Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Viborg 12-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    hvad fanden skal vi bruge VAR til så???

    Han skubber Fenger i ryggen - det er KLART straffe
    Og rammer ham ved benet! Det er skandaløst ikke st give straffe der.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #32
      Sikke en omgang. Ingen vilje, ingen gejst, ingen struktur.

      Hvis vi rykker ned, får vi i det mindste en hurtig afgang af noget af alt det ragelse, BW inklusiv, vi har skrabet sammen de sidste par år.

      Jeg slukker - god sæson til jer alle!

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        Alt for mange spillere der ikke har niveau, kombineret med en træner der ikke er dygtig nok er en dødelig cocktail
        Dine konstant negative indlæg var savnet i sidste uge - var du på stadion?

        Comment


          #34
          Tag nu bare Kadrii ud...
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #35
            I rest my case

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg

              Dine konstant negative indlæg var savnet i sidste uge - var du på stadion?
              Er da glad for du lagde mærke til det men du er velkommen til at springe mine indlæg over eller blokere mig...
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #37
                Man kunne vel have hentet Juelsgaard i Fredericia. Vi har ingen Venstre side defensivt.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                  Er da glad for du lagde mærke til det men du er velkommen til at springe mine indlæg over eller blokere mig...
                  Næh - jeg synes da det er friskt at du kommer her uge efter uge og gør opmærksom på at du slet ikke kan kan li' OB
                  Det kan trods alt også blive FOR meget med udelukkende seriøse kommentarer - så tak for dine input.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Sikke en omgang. Ingen vilje, ingen gejst, ingen struktur.

                    Hvis vi rykker ned, får vi i det mindste en hurtig afgang af noget af alt det ragelse, BW inklusiv, vi har skrabet sammen de sidste par år.

                    Jeg slukker - god sæson til jer alle!
                    De spiller ikke særlig godt og der mangler i vores spil. Det er et forusikret hold. Som lige blev snydt om straffe? Som bare har brug for en succesoplevelse på hjemmebane? Ser du ikke at de kæmper? At de vil?
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      De spiller ikke særlig godt og der mangler i vores spil. Det er et forusikret hold. Som lige blev snydt om straffe? Som bare har brug for en succesoplevelse på hjemmebane? Ser du ikke at de kæmper? At de vil?
                      De spiller, som de har gjort i årevis. Rådden kultur du, den fikser man ikke bare sådan.

                      Comment


                        #41
                        Kadrii burde ikke spille. Er 5 totalt anonyme kamp fra ham i streg?

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          De spiller, som de har gjort i årevis. Rådden kultur du, den fikser man ikke bare sådan.
                          Havde du ikke slukket?

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Man kunne vel have hentet Juelsgaard i Fredericia. Vi har ingen Venstre side defensivt.
                            Seriøst, nej vel?

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg

                              Næh - jeg synes da det er friskt at du kommer her uge efter uge og gør opmærksom på at du slet ikke kan kan li' OB
                              Det kan trods alt også blive FOR meget med udelukkende seriøse kommentarer - så tak for dine input.
                              Velbekommen....
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Kadrii burde ikke spille. Er 5 totalt anonyme kamp fra ham i streg?
                                Er sådan set enig, men ser alligevel ingen gode alternativer i truppen.
                                Fenger kæmper og løber godt, men er mindre farlig end en skovsnegel.

                                Comment

                                Working...
                                X