Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AAB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nu er dele af Forum så igen igang med at kritisere spillesystem og træner. Jeg forstår ikke ret meget af det. Selvfølgelig har både vores system og træner både styrker og svagheder. Der er dog i mine øjne klart at Alm som en meget loyal ansat træner arbejder konstruktivt indenfor den ramme og de vilkår ledelsen byder ham. Det er i mine øjne en stor fornøjelse ikke længere at skulle høre på underfundige og illoyale interviews med trænere efter nederlag som vi tidligere har set i OB. Spillesystemet vi har valgt i strategien, fortolkes så af Alm og Bjørn efter bedste evne. Det er ikke altid jeg forstår de enkelte valg, men jeg er heller ikke hverken indehaver af en proff licens eller tilstede i Ådalen hver dag. Det forekommer mig ensidigt og unuanceret når profiler herinde konsekvent er negative når det går mindre godt, medens succes konsekvent tilskrives andre faktorer. Jeg ser frem til de sidste kampe i denne sæson og sommerens transfervindue - stemningen på stadion trækker mig derud hver gang, og vi får en sommer med nyt blod i spillertruppen. Når man er optimistisk og forhåbningsfuld risikerer man at blive skuffet - det tager jeg med oprejst pande.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

      Hvem tror du realistisk vi kan få, der er nok bedre ?
      Igen - det er ikke mit bord. Det er den sportslige ledelse. Jeg ser bare med egne øjne og vurderer at Alm ikke har rykket os synderligt meget ud af stedet; og ser et hold, der svinger så meget i kvalitet; og det er ikke engang fra kamp til kamp; men under hver eneste kamp vi spiller. 30 fremragende, 30 elendige, 30 middelmådige = 10 sejre, 10 uafgjorte, 9 nederlag. Der går altid sport i at gå folk, der vil have en anden træner, på klingen om hvilken træner, de så hellere vil have i stedet for. Og hvem der er realistisk. Det er ikke mit job at fortælle dig dét. Jeg behøves faktisk ikke at gøre det. Det er nok at konstatere, at vi missede top 6, igen. Og at oplevelsen af det hold er, at der intet reelt fundament er. Og derfor forbliver vi Superligaens svar på Fredericia. For gode til at rykke ned; for dårlige til at spille med om det sjove. Som skiftende hold som AGF, SønderjyskE, Lyngby, Esbjerg, Randers, Silkeborg, Viborg, Nordsjælland, AaB og ja sågar Horsens også har gjort de sidste 12 år; upåagtet flere af dem dér også er rykket op og ned.

      Men hvis du nu absolut skal forsøge at tvinge et navn ud af mig; så er David Nielsen stadig ledig, omend han sikkert hygger sig gevaldigt med at være ekspert i både fodbold og basketball...

      Om han er den rigtige, er svært at sige; jeg ved bare at Alm IKKE er den rigtige.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

        Igen - det er ikke mit bord. Det er den sportslige ledelse. Jeg ser bare med egne øjne og vurderer at Alm ikke har rykket os synderligt meget ud af stedet; og ser et hold, der svinger så meget i kvalitet; og det er ikke engang fra kamp til kamp; men under hver eneste kamp vi spiller. 30 fremragende, 30 elendige, 30 middelmådige = 10 sejre, 10 uafgjorte, 9 nederlag. Der går altid sport i at gå folk, der vil have en anden træner, på klingen om hvilken træner, de så hellere vil have i stedet for. Og hvem der er realistisk. Det er ikke mit job at fortælle dig dét. Jeg behøves faktisk ikke at gøre det. Det er nok at konstatere, at vi missede top 6, igen. Og at oplevelsen af det hold er, at der intet reelt fundament er. Og derfor forbliver vi Superligaens svar på Fredericia. For gode til at rykke ned; for dårlige til at spille med om det sjove. Som skiftende hold som AGF, SønderjyskE, Lyngby, Esbjerg, Randers, Silkeborg, Viborg, Nordsjælland, AaB og ja sågar Horsens også har gjort de sidste 12 år; upåagtet flere af dem dér også er rykket op og ned.

        Men hvis du nu absolut skal forsøge at tvinge et navn ud af mig; så er David Nielsen stadig ledig, omend han sikkert hygger sig gevaldigt med at være ekspert i både fodbold og basketball...

        Om han er den rigtige, er svært at sige; jeg ved bare at Alm IKKE er den rigtige.

        MvH ChrisOB
        Tak for dit svar. Selvfølgelig er det ikke os der skal komme op med træneremner, men tænkte jo du måske havde et. Jeg mener bestemt der må findes en bedre træner end Alm, men kan han komme til OB. Sporene skræmmer fælt, synes jeg.
        At finde den rigtige træner er kongevejen til succes.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

          Igen - det er ikke mit bord. Det er den sportslige ledelse. Jeg ser bare med egne øjne og vurderer at Alm ikke har rykket os synderligt meget ud af stedet; og ser et hold, der svinger så meget i kvalitet; og det er ikke engang fra kamp til kamp; men under hver eneste kamp vi spiller. 30 fremragende, 30 elendige, 30 middelmådige = 10 sejre, 10 uafgjorte, 9 nederlag. Der går altid sport i at gå folk, der vil have en anden træner, på klingen om hvilken træner, de så hellere vil have i stedet for. Og hvem der er realistisk. Det er ikke mit job at fortælle dig dét. Jeg behøves faktisk ikke at gøre det. Det er nok at konstatere, at vi missede top 6, igen. Og at oplevelsen af det hold er, at der intet reelt fundament er. Og derfor forbliver vi Superligaens svar på Fredericia. For gode til at rykke ned; for dårlige til at spille med om det sjove. Som skiftende hold som AGF, SønderjyskE, Lyngby, Esbjerg, Randers, Silkeborg, Viborg, Nordsjælland, AaB og ja sågar Horsens også har gjort de sidste 12 år; upåagtet flere af dem dér også er rykket op og ned.

          Men hvis du nu absolut skal forsøge at tvinge et navn ud af mig; så er David Nielsen stadig ledig, omend han sikkert hygger sig gevaldigt med at være ekspert i både fodbold og basketball...

          Om han er den rigtige, er svært at sige; jeg ved bare at Alm IKKE er den rigtige.

          MvH ChrisOB
          Hej ChrisOB, jeg er meget enig med dig i din kritik af Alm. Vi spiller ikke som et hold, og er utroligt umotiveret / ustabile, også når vi har en chance for at avancere i tabellen. Lad mig blot give 4 eksempler fra den seneste tid, som skuffer mig stort. Vi taber 1-0 til AGF i den afgørende kamp om at komme i Top 6. Senest har vi med en sløv indsats spillet uafgjort med alle 3 nedrykningskandidater Lyngby, Horsens og AaB, selvom vi med en eller flere sejre nu kunne have presset FCM på 7. pladsen.
          Surt show -

          Comment


            Jeg synes det var tankevækkende at Alms mest følelsesmæssige udbrud i kampen mod Aab i fredags var da VAR reddede os det ene point, hvilket han på sidelinjen fejrede nærmest som havde dommeren fløjtet af efter en sejr i parken(ihvertfald som jeg så det)....jeg melder gerne klart ud:
            jeg har mistet troen på Alm
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment

            Working...
            X