Tja. Vi har været heldige.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB - Hvidovre
Collapse
X
-
Intet nyt under solen. Vi er pivhamrende ufarlige. Nouck tager den ene dårlige beslutning efter den anden og pisser det ofte væk når der er en mulighed.
Vi har faktisk nogle teknisk gode spillere. Men vi er simpelthen for ubeslutsomme i begge feltet. Der er laaaaang vej for Søren. Vi får ikke mange point inden vinterpausen, når vi er så ringe i afslutningsspillet, nu når vi skaber så få chancer og er så ringe defensivt på dødbolde.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg……..største chancer til Hvidovre jeg er så fuckin træt af at glo på det lort….
Tribull har noget af det jeg vil se meget mere af og så spiller vi jo helt uden angribere.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEr der nogen som ved, om der fra trænerteamets side foreligger en plan, for hvordan spillet skal gribes an offensivt?
Det er svært at se hvilket af holdene som er fyraftensproffer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEr der nogen som ved, om der fra trænerteamets side foreligger en plan, for hvordan spillet skal gribes an offensivt?
Det er svært at se hvilket af holdene som er fyraftensproffer.
For øvrigt frygtelig første halvleg.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
Det tager tid at lære at spille anderledes. Jeg håber det er mere på plads før Randers
Det er ikke kun fordi Krogh ingen erfaring har, men også fordi der skal mere til at få den discount trup til at udvikle sig.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
Fyraftensproffer, det er vel dem der selv betaler for at komme på træningslejr
For øvrigt frygtelig første halvleg.
- Likes 1
Comment
Comment