så er den gode Mads Timm blevet træner igen, denne gang for u15 og et samarbejde med u17 I KB i Kerteminde hvor han ikke havde den store succes som spillerne træner på vores 1.holdet som spillede serie 2
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mads Timm
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Dinesen84 Se indlægså er den gode Mads Timm blevet træner igen, denne gang for u15 og et samarbejde med u17 I KB i Kerteminde hvor han ikke havde den store succes som spillerne træner på vores 1.holdet som spillede serie 2
-
Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlægSå skal du nok læse indlægget igen, for det er sku ikke svært at forstå.
"...i Kerteminde hvor han ikke havde den store succes som spillerne træner på vores 1.holdet som spillede serie 2".
OG der var som sagt intet aggressivt i det...jeg er bare nysgerrig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlægForklar mig denne sætning så:
"...i Kerteminde hvor han ikke havde den store succes som spillerne træner på vores 1.holdet som spillede serie 2".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlægForklar mig denne sætning så:
VoilaJesus loves you!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlægNå, men hvordan tror du så det skal forstås?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlægSådan tror jeg nu ikke, det skal forståes, Men hva pokker...det skal vi ikke kede hele forummet ihjel med.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment