Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM 31.3.23

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det er en kopi af AGF-kampen: skandaløs første halvleg, lidt bedre men langt fra god nok anden halvleg.
    Pilen peger på Alm. Han er ikke i stand at sætte holdet op og kommer med de forkerte beslutninger under kampen.
    Handle nu BW, eller nægter du at se realiteten?
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Alm, Hjortebjerg, Krogh, farvel og tak til alle tre. Vi har én måde at spille på, og hvis det ikke fungerer så nægter de at ændre på det. De foretrækker istedet at vi tillader næsten 30 afslutninger hjemme mod Midtjylland eller at vi taber 7-0 i parken eller taber 1-5 hjemme mod Midtjylland, fordi de er så naive at tro at den tilgang er den eneste vej frem også selvom vi bliver skildt ad af vores modstander

Comment

Det er endnu engang skuffende det holdet præstere, OB er pivringe, igen igen. Jeg savner en dygtigere og mere karismatisk træner, og bedre spillere.
        Vi kommer ikke i nærheden af en 7 plads. Vi kommer til st kæmpe med Horsens og Lyngby om den sidste nedrykningsplads, jeg tænker Aab rykker ned.
        Som vi spiller iøjeblikket er det helt naturligt at vi ender i den suppedas.

Comment

Minteh er hurtig men langt fra at kunne blive en gevinst foreløbig.
          Og et forventelig tab. Viser at trænerskifte kan være en god ide.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Vi er det 9. bedste hold i ligaen. Det kræver 20-30 mil større budget at komne ud af 12 års nedtur. Det forstår Thorborg ikke. Ergo kommer vi aldrig videre. Jeg må sige at jeg er ved at have mistet troen på at det sker i min levetid.
            Selvfølgelig forstår han det. Det er ikke ret kompliceret. Men det gider han ikke punge ud med.

Og nej, så sker der ikke noget.

Det er fuldstændigt ligegyldigt om vi skifter træner eller ej.

Flere midler, bedre forhold, en ny kultur.

Det er ikke raketvidenskab, og det kommer næppe til at ske.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Det er en kopi af AGF-kampen: skandaløs første halvleg, lidt bedre men langt fra god nok anden halvleg.
              Pilen peger på Alm. Han er ikke i stand at sætte holdet op og kommer med de forkerte beslutninger under kampen.
              Handle nu BW, eller nægter du at se realiteten?
              Jeg forstår ikke at man kan være overrasket. Frø og Sabbi som bærende spillere. De er top ringe. Langt, langt, langt fra top 6-niveau. At hele fodbold-DK ikke kan se det er mig en gåde. OB er bombet tilbage til felt nummer 1.
              Last edited by claudes1; 31-03-2023, 20:04.

Comment

Jeg forstår ikke at man kan være overrasket. Frø og Sabbi som bærende spillere. De er top ringe. Langt, langt, langt fra top 6-niveau. At hele fodbold-DK kan se det er mig en gåde. OB er bombet tilbage til felt nummer 1.
                Enig. At tro at Frøkjær var i stand til at overtage fra Jebali var alle dage vanvid.

Comment

Hør BW-interview med SFÅ. Det er er banebrydende ærligt interview. Han virker som en mand der ikke tror på top 6 i det nuværende setup. Det er vildt at høre. (Og trist)

Comment

Det bliver rigtigt spændende at se, hvem den næste træner bliver, for det er jo helt evident, at Alm ikke er løsningen, og der kan ikke gå lang tid før, at der skal handles på det. Men så kommer den store test så også!

Har vi reelt en strategi, for i så fald skal vi vel ud og have fat i en ny possessiontræner, men bare en som er dygtigere end Alm? Eller gør vi det vi har gjort hver eneste gang vi har skiftet træner de sidste 12 år, og går ud og vælger en træner der er i den helt anden grøft. I så fald er strategien et rent bluffnummer og Wesström-projektet visionsløst. Jeg håber i det mindste, at vi nu har rygrad nok i den sportslige ledelse til at fortsætte ud af en retning, selvom jeg stadig har svært ved at se, at vi henter og udvikler de rigtige spillere til den stil. Og lad det nu for guds skyld ikke blive Hjortebjerg i stedet!

Comment

Hør BW-interview med SFÅ. Det er er banebrydende ærligt interview. Han virker som en mand der ikke tror på top 6 i det nuværende setup. Det er vildt at høre. (Og trist)
                      syntes det er et fint interview - siger jo bare hvad alle kan se. Vi er tæt på - og flasker alt sig kan vi snige os med. Men skal vi være en fast del af top 6 (som vidst var målsætningen) så er det ikke godt nok at satse på at vi konstant overpræsterer mens de andre midterhold alle skal have en dårlig sæson, ikke måden vi rykker os på.

Jeg håber man fortsætter oprydningen i truppen, og så forstår jeg intet af at man har forlænget med Alm - jeg kan ikke se hvad det er manden gør der skulle give 1 år ekstra

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Det bliver rigtigt spændende at se, hvem den næste træner bliver, for det er jo helt evident, at Alm ikke er løsningen, og der kan ikke gå lang tid før, at der skal handles på det. Men så kommer den store test så også!

Har vi reelt en strategi, for i så fald skal vi vel ud og have fat i en ny possessiontræner, men bare en som er dygtigere end Alm? Eller gør vi det vi har gjort hver eneste gang vi har skiftet træner de sidste 12 år, og går ud og vælger en træner der er i den helt anden grøft. I så fald er strategien et rent bluffnummer og Wesström-projektet visionsløst. Jeg håber i det mindste, at vi nu har rygrad nok i den sportslige ledelse til at fortsætte ud af en retning, selvom jeg stadig har svært ved at se, at vi henter og udvikler de rigtige spillere til den stil. Og lad det nu for guds skyld ikke blive Hjortebjerg i stedet!
                        Man har valgt en strategi, hvor ALT er op til de offensive spillere. Men med er hold med markante offensive mangler. Det er jo til at græde over. Men kan ikke skabe én chance med kvalitet i 97 minutter. Det er jo grotesk.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

syntes det er et fint interview - siger jo bare hvad alle kan se. Vi er tæt på - og flasker alt sig kan vi snige os med. Men skal vi være en fast del af top 6 (som vidst var målsætningen) så er det ikke godt nok at satse på at vi konstant overpræsterer mens de andre midterhold alle skal have en dårlig sæson, ikke måden vi rykker os på.

Jeg håber man fortsætter oprydningen i truppen, og så forstår jeg intet af at man har forlænget med Alm - jeg kan ikke se hvad det er manden gør der skulle give 1 år ekstra
                          Han saver også hele truppen over. Den enkelte spiller leverer ikke på det fysiske i sin optakt til træningsopstart. Det er en vild udmelding.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

strategien er jo ikke en BW har lagt - han har overtaget den. Syntes det er fint hvis man har fundet en måde man vil spille på og så forfølge den, men måske start med at få fundamentet på plads. Hvis nu vi kunne forsvarer bare nogenlunde så kunne det være det blev lidt lettere at skaffe point. Vi har pt lukket lige i underkanten af 2 mål ind pr kamp - så bliver det altså svært - især når vi er så ringe til at skabe chancer / score mål.

- Og så er spillernes kvalitet bare nødt til at matche spillestilen. Har man ikke materialet så må man sgu da spille efter det.

Comment

Han saver også hele truppen over. Den enkelte spiller leverer ikke på det fysiske i sin optakt til træningsopstart. Det er en vild udmelding.
                              jo men det er jo rigtigt - vi har startet dårligt ud både efter sommer og vinterpausen. Han siger jo også selv at det ikke er godt nok at vi skulle hen til slut august før truppen var på plads - og det er jeg helt enig med ham i...men medmindre der kommer en del flere penge ind så bliver det ikke anderledes til sommer desværre

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Den ubekvemme sandhed er, at rigtigt meget faktisk har flasket sig i den her sæson. Stimen i efteråret handlede i høj grad også om, at vi havde mega tur i den. Sejrsmål i de sidste minutter mod FCK, FCM og Silkeborg, kampe som vi ligeså godt kunne have tabt. Det er fordi at tingene faktisk i så høj grad flaskede sig i den periode i efteråret, at vi overhovedet kan snakke om at vi var tæt på top 6, for når vi kigger på kvaliteten og præstationerne, så er vi niveaumæssigt langt tættere på Lyngby, Horsens og AaB, end vi er på Brøndby, Viborg, FCM og AGF.

Comment

Working...
                                X