Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF - OB 03-03-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Er bange for at det kommer til at tage laaang tid før SK får ændret det store ved det her holds præstationer. Vi lukker stadig for mange mål ind - selv med 5 i bagkæden og når Hajj er lukket ned - og det er lykkedes (som jeg frygtede og forudsage efter VFF-kampen) i kampene efter VFF, skaber vi ingen ting. Offensiven er ekstremt svag. Næste vi due kommer ikke til at rette op på det, da vi sikkert mister 2-3 profiler. Så skal BW hente 5 profiler for at rykke os nok og det er for svært med OBs økonomi.
    jeg håber mest af alt at man finder frem til en måde man vil spille på, og at vi så kan se det på banen, og se der sker fremskridt. Det var noget af det jeg syntes jeg manglede med Alm. Kunne være fantastisk en uge for så at være helt væk ugen efter. Der håber jeg på et højere bundniveau og en mere lineær positiv udvikling.

    men medmindre der bliver åbnet markant op for pengepungen så kommer vi selvf ikke til lige pludselig at hoppe ind i top 4. Men mindre kan gøre det - bare retningen er der. Og SÅ langt er der altså ikke til top 6.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      jeg håber mest af alt at man finder frem til en måde man vil spille på, og at vi så kan se det på banen, og se der sker fremskridt. Det var noget af det jeg syntes jeg manglede med Alm. Kunne være fantastisk en uge for så at være helt væk ugen efter. Der håber jeg på et højere bundniveau og en mere lineær positiv udvikling.

      men medmindre der bliver åbnet markant op for pengepungen så kommer vi selvf ikke til lige pludselig at hoppe ind i top 4. Men mindre kan gøre det - bare retningen er der. Og SÅ langt er der altså ikke til top 6.
      Er det ikke også, hvad vi ser nu ?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Er det ikke også, hvad vi ser nu ?
        jo syntes det virker fornuftigt. Jeg vil stadig bare gerne se det over en længere periode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          det var godt nok ikke mange...Owusu? Tænker da også han er sikker, gør det godt - men næppe så godt at han tiltrækker sig så meget opmærksomhed at han ryger afsted.

          Al Hajj - selvf kan han blive solgt, men syntes trods alt ikke han har været så godt hver eneste kamp - tror han skal bevise sig over en længere periode.

          Trybull - der skal selvf lige forlænges men lyder da som om det er noget begge parter er interesseret i.

          Sven K. Og Don D, ja der har været følere ude - men hvor konkrete er de?

          Mickelson - skal der vel tages en beslutning med - skal der forlænges eller skal man forsøge at tjene lidt på ham...

          syntes sådan set der er mange ganske gode spillere der ville kunne kategoriseres som faste til næste sæson. Men det selvf omvendt omgså at de kan blive interessante for andre klubber.
          Ja de nævnte spillere er fine nok. Derfor forventer jeg også 3-4 salg til sommer.

          Comment


            Tongya kommer vel også tilbage til sommer….hvad så?, får man chancen eller låses han videre….personligt synes jeg han har noget kvalitet, der kan bidrages med begge veje

            Comment


              Har spillet 22 kampe og scoret 3 mål indtil videre…Tongya

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                Tongya kommer vel også tilbage til sommer….hvad så?, får man chancen eller låses han videre….personligt synes jeg han har noget kvalitet, der kan bidrages med begge veje
                tænker godt vi kunne have brugt ham i efteråret. Men kommer vel også an på om han har lyst til at skulle tilbage. Mon ikke man prøver at få ham skudt afsted...bliver næppe noget stort salg men lidt har vel også ret.

                - Og så får vi vel også Tyler B tilbage...vidst ikke ligefrem fordi han brænder banerne af i Oxford - så mon dog der er et marked for ham

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                  Har spillet 22 kampe og scoret 3 mål indtil videre…Tongya
                  Hvori er det morsomme ?

                  Comment

                  Working...
                  X