Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt område til aktivt stemningsskabende fans på tribunen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Drop 50/100 kroners-billetterne. Der sidder for mange på Stiften, som ikke bidrager til stemningen. Det går simpelthen ikke, at folk der tidligere har bidraget til stemningen, de nu er blevet spredt for alle vinde. Der skal altså koordineres bedre mellem klubben og fans, hvis vi nogensinde skal have en ordentlig stemning op at køre igen. Jeg tror, at vi skal have langside-folket tilbage, hvor de har det bedst, og så kan dem, der gerne vil bidrage til stemningen stå tættere sammen, så man får en synergi-effekt af folk, der synger "smitter" andre, der har lyst til det samme.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
      Drop 50/100 kroners-billetterne. Der sidder for mange på Stiften, som ikke bidrager til stemningen. Det går simpelthen ikke, at folk der tidligere har bidraget til stemningen, de nu er blevet spredt for alle vinde. Der skal altså koordineres bedre mellem klubben og fans, hvis vi nogensinde skal have en ordentlig stemning op at køre igen. Jeg tror, at vi skal have langside-folket tilbage, hvor de har det bedst, og så kan dem, der gerne vil bidrage til stemningen stå tættere sammen, så man får en synergi-effekt af folk, der synger "smitter" andre, der har lyst til det samme.
      Gider du forklare den der "spredt for alle vinde"?
      Jeg mener - der er jo rigeligt plads på Stiften til at stemningsskaberne kan stå samlet....det tænker jeg ikke, man skal give billig-billet-folket skylden for. At disse så ikke bidrager med ret meget stemning er en anden sag...men det ville jo ikke være anderledes, hvis man gav 120 kr for at komme ind....udover at Stiften jo så nok blev mere affolket end den er i forvejen, og så får man da slet ikke nogen ekstra med på lidt sang og klap...

      Til gengæld fandt jeg det helt hul i hovedet - både dengang og nu - at man valgte at fjerne de nederste sæder så man kunne udvide området...et område, der i forvejen ikke var fyldt. Ja, nogle ville ned foran....og så kan lyden så for alvor forsvinde op i den blå luft.

      Det tilkommer ikke mig at brokke mig over manglende stemning, for jeg er ikke selv særligt aktiv pt. Har for mange jern i ilden andre steder lige pt., men derfor tænker jeg godt, at jeg alligevel kan komme med lidt tanker omkring, hvad der sker på Stiften og ikke gør.
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Gider du forklare den der "spredt for alle vinde"?
        Jeg mener - der er jo rigeligt plads på Stiften til at stemningsskaberne kan stå samlet....det tænker jeg ikke, man skal give billig-billet-folket skylden for. At disse så ikke bidrager med ret meget stemning er en anden sag...men det ville jo ikke være anderledes, hvis man gav 120 kr for at komme ind....udover at Stiften jo så nok blev mere affolket end den er i forvejen, og så får man da slet ikke nogen ekstra med på lidt sang og klap...

        Til gengæld fandt jeg det helt hul i hovedet - både dengang og nu - at man valgte at fjerne de nederste sæder så man kunne udvide området...et område, der i forvejen ikke var fyldt. Ja, nogle ville ned foran....og så kan lyden så for alvor forsvinde op i den blå luft.


        Det tilkommer ikke mig at brokke mig over manglende stemning, for jeg er ikke selv særligt aktiv pt. Har for mange jern i ilden andre steder lige pt., men derfor tænker jeg godt, at jeg alligevel kan komme med lidt tanker omkring, hvad der sker på Stiften og ikke gør.
        Helt enig.

        Stemningen igår var nok det ringeste jeg har oplevet mod en "fck/brøndby modstander" i mine start 8 sæsoner på Odense Stadion.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Gider du forklare den der "spredt for alle vinde"?
          Jeg mener - der er jo rigeligt plads på Stiften til at stemningsskaberne kan stå samlet....det tænker jeg ikke, man skal give billig-billet-folket skylden for. At disse så ikke bidrager med ret meget stemning er en anden sag...men det ville jo ikke være anderledes, hvis man gav 120 kr for at komme ind....udover at Stiften jo så nok blev mere affolket end den er i forvejen, og så får man da slet ikke nogen ekstra med på lidt sang og klap...

          Til gengæld fandt jeg det helt hul i hovedet - både dengang og nu - at man valgte at fjerne de nederste sæder så man kunne udvide området...et område, der i forvejen ikke var fyldt. Ja, nogle ville ned foran....og så kan lyden så for alvor forsvinde op i den blå luft.

          Det tilkommer ikke mig at brokke mig over manglende stemning, for jeg er ikke selv særligt aktiv pt. Har for mange jern i ilden andre steder lige pt., men derfor tænker jeg godt, at jeg alligevel kan komme med lidt tanker omkring, hvad der sker på Stiften og ikke gør.
          Jeg har bare aldrig været på Stiften før, hvor der var så mange mennesker, men så lidt stemning. Min teori er blot, at folk køber billige billetter, men tager "de gode" pladser fra dem, der skaber stemning.

          Jeg vil helst ikke være den, der brokker mig over manglende stemning specielt ikke, når jeg så sjældent selv er på stadion. Jeg fornemmer bare, at der er sket en ændring fra blot et par sæsoner siden.

          Der hvor eg sad - lang ude i venstre side af Stiften - der var folk, der ikke rejste sig op, da spillerne gik på banen og de var ikke tilfredse med, når der fx blev piftet når Hradecky trak tiden. Det er ikke de typer, som jeg mener, der bidrager mest til stemningen.

          Men jeg tror, at du har ret i, at "udbygningen af stemningsområdet har været medvirkende til en "dårligere" stemning.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
            Drop 50/100 kroners-billetterne. Der sidder for mange på Stiften, som ikke bidrager til stemningen. Det går simpelthen ikke, at folk der tidligere har bidraget til stemningen, de nu er blevet spredt for alle vinde. Der skal altså koordineres bedre mellem klubben og fans, hvis vi nogensinde skal have en ordentlig stemning op at køre igen. Jeg tror, at vi skal have langside-folket tilbage, hvor de har det bedst, og så kan dem, der gerne vil bidrage til stemningen stå tættere sammen, så man får en synergi-effekt af folk, der synger "smitter" andre, der har lyst til det samme.
            Tror ikke de billige billetter betyder noget for vores manglende stemning . Syntes der er for lidt organisation , der synges i flere grupper , for få sange som er enkle og kan lokke de passive med , modløsheden fra nu flere års ørkenvandring med flere på hinanden følgende forkerte beslutninger i ledelsen som har resulteret i forkerte valg af sportsdirektører , som igen har resulteret i fæle flop indkøb har drænet optimismen , hvilket gør at det er svært at se bedre tider , publikumfjendsk kujonagtigt spil på hjemmebane løfter heller ikke stemningen . Kræsne fynske fans med krævermentalitet som er der i de rigtig gode tider ...
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
              Jeg har bare aldrig været på Stiften før, hvor der var så mange mennesker, men så lidt stemning. Min teori er blot, at folk køber billige billetter, men tager "de gode" pladser fra dem, der skaber stemning.

              Jeg vil helst ikke være den, der brokker mig over manglende stemning specielt ikke, når jeg så sjældent selv er på stadion. Jeg fornemmer bare, at der er sket en ændring fra blot et par sæsoner siden.

              Der hvor eg sad - lang ude i venstre side af Stiften - der var folk, der ikke rejste sig op, da spillerne gik på banen og de var ikke tilfredse med, når der fx blev piftet når Hradecky trak tiden. Det er ikke de typer, som jeg mener, der bidrager mest til stemningen.

              Men jeg tror, at du har ret i, at "udbygningen af stemningsområdet har været medvirkende til en "dårligere" stemning.
              Jeg synes, at det er lidt svært at bedømme det helt store på kampen i går - det var en spand koldt vand at være bagud med 2 efter 12 minutter med udsigt til en ordentlig snitter - selv de højtråbende var i chok.

              Jeg er dog generelt enig i et 1887 kortene / priserne har betydet noget for stemningen på Stiften sammenlignet med tidligere. Det er hr og fru danmark der sidder på Stiften nu. Det forplumrer stemningen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Jeg synes, at det er lidt svært at bedømme det helt store på kampen i går - det var en spand koldt vand at være bagud med 2 efter 12 minutter med udsigt til en ordentlig snitter - selv de højtråbende var i chok.

                Jeg er dog generelt enig i et 1887 kortene / priserne har betydet noget for stemningen på Stiften sammenlignet med tidligere. Det er hr og fru danmark der sidder på Stiften nu. Det forplumrer stemningen.
                Jeg har svært ved at genkende det markerede - at det skulle være meget anderledes end tidligere?
                Før var der blot mere plads på Stiften, men stadig de samme stemningsskabere til stede....nu er der kommet flere mennesker til, men de flere mennesker, har vel ikke jaget stemningsskaberne bort, har de?
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Jeg har svært ved at genkende det markerede - at det skulle være meget anderledes end tidligere?
                  Før var der blot mere plads på Stiften, men stadig de samme stemningsskabere til stede....nu er der kommet flere mennesker til, men de flere mennesker, har vel ikke jaget stemningsskaberne bort, har de?
                  jeg har 1887 som så mange andre stemningskabere.
                  det er ikke hr og fru Danmark der køber sæsonkort!! Det er dem der er engageret!!

                  hvis i vil have stemning, hvorfor så sidde ned på stiften? Prøv at stil jer ind i midten! Der var tomt nederst igår og masser af plads til folk der vil synge med!
                  prøv at tag en hjemmekamp hvor i stiller jer derind - det jo noget helt andet...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Jeg har svært ved at genkende det markerede - at det skulle være meget anderledes end tidligere?
                    Før var der blot mere plads på Stiften, men stadig de samme stemningsskabere til stede....nu er der kommet flere mennesker til, men de flere mennesker, har vel ikke jaget stemningsskaberne bort, har de?
                    Jeg har kortet men er ikke decideret stemningsskaber. Jeg klapper med og synger med på enkelte sange og jeg synger ikke du er og blir ... Heller ej ludersøn -tilråb eller svin når målmanden sparker ud. Jeg har aldrig brudt mig om at stå mellem stemningsskaberne da da jeg gennem tiderne har oplevet for mange latterlige ting som at blive ramt af flyvende fyrværkeri og lignende. Nu sidder jeg samme sted som jeg altid har gjort på en mere fyldt tribune men omringet at folk, som aldrig synger med. Her snakker vi 15 pladser mod midten samt alle til venstre for mig - INGEN. Det er klart at så mange tavse trækker stemningen ned hos mig og andre også.

                    Comment


                      Der manglede også en capo i søndags, hvilket IMO gjorde stemningen helt sporadisk og ukontrolleret

                      Comment


                        Jeg sidder ikke med de vises sten, men kommer på stadion til alle hjemmekampe - og synger /med/. Det er nemt at pege på udfordringerne, men jeg kan simpelthen ikke regne ud hvordan vi løser det. For det første - hvordan kan vi møde Brøndby på hjemmebane, uden at have en capo?? Og hvad sker der for trommen, jeg kunne slet ikke høre den? Er det penge til en ny der mangler? Jeg spytter gerne i puljen, selvom det ikke bliver mig der synger for ..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                          Jeg sidder ikke med de vises sten, men kommer på stadion til alle hjemmekampe - og synger /med/. Det er nemt at pege på udfordringerne, men jeg kan simpelthen ikke regne ud hvordan vi løser det. For det første - hvordan kan vi møde Brøndby på hjemmebane, uden at have en capo?? Og hvad sker der for trommen, jeg kunne slet ikke høre den? Er det penge til en ny der mangler? Jeg spytter gerne i puljen, selvom det ikke bliver mig der synger for ..
                          Jeg skal heller ikke kloge mig... Men da stemningen imo kørte bedst, var da der var "kamp" om det på lægterne. Fanklubben startede en sang, så kom OC med en ny sang, så begyndte WA med deres Lene Siel-pjat, og sådan kørte det i ring... Måske det er blevet FOR centraliseret nu?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                            Jeg sidder ikke med de vises sten, men kommer på stadion til alle hjemmekampe - og synger /med/. Det er nemt at pege på udfordringerne, men jeg kan simpelthen ikke regne ud hvordan vi løser det. For det første - hvordan kan vi møde Brøndby på hjemmebane, uden at have en capo?? Og hvad sker der for trommen, jeg kunne slet ikke høre den? Er det penge til en ny der mangler? Jeg spytter gerne i puljen, selvom det ikke bliver mig der synger for ..
                            Trommen blev ihvertfald brugt i slutningen af 2 halveg

                            Comment


                              Der sad en mand nede foran med sin tromme, så lidt deprimeret ud og lidt for sig selv - ærgeligt at den tromme heller ikke blev brugt.

                              Comment


                                Nogen som ved hvad planen er med stemningsområdet fremover?
                                Går man tilbage til det mindre stemningsområde hvor capo (når der faktisk er en) har mulighed for at komme i kontakt med stemningsområdet?

                                Det har været ret tydeligt at det større stemningsområde har dræbt meget stemning, fra min vinkel har det lignet at capo folkene simpelthen ikke kan 'nå' ud til folk fra deres placering - det har så medført totol opgivenhed og fraværende capo/tromme i mere end halvdelen af kampene - og flere kampe hvor de kun er aktive i 10-15 min.

                                Jeg tror ikke på at det er den større mængde mennesker på tribunen som dræber stemningen, men derimod at de folk som reelt er stemningsskabende er blevet spredt ud over et meget større område - se de har mindre gennemslagskraft samt at forholdende for vores capo har været umulige.

                                Jeg tror vi alle kan blive enige om at tingene ikke kører optimalt lige nu, men er der arbejde/planer igang for at ændre dette?

                                Comment

                                Working...
                                X