Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt Viborg-kampen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt Viborg-kampen

    Endnu et håbløst nederlag efter endnu en pinlig indsats fra både spillere og trænere.

    Er der nogen med Viaplay, der vil refere fra postmatch med Krogh? Tak!

    #2
    PS.... skynd dig væk, Slots. Kom igen som 32-årig. Så er vi måske i Suppen igen.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
      Endnu et håbløst nederlag efter endnu en pinlig indsats fra både spillere og trænere.

      Er der nogen med Viaplay, der vil refere fra postmatch med Krogh? Tak!
      ja venter stadig på han kommer i studiet. Han samlede holdet på midten efter kampen, vi så også han stod og talte med BW...og så har vi lige hørt KEP køre pladen af med en spillertrup der er kastet sammen, spillere hentet i øst og i vest som han siger.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        ja venter stadig på han kommer i studiet. Han samlede holdet på midten efter kampen, vi så også han stod og talte med BW...og så har vi lige hørt KEP køre pladen af med en spillertrup der er kastet sammen, spillere hentet i øst og i vest som han siger.
        Super tak!

        Comment


          #5
          viasat plejer ellers at snakke straffespark der ikke bliver dømt i ét væk. De nævner det overhovedet ikke...

          Comment


            #6
            ikke så meget at sige fra Krogh nedtakts interview; Viborg var bedst, vores boldomgang for dårlig - han ved ikke hvorfor

            syntes igen han gør det fint kommunikativt, men virker på mig også en anelse rystet.

            De snakker også om det mentale - da OB jo har præsteret fint på udebane - Krogh siger det mentale selvf spiller ind, man kan ikke bare lukke øjnene for det, omvendt hvor meget skal man italesætte det - da det jo så også kan gå hen og blive en del af det "traume". Det er en balancegang siger han.

            Comment


              #7
              Sagde inden opstart, at vi rykker ned, og jeg er nu tæt på at hilse det velkommen. Lad os få renset ud i den her klub. Aldrig har et OB-hold sagt mig mindre end det her. Gøglertrup, elendig ledelse, forfærdelig ejerskab.

              Næsten hyggeligt med tanken om spillere af egen avl i første division mod nogle nye hold.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                ikke så meget at sige fra Krogh nedtakts interview; Viborg var bedst, vores boldomgang for dårlig - han ved ikke hvorfor

                syntes igen han gør det fint kommunikativt, men virker på mig også en anelse rystet.

                De snakker også om det mentale - da OB jo har præsteret fint på udebane - Krogh siger det mentale selvf spiller ind, man kan ikke bare lukke øjnene for det, omvendt hvor meget skal man italesætte det - da det jo så også kan gå hen og blive en del af det "traume". Det er en balancegang siger han.
                Ok. Tja
                hvad fanden skal han også sige.

                Hvad bør gøres? Skal han og Hjortebjerg ud?

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Sagde inden opstart, at vi rykker ned, og jeg er nu tæt på at hilse det velkommen. Lad os få renset ud i den her klub. Aldrig har et OB-hold sagt mig mindre end det her. Gøglertrup, elendig ledelse, forfærdelig ejerskab.

                  Næsten hyggeligt med tanken om spillere af egen avl i første division mod nogle nye hold.
                  Tak for dagens dummeste indlæg. Jøsses hvor bringer en nedrykning intet positivt med sig.
                  Man taber på alle parametre på en nedrykning.

                  Comment


                    #10
                    Vi er ganske enkelt et af de to dårligste hold i ligaen lige nu. Og Hvidovre spiller bedre fodbold end vi gør.
                    I de første kampe efter vinterpausen troede jeg, at vi nok ville klare den og blive nr 8-9. Men med de her præstationer på det her afgørende tispunkt af sæsonen, så bliver det efterhånden svært.
                    For en gangs skyld er det ikke hysteri at dømme os til nedrykning, pt ser det god nok skidt ud. Og det er svært at se, hvor noget positivt skal komme fra.

                    Comment


                      #11
                      Vi er vel henne hvor Alm havde et bedre pointsnit end Krogh?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Vi er vel henne hvor Alm havde et bedre pointsnit end Krogh?
                        Ja, og det er jo ret skræmmende. Se bare på det Alm leverer i Sverige. Han er jo åbenlyst en elendig træner. At vi så ikke er blevet en tøddel bedre siden Krogh overtog, det er meget meget bekymrende

                        Comment


                          #13
                          Hvad laver Viggo?

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Tak for dagens dummeste indlæg. Jøsses hvor bringer en nedrykning intet positivt med sig.
                            Man taber på alle parametre på en nedrykning.
                            Nej, en nedrykning er objektiv dårlig. Ingen tvivl om det.

                            Men ved du hvad: jeg gider ikke det her hold og den her ejer mere, så på et rent subjektivt plan er første division med egne talenter ok for mig. Kommer til at se flere kampe end jeg gør nu, og jeg har for længst opgivet store ting med OB igen.

                            Der er i øvrigt mange, der har det som jeg.
                            Last edited by Jungledyret; 12-04-2024, 21:00.

                            Comment


                              #15
                              Var der egentlig en årsag til at Mickelson gik ud i pausen? Var han skadet? Han var jo vores bedste mand

                              Comment

                              Working...
                              X