Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Hvidovre-OB den 27. august

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Tongya - åh nej.


    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Niveauforskel. Helt som det bør være. Hvidovre har vel et af de langsomste forsvar i suppens historie.

      Deedson kommer lidt fra det glemte og spiller sig i startopstillingen. Tiltrængt med en kant der søger i feltet og har målinstinkt.

      Tyler imponerede mig også.

      Rami kan så meget - men skal også lære at dosere futsal-spillet.

      BK!

      Charmerende klub, Hvidovre - men de spiller på divisionsniveau. Andet ville også være sært.

      Comment


        For fanden hvor er Bash en kæmpe makker. Vinker holdet hen for at takke de medrejsende fans. Jeg elsker sgu den mand...

        Comment


          Klasse at tage en overbevisende sejr i en must-win kamp. Trods en slatten modstander.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Jeg skal bare bede om det der Rami Kadrii mål på repeat. Er du gal hvor er Rami vanvittig.

            Honourable mention til leroy, hold kræft hvor er han vild.

            Comment


              Flot flot. Vi skal vinde i dag og så vinder vi ganske suverænt. Man kan kalde det en billig baggrund og noget af det har da også noget på sig. Det skal bare med at vi er det første hold som får dem skilt ad.
              Vi ser ud til at have læst dem godt. Kunne vi spille så hurtigt og direkte, så vi kunne true de 3 bagerste med vores fart, så kunne de ikke holde os. Det blev vi ved med at kunne kampen igennem. Rigtig god kamp, som må skyde selvtillid ind i alle offensivspillere på nær Charly

              Comment


                Fint med en overbevisende sejr. Også selv om modstanderen var ret ringe. Jeg tror, at de glade dage nu er ovre for Hvidovre. Det her var hverdagen der ramte dem. Nu er det vigtigt, at vi tager de gode ting fra denne kamp med til de næste. Men der skal luges ud i fejlafleveringerne i egen zone, det går ikke mod bedre modstandere. Og så får vi nok ikke i de kommende kampe de samme muligheder for meget let at splitte modstanderens forsvar: med andre ord, vi skal ikke lade os forblinde af dette resultat.

                Comment


                  Fuck Alm et sgu ikke uden humor….i nedtakts interviewet siger han at Al Hajj og Bash har samme frisør som svar på hvordan de allerede har så god en forståelse for hinanden
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Klasse at tage en overbevisende sejr i en must-win kamp. Trods en slatten modstander.
                    Jeg tænker det er must-win for alle der møder Hvidovre - og inden i dag havde de lukket 7 mål ind på 5 kampe. Det synes jeg godt vi kan være stolte af!

                    Comment


                      Dejlig med en stor sejr, fuldt fortjent. Hvis vi kigger på spillerne, så er der gode præstationer fra Kadrii, Rami (men idag mangler han også noget defensivt ), Deedson og Selven. Charly med to gode offensivaktioner som havde fortjent bedre udnyttelse. Manneh lidt anonymt og nochchalant i afleveringerne, Köhler meget stabilt og boldsikre, defensivt vores anker. Forsvaret var relativt sikker, men baggrunden er også billigt. Efter Hvidovres mål til 1:3 var jeg meget skeptisk, men vi spillede den hjem uden de store problemer. Alt i alt en suveræn pligtsejr, mentalt var vi klar fra første fløjt, men vi skal blive bedre i presset og vise mere aggressivitet i nærkampene. Nogen gange er vi bare for passiv og det vil blive straffet mod bedre modstandere. Så gutter, nu kommer Vejle på fredag, vi skal have en hjemmesejr og vi skak være klar for den næste modstander, det bliver ikke så let som idag, helt sikkert.

                      Comment


                        Flot sejr selvom det var en ringe modstander men det skyldes vel også at vi arbejdede meget disciplineret. Var lidt overrasket at HIF kom ikke med mere, faktisk var det først efter vores tredje scoring at så den energi og i dsats en oprykker kommer med og der resulterede i deres scoring. Men de kunne ikke holde kadencen højt mere end få minutter.
                        Sejren kom aldrig virkelig i fare.
                        Glæder mig meget om Bashkims scoring. Han fortjener det mere end hver anden. Bare en klassefyr og kulturbærer.
                        Og kan kun sige "chapeau" for at finde Koehler og hente ham til OB. Han er vores kongetransfer. En hårdhitter med overblik, høj spilforståelse.og en fantastisk afleveringsfod. Har ikke set mere end et boldtab under hele kampen i duelspil og to gange i første halvleg han rammede medspilleren ikke rigtigt med en aflevering. Og det skete udelukkende under situationer hvor et boldtab ikke var farligt. Han ved helt præcist hvornår man kan tillade sig at gå risiko. Ved ikke hvornår det sidst føltes så trygt når en OB-spiller havde bolden.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Opstilling mod Vejle

                          MH

                          LEROY BJØRN. SLOTSAGER. NM

                          MANNEH. KÖHLER.

                          RAMI

                          TB KADRII. DEEDSSON
                          Last edited by Oraklet; 27-08-2023, 17:44.

                          Comment


                            Det er for tidligt at starte med Tyler (som overraskede mig positivt i dag, men jo også på jordens billigste baggrund), men Deedson skal uden tvivl tage højrekanten. Vi har brug for en kant med angriberinstinkt, der søger feltet. Charly vil kunne lave nogle fede setups med sin fart og tværpasninger til en feltsøgende Deedson.

                            Jeg håber virkelig, at vi dropper at handle frem og tilbage i forsvaret for i stedet at hente en habil 6er. Det ser jo helt skidt ud, hvis AM eller SK får en skade, og så er jeg ikke ret imponeret af AM.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                              Opstilling mod Vejle

                              MH

                              LEROY BJØRN. SLOTSAGER. NM

                              MANNEH. KÖHLER.

                              RAMI

                              TB KADRII. DEEDSSON
                              Man kunne god se at Tyler mangler stadig til 100% kampform. Men der var situationer som viste at han kan blive en fantastisk signing for os. Han har brug for spilletid og skal på banen. Og Deedson med to scoringer og mange gode offensivaktioner er svært at sætte af. Synes Deedsons sanmenspil med Leeroy var meget godt.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Det er for tidligt at starte med Tyler (som overraskede mig positivt i dag, men jo også på jordens billigste baggrund), men Deedson skal uden tvivl tage højrekanten. Vi har brug for en kant med angriberinstinkt, der søger feltet. Charly vil kunne lave nogle fede setups med sin fart og tværpasninger til en feltsøgende Deedson.

                                Jeg håber virkelig, at vi dropper at handle frem og tilbage i forsvaret for i stedet at hente en habil 6er. Det ser jo helt skidt ud, hvis AM eller SK får en skade, og så er jeg ikke ret imponeret af AM.
                                Er enig at vi har brug for en konkurrencedygtig 6er.
                                Manneh gør det ja godt men har alt for mange fejlafleringer.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X