Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM 31.3.23

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg vil have en træner, der tror mindre på Frøkjær.

Få nu den primadonna væk fra min klub. Der kommer ikke andet end højt anlagte fejlafleveringer.

MvH ChrisOB
    Undskyld mig, men i dag var målmanden og Ivan og BPO de svageste.... Hvordan kan Ivan blive MoM

Comment

Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

Undskyld mig, men i dag var målmanden og Ivan og BPO de svageste.... Hvordan kan Ivan blive MoM
      Tænker det var dobbeltredningen.
      Sorrig og glæde de vandre til hobe,
      lykke, ulykke de gange på rad,
      medgang og modgang hinanden tilråbe,
      solskin og skyer de følges og ad.
      Jorderigs guld
      er prægtig muld,
      Himlen er ene af salighed fuld.
      - Kingo, 1681

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Jeg vil have en træner, der tror mindre på Frøkjær.

Få nu den primadonna væk fra min klub. Der kommer ikke andet end højt anlagte fejlafleveringer.

MvH ChrisOB
        At kommentatorerne bliver ved med at fremhæve ham som ham der skal styre vores offensiv er bare sørgeligt

Comment

Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg

Tænker det var dobbeltredningen.
          Ja, den var fantastisk - resten var skrald

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

AGF-kampen var, sammen med en Lyngby-kamp for mere end 10 år siden, den ringeste OB-kamp, jeg nogensinde har set. Synes ikke vi er helt på det niveau, men du har ret i, at det ikke var ret godt. Det er trist at sidde og se sit hold og komme til at tænke på, om de egentlig har så meget at gøre i superligaen? Jeg mener, sammen et helt punkteret AaB-hold og så Horsens, så er vi vel det dårligst spillende hold i ligaen? Lyngby er mere interessant at se på. Randers, der har spillet som en pose møg hele vinteren, er også bedre end os. Og vi er tydeligere og tydeligere ikke i nærheden af top6.
            Ja. I sæsonstarten fik vi de point vi fortjente som det dårligst spillende hold i Superligaen og så føgte en god stine med mange heldige point vi skal takke for. Ellers ville vi ligge sammen med Lyngby og Aab helt i bunden.
            VI har en ejer som vil ikke investere, en sportsdirektør som skal sælge er projekt han har ikke muligheder at omsætte i realiteten og en træner som mangler taktiske evner, hver emotional tænding og som kræver fra truppen en spillestil de bare ikke kan omsætte på det nødvendige niveau om at spille succesfuldt.
            Faktisk er træneren vel den realistiskste mulighed at skifte. Det gør os ikke til en Top-klub men det kan i hvert fald blive bedre end det vi har nu.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Jeg synes faktisk at BP og Mihajlo spiller en fin nok kamp, vores backs halter og det er fair nok fordi de er en del af den strategi man har valgt at forfølge, vores midtbane er i første halvleg bras, FCM spadserer igennem gang på gang og der kommer intet offensivt.

Mustafic har da han kommer ind en af de ting vi har manglet hvor han driver bolden frem, han holder måske lige på bolden 2-3 sekunder længere end han skal men der er noget der.

Vores kanter, igen vi spiller med spillere i forhold til vores strategi, men jeg synes faktisk Tongya har nogle fine ting i første halvleg han kommer blandt andet med et fint raid frem i banen, efter han selv har erobret bolden og som ender med at han får gult for film, det er også ham med assisten til Sabbi scoring hvor han ligger den fint frem på en førstegangsaflevering.

