Øøøhhh... fået en besked på app'en, at jeg skal stemme på "Man of the match".... er det en joke fra OBs side
Det er mere en frækhed.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Selvom om man burde vaere vandt til at tabe som OB fan, saa goer det her kamp bare ekstra ondt, det er virkerligt ringe idag. Ingen energi eller vildskab, de virker alle fucking forvirret.
Selvom om man burde vaere vandt til at tabe som OB fan, saa goer det her kamp bare ekstra ondt, det er virkerligt ringe idag. Ingen energi eller vildskab, de virker alle fucking forvirret.
Har så ondt af Bjørn Paulsen og Ejdum. De kæmper for logoet som de eneste. Nu må BP gå ud, og så har vi nok Ejdum som eneste viljestærk striwet
Lige mine ord. Og OB som jeg kendte det er taget fra mig og intet kan gøres
Har så ondt af Bjørn Paulsen og Ejdum. De kæmper for logoet som de eneste. Nu må BP gå ud, og så har vi nok Ejdum som eneste viljestærk striwet
Seriøst? Har du ondt af BP? Han fortjener ikke at have en Striwet trøje på. Han startede det her makværk. Han er pivringe, uanset hvor meget han kæmper.
Ud med ham. Pronto.
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Så er der helt stille blandt vores fans ville ønske de ville begynde at synge mod Alm
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment