Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK 17-03-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    hjørnespark - vi mister den og fck løber op og score på omstillingen...FFS

    vi er fint med - men uskarpe når det gælder. Forskellen på top og bund

    Comment


      #32
      der gik længere tid end i kampen mod BIF - men sidder lidt med samme fornemmelse. Vi forære dem de 3 point frem for det er dem der spiller sig til det.

      Comment


        #33
        Så lav dog det frispark - fucking amatører!

        Comment


          #34
          Hvor er han dog ringe Al Hajj. Få ham nu ud træner.

          Comment


            #35
            Ej nu må den snart gå ind!

            Comment


              #36
              Opstillingen holder simpelthen ikke mod top-6-hold. FCK har en motorvej centralt til at køre omstillinger på.

              Jeg håber, man vil overveje at spille en klassisk 4-3-3 ind i den kommende tid med de to tyskere og AH lige foran. Det er bestemt værd at ofte en midterforsvarer for noget rygrad på midten. Det er alt for tyndt aktuelt.

              Comment


                #37
                fck med mere småspil nede omkring feltet - kæmpe chance. Endnu en STOR Myhra redning

                Comment


                  #38
                  Tænk et helt grundspil uden hjemmesejr. Det er jo vildt at tænke på.
                  Positivt dog vi slipper for top 6.

                  Comment


                    #39
                    Bedre end forventet af OB, men forventeligt nederlag. Vi taber på manglende effektivitet og modstanderens effektive omstillinger.

                    Comment


                      #40
                      slut - gik som forventet

                      FCK har bare mere kvalitet og selv om vi skbte nogle næsten chancer så var vi bare ikke skarpe nok når det gjaldt.

                      Syntes vi var fint med til de kom foran - derefter så vi groggy ud. Kom godt ud fra pausen - men igen får vi ikke noget ud af det

                      Og så forære vi dem nærmest målene. Syntes det er fint med Al hajj på midten - men mod topholdene er det måske liiige naivt nok af Krogh at holde fast i.

                      Comment


                        #41
                        Jeg kan læse på jeres kommentarer at jeg prioriterede korrekt ved at vælge at flytte brænde fremfor at se kampen
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          Jeg kan læse på jeres kommentarer at jeg prioriterede korrekt ved at vælge at flytte brænde fremfor at se kampen
                          argh helt håbløst var det ikke.

                          men altså udkommet var jo desværre som forventet

                          Comment


                            #43
                            Måske er der ved at tegne sig et mønster. Vi spiller mere stabilt med et højere bundniveau. Men vores topniveau er bare lavere nu. Vi kunne have spillet hele natten og vi havde alligevel ikke scoret. Som mod BIF. Tidligere har vi ofte spillet rigtig god kampe mod BIF og FCK og faktisk vundet engang imellem. Nu ligner vi ikke et hold der på nogen mulig måde kan få point mod dem. Til gengæld kan vi måske rige stabiliteten til at hente nogle flere point mod bundholdene og SIF og AGF og den slags hold. Så kan det jo godt blive til top 6 næste sæson - men sandsynligvis med 25-30 point til guldet.

                            Comment


                              #44
                              Det var slet ikke helt håbløst. FCK er jo bare et meget bedre hold.

                              For mig var kampen i dag en test af systemet og taktikken. For mig er det klart efter i dag, at vores 5-2-3 får det svært mod de gode hold, og jeg håber, SK overvejer at prøve at spille en 4-3-3 ind over det næste tid. At ofre en central forsvarsspiller for at kunne forankre længere oppe tror jeg vil være en defensiv styrke snarere end det modsatte.

                              Jeg kan godt se, hvad SK vil, og vi kan helt sikker få kampe mod de dårligste hold, hvor vi kører dem ud af banen med nuværende system, men et godt hold har simpelthen en motorvej af plads midt på banen i omstllingsspillet.

                              Og det har været er årelangt problem i OB. At ofte 10eren var det rigtige, og jeg kunne så godt tænke mig at se en trio med én 6er og to 8ere - TT, SK og AH.

                              Comment


                                #45
                                OB har bare ikke en skid at gøre i toppen af dansk fodbold …det tog er nok permanent kørt af sporet/fra perronen

                                Comment

                                Working...
                                X