Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers - OB 19-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    en sejr mod Hvidovre vil være så vigtig - mentalt vil det kunne give et kæmpe boost. De næste 3 runder; Hvidovre (H), Vejle (U) og Lyngby (H) - med en sejr over Hvidovre så tror jeg pludselig på 7-9 point i de 3 kampe.

    Omvendt - vinder vi ikke i næste runde så tror jeg godt jeg vil kalde den og sige det hedder 1 division efter sommer...
    Hvor er det sørgeligt at vi skal sidde, og snakke om at en sejr over det ringeste hold i ligaen, siden Lyngby’s amatører, vil give et kæmpe boost.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Hvor er det sørgeligt at vi skal sidde, og snakke om at en sejr over det ringeste hold i ligaen, siden Lyngby’s amatører, vil give et kæmpe boost.
      ... Næh ikke rigtigt... Er desværre mere buissness ass usual
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Hvor er det sørgeligt at vi skal sidde, og snakke om at en sejr over det ringeste hold i ligaen, siden Lyngby’s amatører, vil give et kæmpe boost.
        det er vanvittigt sørgeligt - men OB er jo bare et utroligt dårligt sted lige nu - og ser virkelig hårdt ramt ud.

        Så tror det vil kunne give et rygstød med en sejr - man vil få lagt den der hjemmebaneforbandelse lidt bag sig, det vil kunne give troen på 3 point mod Lyngby hjemme - og med en udekamp i Vejle vil det ikke være helt utænkeligt at det kan føre til en positiv stime der lige redder vores røv.

        Eller vi fortsætter elendighederne og så godt som sikre os en tur i 1 division.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
          Mouritsen, manden der aldrig har haft superliganiveau - kunne man forvente andet?
          Superliganiveau? Han har ikke FODBOLDniveau.... Han har intet at gøre på en fodboldbane.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

            Jeg synes det er meget værre, at vi har en del spillere, som tydeligt ikke engang gider kæmpe for klubben. Ved halvleg skifter vi f.eks. 2 spillere ind, som klart gør holdet svagere pga. manglende vilje/indsats. Vi spiller med en højre kant, som i hele kampen løber og diskuterer med trænerbænken, fordi han ikke vil spille pladsen osv.
            Prøv dog nu at stille et hold med flere typer som Mickelson, Køhler, Trybull og Bash, som gør, hvad de kan, selvom de ikke har Al Hajj`s tekniske evner, og så sorter dem fra, som måske har evner, men ikke gider arbejde for holdet og trøjen !!
            En reporter nær trænerbænken sagde til kommentatorparret, at Fenger ønskede at vide hvad hans opgaver var. Det er da pinligt

            Comment


              Jeg kan godt lide Rami som spiller, men synes ikke det er kommet nok frem at han var involveret i begge Randers-mål. I det første headede han højt op i luften inde i feltet i stedet for fremad. Og i det andet stod han der bare i stedet for at have øje for den fremstormende målscorer.

              Comment


                Efter kampen i går syntes jeg, at det var en forfærdelig indsats - så jeg har set kampen igen i dag. Det VAR en forfærdelig indsats!!

                Spillerne ligner nogle der ikke kan spille fodbold, og hvorfor gør de så dét? Det må simpelthen falde tilbage på bænken. Vi snakker meget om, at vi skal have bedre spillere til alle kæder. Men hvad med at bruge nogle penge på et godt trænerteam, som kan få spillerne til at spille fodbold. Gør man ikke det, så er det ligegyldigt hvad man har af spillermateriale, mener jeg.

                Lad os prøve at tage holdet:
                - Målmanden: God kvalitet (top 6-potentiale)
                - Forsvar: Uwusu (top 6-potentiale), Slotsager (top6-potentiale, Bjørn Paulsen (kan spille til top 6), Helander ( kan spille til top 6), Gomez (top 6 potentiale), Mickelson (ikke top 6-potentiale),
                - Midtbane: Al Hajj (klart top6-niveau) Trybull (klart top 6-potentiale), Köhler(klart top 6-potentiale), Don Deedson (top 6-potentiale), Manneh (måske top 6 potentiale), Kadrii (top 6-potentiale), Fenger (måske top 6 potentiale)

                Oven i, så har man nogle unge spillere, som man ikke har udviklet ordentligt på, men som har/havde talent for mere: Grubbe, Charly, Bernat, Aske, Ejdum, Markus Jensen, Selvén.

                Alt i alt mener jeg, at man har man et mix af gode spillere, der har top 6-niveau, og talentfulde unge som kan blive gode, men ikke er det.

                Konklusion: Der er noget galt med trænerstaben og mennesker omkring holdet, som ikke har noget med spillerne at gøre...
                Last edited by Københavnstinker; 20-04-2024, 12:42.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                  Jeg kan godt lide Rami som spiller, men synes ikke det er kommet nok frem at han var involveret i begge Randers-mål. I det første headede han højt op i luften inde i feltet i stedet for fremad. Og i det andet stod han der bare i stedet for at have øje for den fremstormende målscorer.
                  Prøv at forestille dig hvis det havde været Helander :-)
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Efter kampen i går syntes jeg, at det var en forfærdelig indsats - så jeg har set kampen igen i dag. Det VAR en forfærdelig indsats!!

                    Spillerne ligner nogle der ikke kan spille fodbold, og hvorfor gør de så dét? Det må simpelthen falde tilbage på bænken. Vi snakker meget om, at vi skal have bedre spillere til alle kæder. Men hvad med at bruge nogle penge på et godt trænerteam, som kan få spillerne til at spille fodbold. Gør man ikke det, så er det ligegyldigt hvad man har af spillermateriale, mener jeg.

                    Lad os prøve at tage holdet:
                    - Målmanden: God kvalitet (top 6-potentiale)
                    - Forsvar: Uwusu (top 6-potentiale), Slotsager (top6-potentiale, Bjørn Paulsen (kan spille til top 6), Helander ( kan spille til top 6), Gomez (top 6 potentiale), Mickelson (ikke top 6-potentiale),
                    - Midtbane: Al Hajj (klart top6-niveau) Trybull (klart top 6-potentiale), Köhler(klart top 6-potentiale), Don Deedson (top 6-potentiale), Manneh (måske top 6 potentiale), Kadrii (top 6-potentiale), Fenger (måske top 6 potentiale)

                    Oven i, så har man nogle unge spillere, som man ikke har udviklet ordentligt på, men som har/havde talent for mere: Grubbe, Charly, Bernat, Aske, Ejdum, Markus Jensen, Selvén.

                    Alt i alt mener jeg, at man har man et mix af gode spillere, der har top 6-niveau, og talentfulde unge som kan blive gode, men ikke er det.

                    Konklusion: Der er noget galt med trænerstaben og mennesker omkring holdet, som ikke har noget med spillerne at gøre...
                    Det der er en ret heftig overvurdering af jeres spillere, det er meget få spillere jeg personligt er enig i vurderingen af og nogle af vurderingerne er altså voldsomt off.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Det der er en ret heftig overvurdering af jeres spillere, det er meget få spillere jeg personligt er enig i vurderingen af og nogle af vurderingerne er altså voldsomt off.
                      Hvilke?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Efter kampen i går syntes jeg, at det var en forfærdelig indsats - så jeg har set kampen igen i dag. Det VAR en forfærdelig indsats!!

                        Spillerne ligner nogle der ikke kan spille fodbold, og hvorfor gør de så dét? Det må simpelthen falde tilbage på bænken. Vi snakker meget om, at vi skal have bedre spillere til alle kæder. Men hvad med at bruge nogle penge på et godt trænerteam, som kan få spillerne til at spille fodbold. Gør man ikke det, så er det ligegyldigt hvad man har af spillermateriale, mener jeg.

                        Lad os prøve at tage holdet:
                        - Målmanden: God kvalitet (top 6-potentiale)
                        - Forsvar: Uwusu (top 6-potentiale), Slotsager (top6-potentiale, Bjørn Paulsen (kan spille til top 6), Helander ( kan spille til top 6), Gomez (top 6 potentiale), Mickelson (ikke top 6-potentiale),
                        - Midtbane: Al Hajj (klart top6-niveau) Trybull (klart top 6-potentiale), Köhler(klart top 6-potentiale), Don Deedson (top 6-potentiale), Manneh (måske top 6 potentiale), Kadrii (top 6-potentiale), Fenger (måske top 6 potentiale)

                        Oven i, så har man nogle unge spillere, som man ikke har udviklet ordentligt på, men som har/havde talent for mere: Grubbe, Charly, Bernat, Aske, Ejdum, Markus Jensen, Selvén.

                        Alt i alt mener jeg, at man har man et mix af gode spillere, der har top 6-niveau, og talentfulde unge som kan blive gode, men ikke er det.

                        Konklusion: Der er noget galt med trænerstaben og mennesker omkring holdet, som ikke har noget med spillerne at gøre...
                        Hvis man sammenligner alle OBs spillere med f.eks. Silkeborgs, så er alle ud over Hajj tekniske analfabeter på det her OB—hold. Jeg vil give dig ret I at trænerne har et ansvar. OB under Alm var jo også afhængige af enkeltmandspræstationer. Det er det samme nu. Der er INTET opspilsmønster. Næsten alle spillerne er alt for statiske. Vi kan kun score på enkeltmandspræstioner. Der er ingen skabeloner, der løbes efter. Alt er tilfældigt. Tror hvis man kigger efter er en stor del af OBs mål i denne sæson faldet på enkeltmandspræstationer, eller på dødbolde. Fenger på hjørne, Hajj som selv driver bolden og scorer. Dødbold i går. Vi skaber INTET i frit spil som kræver relationer, da der ikke findes indstuderede løbemønstre. Vi må håbe at man vil arbejde med det. Men det kommer jo til at tage 20-30 kampe at få noget sådant indarbejdet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                          Hvis man sammenligner alle OBs spillere med f.eks. Silkeborgs, så er alle ud over Hajj tekniske analfabeter på det her OB—hold. Jeg vil give dig ret I at trænerne har et ansvar. OB under Alm var jo også afhængige af enkeltmandspræstationer. Det er det samme nu. Der er INTET opspilsmønster. Næsten alle spillerne er alt for statiske. Vi kan kun score på enkeltmandspræstioner. Der er ingen skabeloner, der løbes efter. Alt er tilfældigt. Tror hvis man kigger efter er en stor del af OBs mål i denne sæson faldet på enkeltmandspræstationer, eller på dødbolde. Fenger på hjørne, Hajj som selv driver bolden og scorer. Dødbold i går. Vi skaber INTET i frit spil som kræver relationer, da der ikke findes indstuderede løbemønstre. Vi må håbe at man vil arbejde med det. Men det kommer jo til at tage 20-30 kampe at få noget sådant indarbejdet.
                          Ja, det er taktisk elendigt. Rystende, at se på det hér niveau.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                            Hvilke?
                            Hvilke der er voldsomt off?
                            Jeg er lige på vej på arbejde, sidder i et tog, vender tilbage efter midnat.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Hvilke der er voldsomt off?
                              Jeg er lige på vej på arbejde, sidder i et tog, vender tilbage efter midnat.
                              Ja, men du skulle lige komme med noget ærgerligt lort. Du har garanteret ikke engang læst og forstået hvad jeg skrev. Min pointe er, at spillerne har større potentiale end deres spil viser. Uwusu er f.eks. på (top)niveau med Villadsen fra FCN, men Villadsen spiller i top 6, og Uwusu spiller i OB, og er i bund 6. Og sådan er det med mange spillere. Klynge fra Silkeborg kunne ikke bruges i OB, og havde helt sikkert spillet i bund 6, hvis han var blevet - nu spiller han i Silkeborg, og ligger i top 6. Lerager er en stor klods, men spiller i FCK, og mesterskabklandidat med dét hold - i OB ville han ikke rykke en skid, og ville ligge med holdet i bund 6. Man får ikke nok ud af spillerne i OB, og hvis du ikke kan forstå dén indgang til mit indlæg, så fortsæt du bare dit raid på dette forum, og så bruger jeg ikke mere tid på dig nogensinde.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                                Hvis man sammenligner alle OBs spillere med f.eks. Silkeborgs, så er alle ud over Hajj tekniske analfabeter på det her OB—hold. Jeg vil give dig ret I at trænerne har et ansvar. OB under Alm var jo også afhængige af enkeltmandspræstationer. Det er det samme nu. Der er INTET opspilsmønster. Næsten alle spillerne er alt for statiske. Vi kan kun score på enkeltmandspræstioner. Der er ingen skabeloner, der løbes efter. Alt er tilfældigt. Tror hvis man kigger efter er en stor del af OBs mål i denne sæson faldet på enkeltmandspræstationer, eller på dødbolde. Fenger på hjørne, Hajj som selv driver bolden og scorer. Dødbold i går. Vi skaber INTET i frit spil som kræver relationer, da der ikke findes indstuderede løbemønstre. Vi må håbe at man vil arbejde med det. Men det kommer jo til at tage 20-30 kampe at få noget sådant indarbejdet.
                                Det ser ud som om du har ret men det kan da ikke være rigtigt at de ikke træner løbemønstre. Selvfølgelig må de gøre det ligesom alle andre hold. Spørgsmålet er hvorfor de ikke virker.
                                Ansvaret er formelt trænerens.

                                Comment

                                Working...
                                X