Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Viborg - OB 16-02-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bliver spændende om konditionen er der. Så flere ikke for trætte ud allerede. Synes jeg har læst at de træner mere på konditionen nu.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

      Enig. Men det er også fordi Rami ikke altid kommer med hjem. Men der skal styr på Nigel Thomas. De er kun farlige, når de overbefolker midten og spiller den bredt i Mouritsens side.
      Jeg synes dog det blev bedre som halvlegen skred frem. Selvom det er lidt kedeligt, så har vi styr på dem, når vi står i vores organisation. Det har været i vores pres, de nogle gange har fundet et for stort rum imellem midtbane og stoppere og så kan de sætte den hurtige fyr på kanten op.
      Vi skal sørge for at holde lidt mere på bolden når vi har den, og så skal ham Ementa bare have noget krop. Dommeren har heldigvis set at han spiller på frisparkene, fordi han ikke bryder sig om at blive dækket så tæt. Han var jo egentlig også dækket ved målet, men jeg ved ikke lige hvad BP ikke afviser den bold for.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        så du vil spille med 9 mand istedet? så tror jeg sgu vi taber
        Sikker? :p

        Tænker det giver mening at bruge Nico og Gomez i stedet.
        Fas est et ab hoste doceri.

        Comment


          Dommertrioen er simpelthen fortsat i tvivl om det er kadrii eller luca der fik den første pind.

          TBD.
          Fas est et ab hoste doceri.

          Comment


            Godkendt 1.halvleg. Nu gælder det om at spille 90 godkendte minutter. Kom så for pokker.

            Comment


              Fedt!

              Jeg ville sgu gerne se den her kamp. Og jeg er glad for endelig at føle sådan igen!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                Sikker? :p

                Tænker det giver mening at bruge Nico og Gomez i stedet.
                Bliver svært med Gomez i aften, han er ja ikke med på bænken....
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Hvorfor gult til Hellander?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Bliver svært med Gomez i aften, han er ja ikke med på bænken....
                    I stand corrected. På længere sigt holder poniten.
                    Fas est et ab hoste doceri.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Hvorfor gult til Hellander?
                      Han holdt fast i en spiller der havde frit løb ned mod forsvaret

                      Comment


                        Paulsen kommer for ofte med afleveringer som let bringer medspillere i problemer.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          slots med en skidt aflevering - bliver til en farlig chance til viborg. Vi havde ellers god kontrol med spillet - har viborg så overtaget

                          Comment


                            Puha. Godt headet væk af BP. Vi har været lidt presset siden dum fejl af Slots.

                            Comment


                              Man kan ikke se at OBs koster det dobbelte af Viborgs. 10% er mere rettesnoren.

                              Comment


                                I luftrummet er Paulsen stadig godt. :-)
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X