Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Thorborg Raus

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Gummianden Se indlæg

I interwievet med Enrico i Stemmer fra Ådalen lyder det ikke som om undersøgelsen på nogen må er færdig, og at resten af setupet forbliver det samme næste år. Enrico udtaler at hans og Niels' rolle også skal undersøges og at de tager imod inputs fra Troels omkring alt der skal ændres fremadrettet. Så lad os se hvordan det hele ser ud om en måned, om Enricos ord er sande, eller om det bare er varm luft. Måske er Troels eneste ændring når vi når så langt, måske er der sket en masse, indtil da er alt spekulationer.
    Præcis: så "let´s not start sucking each others dic**" Det kan se super interessant ud om ½-1 år, hvis TB kan ryste båden helt sindssygt - det kan også være starten på 3 års yderligere deroute , hvis der kun sker små justeringer i klubben.
    Uden en løsning på træningsfaciliteterne kommer OB ALDRIG til at rykke sig. Der kunne han jo slå i bordet og få NT til at acceptere at betale de mange millioner det kommer til at koste at flytte væk fra Ådalen. Slut med at vente på kommunen.

Leave a comment:

• Gummianden
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
    Så blev det BW der fik skylden, og hvad skete der lige med den interne undersøgelse, der skulle vende hver en sten. Thorborg og de øvrige frikendt igen.
    Jeg giver Troels Bech to år. (Et år, hvis OB ikke rykker op), så er vi samme, frustrerende sted igen.
    I interwievet med Enrico i Stemmer fra Ådalen lyder det ikke som om undersøgelsen på nogen må er færdig, og at resten af setupet forbliver det samme næste år. Enrico udtaler at hans og Niels' rolle også skal undersøges og at de tager imod inputs fra Troels omkring alt der skal ændres fremadrettet. Så lad os se hvordan det hele ser ud om en måned, om Enricos ord er sande, eller om det bare er varm luft. Måske er Troels eneste ændring når vi når så langt, måske er der sket en masse, indtil da er alt spekulationer.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Når TB melder ud, at det sportslige udvalg er renset for folk uden sportslige kompetencer, kan jeg finde lidt tro på projektet.
    Det bliver så bare ikke tilfældet, desværre.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Så blev det BW der fik skylden, og hvad skete der lige med den interne undersøgelse, der skulle vende hver en sten. Thorborg og de øvrige frikendt igen.
    Jeg giver Troels Bech to år. (Et år, hvis OB ikke rykker op), så er vi samme, frustrerende sted igen.
    Jeg sidder også og tænker sådan.
    Det virker allerede som om den undersøgelse er delvist skrottet, eller bliver meget vag... nok mest grundet TBs forklaring om, at OB jo hele tiden evaluerer og løbende undersøger dit og dat igennem en sæson. Det virker pludselig ikke så ekstraordinært, om man vil, men mere som noget der køres ind under normale forløb, uden egentlig deadline eller mållinje.

Man har jo også allerede taget store skridt, inden undersøgelsen er kommet i gang.

Jeg tror ikke vi skal vente det store af den.

Leave a comment:

• Maxbeam
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

BW har åbenbart været DMW siden i vinters og man kan simpelthen ikke vente flere uger før man drifter.
    Spillerne har nu 3-4 ugers fri og så skal man gøre klar til den næste sæson.
    Af samme årsag skal man have afklaret træneren asap ..
    Klubben skal drives ja, men så kunne man have ansat en driftsdirektør og sendt BW på orlov imens undersøgelsen stod på - hvis man altså mente det med, at alt skulle undersøges. Det gjorde man så ikke.

Leave a comment:

• Plum
    replied

Hvis det bliver meldt ud, at alt skal undersøges og hver en sten skal vendes - intet er helligt og bl.a. bl.a. , hvordan kan dem der så burde være på vægtskålen (sådan som jeg forstod det), allerede nu trykke på knappen og sige BW er "skyldig" uden evalueringen er foretaget? Så har den bestyrelsen jo igen frikendt sig selv og givet BW skylden. Hvordan kan alt så være under lup? Det jo samme sang igen, den hedder "Hvem mon Thorborg hyrer og fyrer i år."
    BW har åbenbart været DMW siden i vinters og man kan simpelthen ikke vente flere uger før man drifter.
    Spillerne har nu 3-4 ugers fri og så skal man gøre klar til den næste sæson.
    Af samme årsag skal man have afklaret træneren asap ..

