Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF - OB 19. marts kl. 15.00.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Ja til jer begge to.

    Men det der er med den Randers kamp er, at den for mig bliver symbolet på en elendig sæsonstart og det er den sæsonstart bider os i halen nu. To point der og så afhører vi det selv i Aarhus.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Vi kan nå det endnu, men vi er afhængige af flere andre resultater.
      det er vi ikke ene om - fcm kan heller ikke klare den selv længere

      hvis resultaterne flasker sig så kan OB ende som nr 4 med 31 point mens AGF, FCM, BIF og RFC alle ender på 30 point - vanvittigt tæt

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg

        På den positive side så ville en Silkeborg sejr i dag og en GF sejr imorgen betyde at både 4. og 5. pladsen var ude af spil for OB. Og Randers kunne lukke 6. pladsen med en sejr i AaB.

        Nu kan vi stadig nå både 4. og 5. pladsen.
        Kan ikke se andet end at Silkeborg sejr ville være at foretrække i dag. Nu blev muligheden for selv af kunne afgøre det lukket.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #64
          Forudsætningen for top 6 er ganske simpel: Sejr i Århus. Derefter er der 3 scenarier ud fra resultatet af Randers-AGF. Ved 1 tal er scenariet at mindst én af to resultater skal gå hjem. Ved X er der mindst 1 ud af 3 scenarier der skal gå hjem. Ved 2 tal er der mindst 2 ud af scenarier der skal gå hjem.

          Så AGF sejr i morgen forplumrer chancen.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            en AGF sejr i morgen er uanset en dårlig ting - så kan de ikke hentes længere.
            Ligesom at de er tæt på sikker på at komme i top 6 og har derfor intet at spille for - så måske er det nemmere for os at slå dem.

            Men er jo svært at vide.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

              Ligesom at de er tæt på sikker på at komme i top 6 og har derfor intet at spille for - så måske er det nemmere for os at slå dem.

              Men er jo svært at vide.
              Ja så er det I hvert fald ikke en kogepladekamp for dem, men det må være få procenter det rykker. De har jo stadig point at spille om i kampen om Europa og vil helt givet stille det bedst tænkelige mandskab imod os, uanset om de er sikker på top 6 eller ej.
              Jeg ville blive ked af en AGF-sejr i dag. Særligt fordi at selvom vi så ikke skulle komme i top 6 med en sejr I Aarhus, så kan vi trods alt glæde os over at AGF heller ikke er med.

              Comment


                #67
                Spændende om Minteh får spilletid mod AGF, og i givet fald hvor meget? Frygter han stadig er en tikkende bombe, som Nikolaj Poulsen vil gøre alt for at provokere med svinske frispark og verbale provokationer om Minteh og hans familie. Hvis Minteh tænder af, kan OB hurtigt blive reduceret til 10 mand !!!

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Ja så er det I hvert fald ikke en kogepladekamp for dem, men det må være få procenter det rykker. De har jo stadig point at spille om i kampen om Europa og vil helt givet stille det bedst tænkelige mandskab imod os, uanset om de er sikker på top 6 eller ej.
                  Jeg ville blive ked af en AGF-sejr i dag. Særligt fordi at selvom vi så ikke skulle komme i top 6 med en sejr I Aarhus, så kan vi trods alt glæde os over at AGF heller ikke er med.
                  Jeg håber heller ikke på en AGF sejr, jeg er jo ikke tosset

                  Vil også hellere vinde over dem søndag og de så ikke er i top 6, ville bare prioritere at vinder de i aften så er vi altså ikke ude at top 6, det bliver ikke nemmere men vi har da en chance, og måske vil de så ikke jagte en sejr de sidset 15 søndag hvis den står lige da de med 1 point er ret godt stillet, hvilket vil kunne give en indskiftet Minteh masser af muligheder på kanten.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                    Spændende om Minteh får spilletid mod AGF, og i givet fald hvor meget? Frygter han stadig er en tikkende bombe, som Nikolaj Poulsen vil gøre alt for at provokere med svinske frispark og verbale provokationer om Minteh og hans familie. Hvis Minteh tænder af, kan OB hurtigt blive reduceret til 10 mand !!!
                    Enig. Bliver meget interessant hvilken tilgang de tager med ham. Jeg håber da de har haft nogle gode snakke med ham og resten af truppen - og dermed har en god fornemmelse af hvor han er.

                    Jeg forventer ikke han starter inde (men det tænkte man også i Farum). Men hvis andre resultater flasker sig og man står med uafgjort på tavlen med 20-30 minutter igen, tænker jeg han er svær at komme udenom. Han er klart den største potentielle gamechanger vi har.

                    Comment


                      #70
                      Er det min beregning, der er helt off, eller skal vi ikke håbe at Randers-AGF ender med X?

                      Derved vil begge disse, og BØF sidde på 30 point. Med en sejr i Aarhus (31 point) skal vi så bare håbe på at, blot én af dem taber alle point i næste runde:

                      Silkeborg - FC Midtjylland
                      AAB - Randers
                      FCN - BIF

                      Dermed har vi tre skud i bøssen, og en fornuftig chance for at nå det forjættede land, hvis vi kan vinde i Aarhus.
                      Fas est et ab hoste doceri.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                        Er det min beregning, der er helt off, eller skal vi ikke håbe at Randers-AGF ender med X?

                        Derved vil begge disse, og BØF sidde på 30 point. Med en sejr i Aarhus (31 point) skal vi så bare håbe på at, blot én af dem taber alle point i næste runde:

                        Silkeborg - FC Midtjylland
                        AAB - Randers
                        FCN - BIF

                        Dermed har vi tre skud i bøssen, og en fornuftig chance for at nå det forjættede land, hvis vi kan vinde i Aarhus.
                        Jo x er mest fornuftig gerne med en masse kort til AGF især i deres forsvar.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                          Er det min beregning, der er helt off, eller skal vi ikke håbe at Randers-AGF ender med X?

                          Derved vil begge disse, og BØF sidde på 30 point. Med en sejr i Aarhus (31 point) skal vi så bare håbe på at, blot én af dem taber alle point i næste runde:

                          Silkeborg - FC Midtjylland
                          AAB - Randers
                          FCN - BIF

                          Dermed har vi tre skud i bøssen, og en fornuftig chance for at nå det forjættede land, hvis vi kan vinde i Aarhus.
                          - Uafgjort i aften
                          - Sejr i Århus
                          - Uafgjort i Silkeborg
                          Og den er hjemme!

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            Ligesom at de er tæt på sikker på at komme i top 6 og har derfor intet at spille for - så måske er det nemmere for os at slå dem.

                            Men er jo svært at vide.
                            måske - min tanke er det måske er lettere at spille mod dem hvis de også skal bruge et resultat. Hvis de bare pakker sig ned - formår vi så at bryde dem op? kunne jeg godt tvivle på.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                              - Uafgjort i aften
                              - Sejr i Århus
                              - Uafgjort i Silkeborg
                              Og den er hjemme!
                              fcm sejr over silkeborg vil også kunne bruges i det tilfælde. Har bare svært ved at se det ske.

                              - men silkeborg sejr og nederlag til bif kan også bruges (igen forudsætter det selvf at vi selv vinder i århus)

                              Comment


                                #75
                                De er de forkerte der får kort tilgengæld masser af dueller der skal nok falde kort til Aarhus også.

                                Comment

                                Working...
                                X