Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    el hajj må sgu godt skyde på mål bare en gang i mellem...

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
      Tyler Burey kan ikke sætte en mand med topmave. Ærlig talt, hvis han spiller i OB efter vinter er jeg overrasket.
      På vegne af alle os med.topmave, var det en unødig sårene kommentar

      Comment


        #48
        Det er jo bare spil til ét mål, og et bare et spørgsmål om hvor stor sejren skal være. Jeg synes dog ikke at vi vader i chancer, på trods af at al spil foregår omkring deres felt.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          el hajj må sgu godt skyde på mål bare en gang i mellem...
          Eller Al Hagi som kommentatoren kalder ham Halv rumæner måske?

          Comment


            #50
            Det er virkelig charmerende at Hajj konsekvent bliver kald for Al-Hagi og Owosu det er bare Leroy :-D

            Vi skal have lavet nogle flere kasser og få det her lukket asap.

            ​​​​​

            Comment


              #51
              Jeg synes godt man kan se lidt rust på helander og en del af vores "b-kæde" spillere.

              Comment


                #52
                Vi er totalt dominerende, men skaber ikke ret meget.
                Tune står så også med 11 mand bag bolden nærmest konstant, så det er ikke nemt.
                Mon ikke vi ser dem blive trætte i 2. Halvleg og dermed et par hurtige mål.
                Både Tyler og Buya kan nemt løbe fra dem.

                Comment


                  #53
                  Og backen er fandme 42 år gammel tilmed - og er ikke blevet sat en eneste gang af en tidligere championship-spiller. I guder.

                  Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                  Tyler Burey kan ikke sætte en mand med topmave. Ærlig talt, hvis han spiller i OB efter vinter er jeg overrasket.

                  Comment


                    #54
                    ringe frispark...

                    Comment


                      #55
                      hold nu op, hvor er det håbløst at se på - især når vi skyder "på mål"

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                        Og backen er fandme 42 år gammel tilmed - og er ikke blevet sat en eneste gang af en tidligere championship-spiller. I guder.



                        Han har da sat ham 4-5 gange… At han så bliver stoppet af manden bagved er en anden snak

                        Comment


                          #57
                          Før kampen tænkte jeg: "Bare spark udefra. Så gode er keeperne ikke i Sjællandsserien". Det tænker jeg ikke mere, med den kvalitet der er i vores skud. Dribl den indover stregen...

                          Comment


                            #58
                            Nu ved jeg godt pokalen har sit eget liv osv... Men hold nu op hvor er vi skræmmende ringe
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              #59
                              forlænget spilletid eller ny kamp hvis det ender uafgjort?

                              Comment


                                #60
                                Vores højre back (!) er måske den bedste dribler i truppen - tæt på 2-0

                                Comment

                                Working...
                                X