Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB 19.3.23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Hvis din fornemmelse skulle være sandt så ville der være skandaløst at sende ham på banen. Men det kunne vel forklare hans præstation. Han nærmede sig ja næsten Skjelvik-niveauet ..
    Han sæsster sig ned i første halvleg med en venstrefod pakket ind i forbinding og spiller altså bizart under niveau. Det skulle virkelig ikke undre mig og det er noget man ser hos klubber der ikke har kvalitet nok på positionen.

    Vi mangler 2-3 spillere der går ind og forstærker truppen direkte.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      Jeg er enig, og det er man jo også i Ådalen hvor man taler om det offensive kollektiv som skal løfte holdet.

      Jeg tror det bliver svært at have vinduet på plads til næste sæson, der er ikke økonomien til det, så medmindre man enten får lavet et salg der kan tilføre noget økonomi eller får penge ind andre steder fra, så bliver næste sæson endnu en gentagelse af det her.

      Sabbi og Frø, må videre posen oppe foran sjal rystes.

      Og så har jeg bare en fornemmelse af at Mihajlo spiller halvskadet i dag.

      Vores start på første halvleg er tæt på at være definitionen af gummiben, hvor det er tydeligt at det er en ung trup og en trup der er vant til ikke at levere det der forventes og det er sindssyg usundt, det skal vendes.
      Der skal virkelig handles klogt i vinduet, jeg er meget tvivlende for at det sker.
      BW havde et godt første vindue, hvor handlerne bare kom alt for sent, og top 6 toget havde forladt perronen. Spørgsmålet som melder sig, efter hans sløje andet vindue, er om han havde heldig, eller en dygtig hånd i det første? Især hvis man skal tage hans egne ord om at den der handler sidst i vinduet, ikke har forberedt sig godt nok.

      Sabbi har i få kampe været god, men langt hovedparten af hans aktioner er nytteløse/ hovedløse. Et flop køb, set i lyset at den løn han får.




      Frø må også have fået sine chancer nu, han er og bliver uforløst.

      Mihajlo var banens ringeste indtil han tåbeligt blev smidt ud i Parken, så tror ikke han var hæmmet af skade i dag.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Havde vi gjort arbejdet færdig og vundet, havde vi været i top 6. Håber på David N som træner. Mangler energi på sidelinjen.

        Comment


          Vi leder altid lige dele efter en syndebuk og en frelser. Noget vi kan skifte - og så er den der!

          Virkeligheden er jo, at klubben har været i forfald i over et årti. Det er der skrevet side op og ned om.

          Der skal ændres helt oppefra. Jeg siger ikke, at NT nødvendigvis skal væk, men der skal frigives helt andre ressourcer og skabes en helt anden kultur.

          Alene de baner vi træner på - og den vi spiller kamp på - er symbolske for klubben: sand og mudder og pløre!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Han sæsster sig ned i første halvleg med en venstrefod pakket ind i forbinding og spiller altså bizart under niveau. Det skulle virkelig ikke undre mig og det er noget man ser hos klubber der ikke har kvalitet nok på positionen.

            Vi mangler 2-3 spillere der går ind og forstærker truppen direkte.
            Den situation har set og der så ud som den tykke forbinding generede ham og måtte fjernes. Men så forstår ikke hvorfor vi ikke starter med Slotsager. Det er ja fuldstændig vækt at sende en halvskadet spiller på banen især i sådan en kamp hvor det går om meget og hvor vi ved at det bliver meget fysisk.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Der skal virkelig handles klogt i vinduet, jeg er meget tvivlende for at det sker.
              BW havde et godt første vindue, hvor handlerne bare kom alt for sent, og top 6 toget havde forladt perronen. Spørgsmålet som melder sig, efter hans sløje andet vindue, er om han havde heldig, eller en dygtig hånd i det første? Især hvis man skal tage hans egne ord om at den der handler sidst i vinduet, ikke har forberedt sig godt nok.

              Sabbi har i få kampe været god, men langt hovedparten af hans aktioner er nytteløse/ hovedløse. Et flop køb, set i lyset at den løn han får.

              Frø må også have fået sine chancer nu, han er og bliver uforløst.

              Mihajlo var banens ringeste indtil han tåbeligt blev smidt ud i Parken, så tror ikke han var hæmmet af skade i dag.
              Jeg ligger ansvaret for at det går som det går på Niels Thorborg, jeg synes man har fejlet i at gøre OB til en professionel og konkurrencedygtig virksomhed, helt basalt på de økonomiske parametre.

              Jeg synes man er på vej, men det har taget for lang tid at komme derhen og man har lavet for mange fejl.

              Jeg synes man mangler at investere i det projekt man har sat i verden med top seks samtidigt med at man gerne vil talentudvikle, det er svært at gøre en enkelt del af de to med OBs budget, det er rigtigt svært at gøre begge dele.

              Jeg synes ikke det er Alms "skyld" man har nu forsøgt sig med Kent N, Michelsen og Alm, alle tre trænere der er dygtige nok til at få et hold i top seks, så for mig bliver det lidt den nemme løsning at pege derhen.


              BW synes jeg stadigvæk er et klogt valg, jeg synes hans hitrate i forhold til rekrutteringer er god, hans eneste deciderede fejltransfer, som er under vej, ligner Mucolli som jeg ikke ved hvad man vil med. Han mangler at lave de gode salg men jeg tror godt at han kan gøre det, det sidste transfervindue synes jeg heller ikke var godt, men det pegede også, for mig, på at der rent økonomisk ikke var mere i kassen til at hente det ind der skal til hvis man vil indfri forventningerne om top seks.

              Sabbi burde mine øjne have været skudt af for 2 sæsoner siden, det dur ikke at vi har så løntunge spillere siddende der ikke leverer i så lang tid. Jeg synes det har været et generelt problem at der har været for mange på løntunge kontrakter der ikke har leveret. Når der hentes spillere ind til den løn der, så skal de have et bundniveau som Tverskov ellers så får vi ikke values for money.

              Det kan være du har ret med Mihajlo, men som jeg ser det så skal han have behandling efter at være blevet trådt over foden og den fod den er viklet og tapet ind i bandage og det kunne sagtens værre at den var lidt overbelastet, Mihajlo har det historisk svært når vi skifter underlag.

              Så summa summarum enten så skal BW lave de salg der hiver pengene ind der kan rykke OB frem ellers så skal man have andre investorer ind eller Thorborg til at investere det der skal til for at flytte OB. Jeg synes efterhånden at man har de andre ting på plads.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Den situation har set og der så ud som den tykke forbinding generede ham og måtte fjernes. Men så forstår ikke hvorfor vi ikke starter med Slotsager. Det er ja fuldstændig vækt at sende en halvskadet spiller på banen især i sådan en kamp hvor det går om meget og hvor vi ved at det bliver meget fysisk.
                Fordi man ikke vurderer at Tobias Slotsager er bedre end en halvskadet Ivancevic, problemet er at Slotsager måske ikke helt er der endnu og man ikke har en kvalitets tredjestopper i truppen. Så man står lidt i ingenmandsland.
                ​​​​​​

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
                  Havde vi gjort arbejdet færdig og vundet, havde vi været i top 6. Håber på David N som træner. Mangler energi på sidelinjen.
                  Jeg ville være påpasselig med David N. Jeg synes han gjorde det okay i Lyngby, men AGF tingen der har jeg en stærk formodning om at han præsterede fordi han havde Lars Friis og Ruben Selles i staben og PC som sportsdirektør. Ligeså snart det der faldt fra hinanden så traf han altså nogen bizarre beslutninger, som at hive Hausner op og gøre ham til anfører, fordi "han råber rigtig meget" Hausner der altså vidste sig ikke at være god nok til AGF og højst sandsynligt heller ikke god nok til Allsvenskan.

                  Lars Friis kunne være et bud, hvis man skulle ud og finde en træner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Jeg ville være påpasselig med David N. Jeg synes han gjorde det okay i Lyngby, men AGF tingen der har jeg en stærk formodning om at han præsterede fordi han havde Lars Friis og Ruben Selles i staben og PC som sportsdirektør. Ligeså snart det der faldt fra hinanden så traf han altså nogen bizarre beslutninger, som at hive Hausner op og gøre ham til anfører, fordi "han råber rigtig meget" Hausner der altså vidste sig ikke at være god nok til AGF og højst sandsynligt heller ikke god nok til Allsvenskan.

                    Lars Friis kunne være et bud, hvis man skulle ud og finde en træner.
                    Jeg tror ikke vi skifter træner nu, men hvis vi gjorde ville jeg heller ikke være begejstret for David Nielsen selvom han også i OB ville være i gode hænder med Frank H og Søren K. som assistenter. Hørte dog et interview med ham i Mediano, hvor det lød meget som om han vil tage en stab af selvvalgte assistenter mm.. med sig når han bliver træner igen. Hvis det er korrekt, så vil det kun være endnu mere uinteressant at gå efter ham som cheftræner.

                    Comment

                    Working...
                    X