Bortset fra målet og Slotsager, har det virkeligt været ringe at se på.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: Silkeborg - OB 07/05/23
Collapse
X
-
Synes også man skal skifte Minteh ud. Også bare for at signalere over for ham at det ikke nytter med sådan en lad attitudeOprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDet her går ikke. Der må justeres taktisk. Fx AT ind som stabiliserende centralt og så en offensiv ud - enten Minteh med gult kort eller BK(og Sabbi op på toppen)
- Likes 2
Comment
-
SIF spiller altså også godt så jeg tror bestemt ikke det er "gameplan" for i dag, men simpel nød at de står dernede. Jeg håber de får en god snak i pausen om hvordan de stopper det inden det går grueligt galtOprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Det er jo OB Classic med at stille sig tilbage og være tilfredse når vi kommer foran
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Energi kan ikke kompensere for manglen på basal kvalitet.
Props til Slotsager. Resten? Not so much. Bashkim - hulu bulu?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
eller også har han bare en dårlig dag - jo ikke den eneste som det ser ud. Hvordan vil du så forklare resten der ikke rigtigt er mødt op i dag? De er mig bekendt ikke blevet hindret i at komme til U20 vm...Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Ja måske bliver det dyrt at nægte ham VM ?
Comment
-
Baskim får jo heller ikke ligefrem meget, at arbejde med. Udover målet, har vi jo ikke været tæt på deres mål? Så det ikke helt fair overfor ham.Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægEnergi kan ikke kompensere for manglen på basal kvalitet.
Props til Slotsager. Resten? Not so much. Bashkim - hulu bulu?
MvH ChrisOB
Der er minus ham Slotsager samt MH mange andre, at peger fingrer af.
- Likes 1
Comment
Comment