baglinien; hvad får jeg - og alle vi andre igen?

                        20 minutter hist og her; og så derefter ustruktureret angreb; ustruktureret forsvar - og ja folk der slår ud med armene. Det er MÅDEN, man taber på, der bestemmer graden af kritikken. Og hvis den får sit udgangspunkt fra én, der slår ud med armene så... ja så er det sgu sikkerhedsskoen i bollerne om igen.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Jeg vil lægge hovedet på blokken og sige, at det er faktisk vores helt store problem. Indstillingen. Fordi i perioder - både i sidste sæson og senest de første 20 minutter imod SønderjyskE der kan vi jo spille hurtigt og løbe for hinanden. Men pludselig sker der ét eller andet. Vi holder op med at spille hurtigt og løbe for hinanden. Hvor dét kommer fra, og hvis skyld det er, kan diskuteres, men faktum er, at det sker. Nogen gange behøves modstanderen end ikke at score, før at dét sker, og dét i sig selv er det mest alarmerende for mig.

                          Det gør simpelthen så ondt, at jeg har svært ved rigtigt at sætte ord på det. Som at blive ramt i bollerne hundrede gange i træk af en god solid sikkerhedssko med ståltip?

                          Og hvad kan man ellers gøre? Jeg dukker op til kampene, klapper, synger, råbte endda "kom igen!" til Emil Larsen, da denne fumlede en bold ud over baglinien; hvad får jeg - og alle vi andre igen?

                          20 minutter hist og her; og så derefter ustruktureret angreb; ustruktureret forsvar - og ja folk der slår ud med armene. Det er MÅDEN, man taber på, der bestemmer graden af kritikken. Og hvis den får sit udgangspunkt fra én, der slår ud med armene så... ja så er det sgu sikkerhedsskoen i bollerne om igen.

                          MvH ChrisOB
                          jamen helt enig - det er et stort problem med vores indstilling, og som du siger nogle gange behøver modstanderne ikke engang score....det sker også når vi kommer foran. Det er helt håbløst.
                          - min pointe var bare at når nu det problem tydeligvis er så omfangsrigt, så er det ikke andet end symptom behandling at bede emil om at lade være med at slå ud med armene. Når holdet kan gå i stå fordi de kommer foran, eller bryde sammen fordi en spiller som emil slår ud med armene efter en mindre heldig tæmning af en bold så er den hel gal.

                          - og ja det gør sgu ondt at se på....

                          var der ikke engang en sportspsykolog tilknyttet truppen? enten gør han sit arbejde virkeligt dårligt eller er han også blevet sparet væk? Kunne godt se ud til truppen kunne bruge en time eller to på hans briks.....men deet kan være Troels ikke bryder sig om den slags - med alle hans "smarte" kommentarer om dameblade og talen om følelser

                          Comment


                            Hvor mange gange er Troels Bech egentlig rykket ned fra Superligaen i løbet af sin trænerkarriere?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Hvor mange gange er Troels Bech egentlig rykket ned fra Superligaen i løbet af sin trænerkarriere?
                              0 gange.
                              Han blev dog nok reddet fra det ved, at blive fyret i EFB.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                BT i dag
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X