Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Hvidovre-OB den 27. august

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Der er virkelig mulighed for at vi kan lave 3-4 mål i dag, hvis bare vi bliver en smule skarpere.

    Comment


      #32
      Hvorfor søger Charly ikke i feltet????

      Comment


        #33
        Der er simpelthen klasseforskel på de 2 hold.

        Comment


          #34
          Der er for mange ting Charly er for dårlig til, synes jeg.

          Comment


            #35
            Vi skal have ansat en der konstant kan stå og guide Charly han laver nogle fede ting, men mange gange synes jeg sgu han løber forvildet rundt….
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #36
              Men der skal scores , ellers kan det gå galt.

              Comment


                #37
                Jeg har sjældent set så meget plads når vi har kontra. Vi har frit løb ned mod deres forsvar hele tiden.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                  Der er for mange ting Charly er for dårlig til, synes jeg.
                  Meget enig!

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                    Jeg har sjældent set så meget plads når vi har kontra. Vi har frit løb ned mod deres forsvar hele tiden.
                    Men med skræmmende lidt slutprodukt.

                    Comment


                      #40
                      Positivl. Sjældent med så lidt ringe kommentering. Kan lide de primært snakker om det aktuelle spil og ikke rabler en hel bunke ligegyldigheder af.

                      Men kun foran med et enkelt mål er for lidt. Jeg tror vi klarer at vinde den her kamp. Men vi skal gøre dem mere trætte og altså magte at holde længere tid på bolden.

                      Comment


                        #41
                        Nøj, en ringe kamp.

                        Comment


                          #42
                          Vi startede fornuftigt og den tidlige scoring hjalp sikker. Men der varlidt fir mange lette fejl i de første 15. Men nu sidder vi fuldstændig på kampen og skaber chancer mens vi kan holde væk HIF fra at blive farligt. Vi skal bare fortsætte og score på de chancer vi skaber så tager vi tre point med.
                          Min MoM er hidtil Köhler. En næsten fejlfri halvleg hvor han bosser midtbanen. Og han har virkelig en fantastisk overblik og en rigtig god afleveringsfod.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                            Der er for mange ting Charly er for dårlig til, synes jeg.
                            Han er stadig ophavsmand til to kæmpe chancer. Han kan se dårlig og dvask ud for så pludseligt at eksplodere.

                            Synes dog han ser lidt fysisk hæmmet ud, og det var måske en fin kamp at se den nye englænder an i.

                            Jeg ville også give Ejdum tid i stedet for AM - han er for nonchalant i sit spil og fylder for lidt.

                            Vi ejer kampen nu - hvilket vi også bør - efter en periode i starten med spil på bolden på divisionsniveau. Vi burde have lukket kampen med en større føring. Frem for alt vil jeg bare gerne holde nullet. En uvant oplevelse for os.

                            Comment


                              #44
                              Vi må formode at Hvidovre retter deres ekstremt hullede defensiv til, og stiller sig en tand mere kompakt i 2. Halvleg.

                              Jeg tolker det som et taktisk valg, at Selven og Charly er valgt, fordi det kan tvinge deres høje bagkæde til at trække 5-10 meter baglæns. Hvilket igen kan skabe utroligt med plads til
                              Rami, Manneh og Koehler. Egentlig godt set. Utrolig ineffektiv 1. Halvleg af angrebet.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                                Men med skræmmende lidt slutprodukt.
                                Jep. Kampen burde være lukket. Hvidovre spiller med hovedet under armen. Hvis vi ikke udnytter det og vinder i dag er det lidt en katastrofe.

                                Comment

                                Working...
                                X