Oprindeligt indsendt af jojo
Se indlæg
Tillykke med at have været på Betzenberg. Imponerende stadion. Det må næsten have været i OB-regi, forestiller jeg mig? Det er også på min bucket list i nærmeste fremtid, men det bliver jo nok ikke for at se de fynske striber i en betydende kamp.
Desværre har du - må jeg formode - også været en del af den generation, der ikke har kæmpet tilstrækkeligt imod, at OB gradvist er blevet ændret til det værre. Men verden kan jo så øjensynligt fungere uden OB i din optik, så det stod nok ikke lige øverst på din dagsorden. Derfor har vi - de "små venner" - en stor kamp at kæmpe set i lyset af klubbens nuværende forfatning, og det er en kamp, som ikke er (bliver) uden problemer og sikkert også vil give anledning til frustrationer blandt menige folk uden samme lidenskab for OB.
Ja, i det hele taget illustrerer dine oplæg en vis form for ligegyldighed, og jeg skal beklage, at du af en eller anden årsag ikke selv er i stand til at opfatte betydningen af dine skrevne ord.
En afdæmpethed med tingenes nuværende tilstand i OB tror jeg mange vil blive kede af - kast du bare et blik på tråden her. Fodbold er følelser. Bliver det hele først ligegyldigt, har vi da for alvor tabt kampen.
Leave a comment: