Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB 19.3.23

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Det kostede top 6, at man holdt fast i feks Kasper Larsen i starten og var længe om at forstærke truppen. Nægter at tro på at det ikke havde været økonomiske bedre at have en trup fra første runde.
    Ja, men vi spillede også naivt, taget i betragtning af alle de skader vi havde. Men en sejr hjemme over Randers her i foråret og allerede der havde det set bedre ud. Men vi mangler en goalgetter i front. Måske KZ?

Leave a comment:

• Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Det kostede top 6, at man holdt fast i feks Kasper Larsen i starten og var længe om at forstærke truppen. Nægter at tro på at det ikke havde været økonomiske bedre at have en trup fra første runde.
    Tror jeg de fleste kan se, uheldigvis ikke ham der betaler gildet

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Vi viser et helt andet ansigt nu. Giftig, nere energi og vilje. Spiller hurtigere.
    Enig. Vi er bare desværre alt for uskarpe og så vil det bare være klassisk at AGF får en halv chance/dødbold de udnytter.

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    AGF har temmelig godt styr på os

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Silkeborg udligner.

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Beklager, men jeg ser FCN-BIF på tv og den her kamp på min computer. Der er for stor kvalitetsforskel.

Har skiftet. Det er bedre nu. Vi skal da have lavet et mål nu
    Last edited by Ruben; 19-03-2023, 16:35.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Vi skal bruge alt for mange chancer, før vi laver mål. Synes vi har lidt for mange af de samme typer i front. KZ så jeg gerne på banen meget snart.

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    fin start på 2. halvleg.

- en tanke slog pludseligt ned i mig, i disse VAR tider - kadrii ude hvem fanden skal så sparke straffe skulle vi tiltuske os sådan et? Tverskov? Sabbi?
    Tverskov tror jeg. Mindes at han engang bankede et straffe i kassen for os? (I superligaregi)

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Randers til gengæld foran...

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    fin start på 2. halvleg.

- en tanke slog pludseligt ned i mig, i disse VAR tider - kadrii ude hvem fanden skal så sparke straffe skulle vi tiltuske os sådan et? Tverskov? Sabbi?

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Udligning i Farum!

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Vi viser et helt andet ansigt nu. Giftig, nere energi og vilje. Spiller hurtigere.

Leave a comment:

• Monrad
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Sikke noget vrævl. Frø er den eneste sammen med BK, der viser bare et flig af fremdrift og offensiv kreation.

De bias er ulidelige.
    Det kan jeg slet ikke forstå der kan være to forskellige holdninger til, i samme kamp.
    Men lad os antage, det var rigtigt, så har vi lige pillet vores to bedst præsterende spillere ud.

hmm….

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Fint forsøg af Manneh. Hjørne

Leave a comment:

Working...
X