Leave a comment:

• Maxbeam
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Er det ikke at tage sorgerne en smule på forskud? Jeg tror roligt, du kan regne med, at alt er under luppen lige nu, men det kan de jo ikke sidde og fortælle om i detaljer på et pressemøde, hvor de præsenterer en ny sportsdirektør. Havde du regnet med det? BW har da afgjort sin aktie i det med en række dårlige beslutninger, derfor er det for mig helt naturligt, han får silkesnoren nu - de har da ikke andet valg. Og medmindre, du arbejder i klubben, aner vi to jo intet om, hvad der foregår bag skærmen, hvor vi ikke er med. Men ingen - som i ingen - i og omkring klubben, ønsker det her skal ske igen. Det tror jeg heller ikke NT og andre gør. Havde du også forventet, at NT og EA havde fyret sig selv til pressemødet?
    Hvis det bliver meldt ud, at alt skal undersøges og hver en sten skal vendes - intet er helligt og bl.a. bl.a. , hvordan kan dem der så burde være på vægtskålen (sådan som jeg forstod det), allerede nu trykke på knappen og sige BW er "skyldig" uden evalueringen er foretaget? Så har den bestyrelsen jo igen frikendt sig selv og givet BW skylden. Hvordan kan alt så være under lup? Det jo samme sang igen, den hedder "Hvem mon Thorborg hyrer og fyrer i år."

Leave a comment:

• claudes1
    replied

Er det ikke at tage sorgerne en smule på forskud? Jeg tror roligt, du kan regne med, at alt er under luppen lige nu, men det kan de jo ikke sidde og fortælle om i detaljer på et pressemøde, hvor de præsenterer en ny sportsdirektør. Havde du regnet med det? BW har da afgjort sin aktie i det med en række dårlige beslutninger, derfor er det for mig helt naturligt, han får silkesnoren nu - de har da ikke andet valg. Og medmindre, du arbejder i klubben, aner vi to jo intet om, hvad der foregår bag skærmen, hvor vi ikke er med. Men ingen - som i ingen - i og omkring klubben, ønsker det her skal ske igen. Det tror jeg heller ikke NT og andre gør. Havde du også forventet, at NT og EA havde fyret sig selv til pressemødet?
    Når TB melder ud, at det sportslige udvalg er renset for folk uden sportslige kompetencer, kan jeg finde lidt tro på projektet.

Leave a comment:

• claudes1
    replied

Jeg havde regnet med (nej, håbet på) at den uvildige hovedperson ikke nu er ansat i klubben. Det ødelægger lidt uvildighed i min optik at dem han måske burde kritisere kan fyre ham. Det er jo det medt syge evaluerings-setup jeg nogensinde har har hørt om.
    Men det er da super snedigt at NT!

Leave a comment:

• kroggaard
    replied

Præcis. Det er en farce. Jeg håber fandme ikke at alle falder på halen over det her setup.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Præcis. Det er en farce. Jeg håber fandme ikke at alle falder på halen over det her setup.

Leave a comment:

• Maxbeam
    replied

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Jeg må vidst hellere få set det pressemøde.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Så NT mente, det var låget og åbenbart ikke indholdet, som er problemet
    Sådan cirka. Jeg har svært ved at tro på at TB siger de sandheder der skal siges til NT. Han er jo ikke uvildig nu. Hold op, hvor er det amatøragtigt.

Leave a comment:

replied
    Pinligt svar fra NT om syltetøjsglasmetaforer på Davidsens spørgsmål om hvad der er gået galt. Hold kæft hvor er han glat. Det bliver ALDRIG bedre med ham ved roret. Lyder som et menneske uden selverkendelse.
    Så NT mente, det var låget og åbenbart ikke indholdet, som er problemet

Leave a comment:

Working...
X