Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB 19.3.23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    fin start på 2. halvleg.

    - en tanke slog pludseligt ned i mig, i disse VAR tider - kadrii ude hvem fanden skal så sparke straffe skulle vi tiltuske os sådan et? Tverskov? Sabbi?
    Tverskov tror jeg. Mindes at han engang bankede et straffe i kassen for os? (I superligaregi)

    Comment


      #92
      Vi skal bruge alt for mange chancer, før vi laver mål. Synes vi har lidt for mange af de samme typer i front. KZ så jeg gerne på banen meget snart.

      Comment


        #93
        Beklager, men jeg ser FCN-BIF på tv og den her kamp på min computer. Der er for stor kvalitetsforskel.

        Har skiftet. Det er bedre nu. Vi skal da have lavet et mål nu
        Last edited by Ruben; 19-03-2023, 16:35.

        Comment


          #94
          Silkeborg udligner.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #95
            AGF har temmelig godt styr på os

            Comment


              #96
              Det kostede top 6, at man holdt fast i feks Kasper Larsen i starten og var længe om at forstærke truppen. Nægter at tro på at det ikke havde været økonomiske bedre at have en trup fra første runde.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Vi viser et helt andet ansigt nu. Giftig, nere energi og vilje. Spiller hurtigere.
                Enig. Vi er bare desværre alt for uskarpe og så vil det bare være klassisk at AGF får en halv chance/dødbold de udnytter.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Det kostede top 6, at man holdt fast i feks Kasper Larsen i starten og var længe om at forstærke truppen. Nægter at tro på at det ikke havde været økonomiske bedre at have en trup fra første runde.
                  Tror jeg de fleste kan se, uheldigvis ikke ham der betaler gildet

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Det kostede top 6, at man holdt fast i feks Kasper Larsen i starten og var længe om at forstærke truppen. Nægter at tro på at det ikke havde været økonomiske bedre at have en trup fra første runde.
                    Ja, men vi spillede også naivt, taget i betragtning af alle de skader vi havde. Men en sejr hjemme over Randers her i foråret og allerede der havde det set bedre ud. Men vi mangler en goalgetter i front. Måske KZ?

                    Comment


                      Ivancevic bringer sig ofte selv i problemer i dag
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Lækkert at Poulsen får en hilsen fra Minteh.

                        Comment


                          Tak til Minteh for at sende NP ned! :-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Ivancevic bringer sig ofte selv i problemer i dag
                            Også I dag. Synes ikke, at han helt har fundet sig selv efter sine skader. TS er i mine øjne, ikke langt fra at skulle starte inde.

                            Comment


                              … største gule kort, næsten til rødt ved en evt VAR gennemgang som ikke bliver dømt, begået af den mest overvurderede spiller i superligaen.

                              Det er jo en skandale..

                              Comment


                                Hvordan kan man sparke den over mål???

                                Comment

                                Working...
                                X