Vores 10'er og 9'er derimod halter i forhold til at de skal være bærende på det hold her, det er de ikke og det er et problem, selvom jeg ikke skal tage noget fra Sabbi scoring, bolde bliver nu engang afrettet engang imellem.
              ​​​​​​

Comment

Selvfølgelig skal man være varsom med at kræve revolution lige efter et nederlag, men jeg synes vi skal overveje om strategien fungerer, når det kommer til spillestil. Alle kan jo se at short passing nede bagved er selvmord på den bane, men alligevel holder de stædigt fast. Vi har og har haft i årevis Danmarks dårligste græsplæne og lige så elendig træningsbane, hvilket BW selv har brokket sig over. Faciliteterne er ikke til den type bold. Thomasberg siger, at de skulle spille direkte og gå efter dødbolde pga banen. Vi stiller med en flok klejne spillere, som ikke kan heade. Kommunen og Thorborg får jo aldrig lavet en ordentlig løsning, så længe Odense er en piv fattig kommune uden erhvervsliv, som Herning. Einstein er citeret for at definitionen på galskab er at prøve det samme igen og igen og forvente et andet resultat.
                Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                lykke, ulykke de gange på rad,
                medgang og modgang hinanden tilråbe,
                solskin og skyer de følges og ad.
                Jorderigs guld
                er prægtig muld,
                Himlen er ene af salighed fuld.
                - Kingo, 1681

Comment

Det var vel den dobbeltredning.
                  Martin Hansen startede mærkelig nervøst men havde også kæmpe aktioner. Der var mere individuelle fejl i vores central forsvar end vi er vænt til men du skal også se at de blev fuldstændig solgt af midtbanen og offensiven som skabte intet i første halvleg. Synes under den betragtning bedømmer du MH, MI og BH for hård.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
                    Selvfølgelig skal man være varsom med at kræve revolution lige efter et nederlag, men jeg synes vi skal overveje om strategien fungerer, når det kommer til spillestil. Alle kan jo se at short passing nede bagved er selvmord på den bane, men alligevel holder de stædigt fast. Vi har og har haft i årevis Danmarks dårligste græsplæne og lige så elendig træningsbane, hvilket BW selv har brokket sig over. Faciliteterne er ikke til den type bold. Thomasberg siger, at de skulle spille direkte og gå efter dødbolde pga banen. Vi stiller med en flok klejne spillere, som ikke kan heade. Kommunen og Thorborg får jo aldrig lavet en ordentlig løsning, så længe Odense er en piv fattig kommune uden erhvervsliv, som Herning. Einstein er citeret for at definitionen på galskab er at prøve det samme igen og igen og forvente et andet resultat.
                    Jeg er uenig. Hele strategien er jo bygget på at vi skal uddanne spillere der skal finansiere holdet nu og i fremtiden og så har vi også brug for en spillestil der gør vores spillere attraktive for det marked.

Derudover har jeg virkelig ikke lyst til at se OB forbløde langsomt, mens man spiller Horsens bold.

Det som tilgengæld frustrerer grænselæst er at man kan lave det setup, med akademi, BW, Alm, hjortebjerg og Krogh afholde events etc. For derefter at kikse noget så basalt som træning og baneforhold, det er simpelthen for åndssvagt.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Det var vel den dobbeltredning.
                      Martin Hansen startede mærkelig nervøst men havde også kæmpe aktioner. Der var mere individuelle fejl i vores central forsvar end vi er vænt til men du skal også se at de blev fuldstændig solgt af midtbanen og offensiven som skabte intet i første halvleg. Synes under den betragtning bedømmer du MH, MI og BH for hård.
                      I mine øje kom vi under pres fordi BP og Ivan var så ringe i opspillet. Ivan rammer seriøst ikke en medspiller i de første 30 minutter. Men fair nok, at andre ser noget andet end jeg gør.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Alm har også overtaget strategien. Kan faktisk godt lide at han udstiller den ekstreme diskrepans der er mellem spillermaterialet og det klubben gerne vil. Der mangler jo kvalitetsspillere. Flere end jeg troede. Når der kommer skader og karantæner ser vi hvor ekstremt skidt det ser ud. Troede vi manglede to markante forstærkninger. Men vi mangler nik nærmere 4. Det har vi ikke råd til og så er den vel ikke længere.
                        Jeg bliver lidt skizofren omkring Alm. På den ene side kan jeg til tider godt se et stort potentiale i hans visioner, men det er jo kun i de glimt hvor vi for det første stiller med de 11 bedste, og de 11 bedste også udviser fin form.
                        Når vi så spiller en kamp som i dag, så kan jeg jo ikke bande os langt nok væk. Der er slet ikke kvalitet nok på nøglepositioner. Aron magter slet ikke den her spillestil. Ivan har i mine øjne tabt sutten, og er faldet helt sammen. Breum ligner en mand der ikke ved hvad han skal, og Frø leverer bare ikke noget ekstraordinært. Han har lært at arbejde, men det kompenseres af mangel på x-factor.
                        Det er alt for mange spillere som slet ikke har niveauet.

Når det så er sagt, så skal man ikke glemme at FCM spiller sin måske bedste superligakamp i sæsonen. Gigovic, Olson og Isaksen kunne virkelig bare sætte et tempo vi kun kan drømme om. Havde de leveret som i dag over hele sæsonen havde de været i top 3 nu. Det ændre dog ikke på at vi skal have gjort noget ved truppen. Imod AGF så vi Jørgen være katastrofal erstatning for Aske. I dag ser vi Aron være katastrofal erstatning for Tverskov. Der må ikke være så stor forskel, når vi skal bruge bredden, og det handler i høj grad om at få tilknyttet et hold af spillere, der passer til spillestilen og ikke kun en start11'er.

Til sidst hjælper det jo heller ikke at MH ser skidt ud ved de to første mål. Der skal andre boller på suppen og heldigvis kam jeg læse at han udmærket ved den var gal.

Comment

Der er ingen fremgang i OB. Jeg har lige set at Breum ønsker mere spilletid - det skal da i hvertfald ikke være på Superliganiveau. Apropos Superliganiveau, så er der sgu en del der ikke har det, og truppen er forkert sammensat. Komplet uduelig ledelse.

Comment

En selvkritisk Martin Hansen snakker ikke udenom:
                            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...spejlet-i-dag/
                            - Norbert Elgert -

Comment

I mine øje kom vi under pres fordi BP og Ivan var så ringe i opspillet. Ivan rammer seriøst ikke en medspiller i de første 30 minutter. Men fair nok, at andre ser noget andet end jeg gør.
                              Og det er heller ikke helt forkert. Men det er også bare nemt for FCM at lukke ned for Manneh og så sætte pres på de stoppere, fordi så er de tvunget til den lange aflevering.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg bliver lidt skizofren omkring Alm. På den ene side kan jeg til tider godt se et stort potentiale i hans visioner, men det er jo kun i de glimt hvor vi for det første stiller med de 11 bedste, og de 11 bedste også udviser fin form.
                                Når vi så spiller en kamp som i dag, så kan jeg jo ikke bande os langt nok væk. Der er slet ikke kvalitet nok på nøglepositioner. Aron magter slet ikke den her spillestil. Ivan har i mine øjne tabt sutten, og er faldet helt sammen. Breum ligner en mand der ikke ved hvad han skal, og Frø leverer bare ikke noget ekstraordinært. Han har lært at arbejde, men det kompenseres af mangel på x-factor.
                                Det er alt for mange spillere som slet ikke har niveauet.

Når det så er sagt, så skal man ikke glemme at FCM spiller sin måske bedste superligakamp i sæsonen. Gigovic, Olson og Isaksen kunne virkelig bare sætte et tempo vi kun kan drømme om. Havde de leveret som i dag over hele sæsonen havde de været i top 3 nu. Det ændre dog ikke på at vi skal have gjort noget ved truppen. Imod AGF så vi Jørgen være katastrofal erstatning for Aske. I dag ser vi Aron være katastrofal erstatning for Tverskov. Der må ikke være så stor forskel, når vi skal bruge bredden, og det handler i høj grad om at få tilknyttet et hold af spillere, der passer til spillestilen og ikke kun en start11'er.

Til sidst hjælper det jo heller ikke at MH ser skidt ud ved de to første mål. Der skal andre boller på suppen og heldigvis kam jeg læse at han udmærket ved den var gal.
                                Hør BW hos SFÅ. Det lommer først til at ske når et salg i omegnen af 20 mil er i hus. Så med andre ord - aldrig.

Comment

Working...
                                X