Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Lyngby - OB 05-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg forstår ikke helt vores tilgang i 2. halvleg. Banen var for mig at se blevet noget bedre end i 1. halvleg, og alligevel ender vi med at stå og slå lange bolde til Deedson og Markus Jensen hele halvegen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Gik jeg glip af noget?
      Den dårligste offensive indsats i sæsonen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Gik jeg glip af noget?
        haha nej - en vandkamp. Elendig bane i første halvleg - blev lidt bedre i anden. Lyngby havde nok et lille overtag uden det rigtigt blev til noget. Vi skaber stadig ingenting. Krogh tog Rami ud efter ca 30 min og satte Ejdum ind - angiveligt pga forholdende - mener jeg var en fejl, burde have ventet til efter pausen...banen tørrede op og tror godt rami kunne have gjort en forskel.

        Men vi fik 1 point så efter Vejle kampen er det vel ok

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Gik jeg glip af noget?
          Nej. De lærte svømme i første halvleg om anden skal ikke siges meget. :-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Skal man grine eller græde? Ok med et point på udebane, så er alt også sagt.
            Tror også, at vi nok skal redde os. Jeg er så mere nervøs, når jeg ser frem mod næste sæson. Der er ikke meget at bygge på i den nuværende trup.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
              Jeg forstår ikke helt vores tilgang i 2. halvleg. Banen var for mig at se blevet noget bedre end i 1. halvleg, og alligevel ender vi med at stå og slå lange bolde til Deedson og Markus Jensen hele halvegen
              ja forstår heller ikke man satte Markus ind til det der...men de lange bolde - det var jo for at spille sikkert og undgå fejl tæt på eget mål

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Gik jeg glip af noget?
                En ualmindelig sløj kamp, hvor vejrforholdene gjorde det svært for to ringe hold, som ikke lignede nogle som for alvor ville/kunne spille for at vinde.
                Det lignede en afgørende kamp hvor begge hold ville overleve ved at få et point.
                Intet opspil til chancer, vore dødbolde var atter engang horrible.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  1 point - fint

                  syntes indsatsen var godkendt, forholdene taget i betragtning. Klart bedre indstilling end mod Vejle. Syntes Krogh begår en fejl ved at skifte Rami så tidligt - havde været rart at have ham på banen i anden halvleg da banen bliver lidt bedre.

                  Helander spiller sig op - fin indsats af ham.

                  Ellers ikke meget at sige - vi skaber stadig utroligt lidt.

                  Men vi holder os over stregen min. en runde mere.
                  Ved godt at vi selv lige kommer fra en dårlig præstation, men Lyngby er lige blevet smadret oppe i Randers, og alligevel formår ikke at true dem mere. Det er satme ringe. Bevares, banen var umulig at spille på i 1. halvleg, men jeg synes den så en del bedre ud efter pausen, og på trods af det er vi ikke i nærheden af at skabe noget. Det er bare for sløjt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                    Jeg forstår ikke helt vores tilgang i 2. halvleg. Banen var for mig at se blevet noget bedre end i 1. halvleg, og alligevel ender vi med at stå og slå lange bolde til Deedson og Markus Jensen hele halvegen
                    Uden Rami har vi ikke meget mere at tilbyde. Det vuste sig som fejl at skifte så tidligt. Med de kidt bedre baneforhold kunne Rami have pyntet. Og Ejdum spillede desværre ikke en særlig god kamp ...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Det blev en kamp, hvor man bare gik efter 1 point. Tænk sig ikke at smide Kjerrumgaard ind så tidligt som muligt, når nu vi alligevel hamrer den til duel. Hvad laver Charly og Markus i sådan en kamp, hvor det de kan nærmest er umuligt?
                      Jeg er lidt forundret over vi er så bange for at tabe, men det er måske meget fornuftigt ikke at risikere for mange mørke skyer rejser sig. Vi får sparet nogen profiler i Kadrii, Al Hajj og Trybull som er ude med karantæne. Vores forsvar får holdt nullet efter at de så noget shaky ud imod Vejle. Det var klart det tydeligst tegn vi har set på det handler om overlevelse. Der er ingen mystiske overvejelser omkring 7. Pladsen. Det er røvsyg fodbold, men er nok den sikreste vej til overlevelse.
                      Dumt Köhler får brokket sig til gult. Til gengæld må vi igen prøve lykken med at få annulleret et gult til Fenger. Helt vildt dommeren ikke ser den bedre så tæt på situationen.

                      Comment


                        Et point er ok. Desværre faldt jeg igen i søvn undervejs.

                        Comment


                          Hvem skal skabe chancer nok til at den lunkne offensiv kan score? Var fortrøstningsfuld for nogle runder siden. Det er jeg på ingen måde mere. Der er INTET offensivt spilkoncept. Det virker tilfældigt hvad der sker - kamp efter kamp. Uha. Uha. Vi er ringe.
                          BW solgte sæsonen med de ekstremt mange udskiftninger og liv ung om større potentiale. Der er IKKE større potentiale i denne trup. Der er væsentligt lavere. SK og AA har/havde ikke en chance i det her rod

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                            Et point er ok. Desværre faldt jeg igen i søvn undervejs.
                            Fedt, så fik du som den eneste en positiv oplevelse ud af kampen.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                              Et point er ok. Desværre faldt jeg igen i søvn undervejs.
                              Time well spendt
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Hvem skal skabe chancer nok til at den lunkne offensiv kan score? Var fortrøstningsfuld for nogle runder siden. Det er jeg på ingen måde mere. Der er INTET offensivt spilkoncept. Det virker tilfældigt hvad der sker - kamp efter kamp. Uha. Uha. Vi er ringe.
                                BW solgte sæsonen med de ekstremt mange udskiftninger og liv ung om større potentiale. Der er IKKE større potentiale i denne trup. Der er væsentligt lavere. SK og AA har/havde ikke en chance i det her rod
                                Åh gud, havde helt glemt historien om hvor stort potentiale der var i den her trup. Det var da den vildeste løgnehistorie fra Wesström
                                Last edited by Wessels er en mur; 05-04-2024, 20:20.

                                Comment

                                Working...
                                X