Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Vi var på vej til endnu en skuffende sæson, med træner fyring og misset målsætning igen. Men så heller ikke mere. Havde vi taget formen fra de første 5 kampe med ind i slutspillet ville vi aldrig for alvor komme i farer for nedrykning.
Men et eller andet er gået helt galt. Var det eksperimenterne med opstillingen mod Vejle? Ja det var dårligt, men den slags skal man kunne ryste af sig. Så var der vandkampen i Lyngby - den burde man kunne tage ud af ligningen, men pga den elendige hjemmebanestatestik så skulle vi have jo haft 3 point der. Derefter følger endnu en hjemmekamp - endnu en dårlig præstation og forbandelsen fortsætter. Pludselig er man 3 kampe inde i slutspillet - uden en sejr og for alvor rodet ind i nedrykningskampen.
Jeg undrer mig virkeligt over at bunden på den måde er gået ud af holdet - og tænker også trænerteamet gør. For det virkede jo netop til at man havde fået lagt et eller andet fornuftigt bundniveau efter Krogh kom til; ja man lavede nogle tåbelige fejl i kampen mod BIF - men runden efter spillede holdet lige op med AGF...der var et eller andet at bygge på...så det ud til.
Men som det ser ud nu - hjemme kan man ikke regne med at skaffe sig 3 point. Så det er 2 ud af de 5 der er tilbage - heldigvis har vi hidtil været gode på udebane - men tør man blive ved med at tro på den?
Jeg kan godt forstå hvis de er lidt paniske og leder efter løsninger...
Leave a comment: