Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM 31.3.23

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Zohore og Bashkim ind. Det skulle allerede have sket tidligere.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

eller holdet der passer bedre til en lidt mere simpel tilgang. Eller banen? Det kan jo efterhånden ikke komme bag på dem at den er dårlig
      .. også meget interessante betragtninger.
      Man skulle tro, at dem der er født på den nordiske halvkugle er nogenlunde klar over, hvornår græsset gror i løbet af de 4 årstider.
      Medmindre man håber på klimaforandringerne for alvor tager fart.

Comment

Få Alm væk
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Gigovic med albuen men slipper fra gult. Tak, Kehlet!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Vi ses til august.

Comment

Pis.
              - Norbert Elgert -

Comment

Farvel Alm

Katastrofal indsats over hele linjen, men specielt fra trænerstolen.
                Chokerende ringe beslutninger

Comment

Suk

Comment

ja så har jeg slukket. Virkelig ringe - især 1 halvleg. Marginalt bedre i anden men vi skaber jo ingenting.

Og tillader alt alt for meget til fcm...AL snak om den der 7. plads bør forstumme lige med det samme!

Comment

Fuldt fortjent vi er et top 10 hold….
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Vi ses til august.
                        Og hvad forventer du der sker der?

Comment

Vi er det 9. bedste hold i ligaen. Det kræver 20-30 mil større budget at komne ud af 12 års nedtur. Det forstår Thorborg ikke. Ergo kommer vi aldrig videre. Jeg må sige at jeg er ved at have mistet troen på at det sker i min levetid.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                            Fuldt fortjent vi er et top 10 hold….
                            den tager jeg gerne. Frygter altså stadig vi bliver hevet med ned i mudderet indenfor et par kampe. Kan vi slå AAB i den nuværende forfatning? Og sillkeborg?

Comment

Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Og hvad forventer du der sker der?
                              Ikke en skid. Men det her forår bliver tåkrummende pinligt.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

den tager jeg gerne. Frygter altså stadig vi bliver hevet med ned i mudderet indenfor et par kampe. Kan vi slå AAB i den nuværende forfatning? Og sillkeborg?
                                Håber efterhånden på en nedrykning. Når man ikke rigtig vil det på superligabetingelser, kunne det være super hyggeligt med noget 1. Div Bold nogle år.

Comment

Working...
                                X