Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF - OB 19. marts kl. 15.00.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Ud over en manglende Adelgaard er det vel stærkeste startopstilling på papiret eller?
    Uden tvivl.

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Ud over en manglende Adelgaard er det vel stærkeste startopstilling på papiret eller?

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Man må også sige at Sabbi nok stod svagest i billedet blandt de offensive imod Aab. Han arbejder hårdt og er en mundfuld, men han får ikke rigtig sat sig igennem i sine offensive aktioner. Det bliver der behov for i dag og rammer Minteh dagen, så er han jo vores bedste mand, så ud fra det kan jeg godt forstå at man satser i sådan en kamp her, hvor vi ikke rigtig kan miste noget, men vinde alt.
    Jeg kan dog også være nervøs for at GF'erne lykkedes med tirre Yankuba. De har jo superligaens bedste i den disciplin med Nikolaj Poulsen inde på midten. Lader han sig gå på af det, så bliver det ikke godt, så det har staben forhåbentligt forberedt ham rigtig godt på.
    Man kan håbe nogen af de rutinerede spillere stepper ind og beskytter ham lidt…

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Enig, men vi må tro at Alm har styr på tropperne når Minteh ser ud til at få tilliden i starteren, en fejltagelse mere lign. den i Farum kan blive en dyr fejltagelse. Omvendt kan han også markere sig igen og "gøre ondt" på GFerne hvis han har fundet sig selv igen.
    Man må også sige at Sabbi nok stod svagest i billedet blandt de offensive imod Aab. Han arbejder hårdt og er en mundfuld, men han får ikke rigtig sat sig igennem i sine offensive aktioner. Det bliver der behov for i dag og rammer Minteh dagen, så er han jo vores bedste mand, så ud fra det kan jeg godt forstå at man satser i sådan en kamp her, hvor vi ikke rigtig kan miste noget, men vinde alt.
    Jeg kan dog også være nervøs for at GF'erne lykkedes med tirre Yankuba. De har jo superligaens bedste i den disciplin med Nikolaj Poulsen inde på midten. Lader han sig gå på af det, så bliver det ikke godt, så det har staben forhåbentligt forberedt ham rigtig godt på.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Han må have fundet roen igen ja, så hvis han består "NP-prøven" er alle muligheder åbne igen for ham.
    Charly havde faktisk en sekvens i sidste kamp hvor han kommer forbi Bisseck og sætter den på stolpen hvis jeg ikke husker galt.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Man må vurdere at knægten er i vater, hvilket kun er godt.

    Jeg kan godt lide at man kan spille Sabbi fra bænken i det tilfælde. Han kan trods alt skiftes ind på alle tre frontpositioner.
    Han må have fundet roen igen ja, så hvis han består "NP-prøven" er alle muligheder åbne igen for ham.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Man må vurdere at knægten er i vater, hvilket kun er godt.

    Jeg kan godt lide at man kan spille Sabbi fra bænken i det tilfælde. Han kan trods alt skiftes ind på alle tre frontpositioner.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg håber, man har rigtig godt styr på Mintehs tilstand. Det havde man åbenlyst ikke sidst.

    BK og Sabbi bringer forskellige ting i front. Ingen er helt optimale løsninger. Sabbi er den bedste af de to at sætte ind, så det giver mening.
    Enig, men vi må tro at Alm har styr på tropperne når Minteh ser ud til at få tilliden i starteren, en fejltagelse mere lign. den i Farum kan blive en dyr fejltagelse. Omvendt kan han også markere sig igen og "gøre ondt" på GFerne hvis han har fundet sig selv igen.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Jeg håber, man har rigtig godt styr på Mintehs tilstand. Det havde man åbenlyst ikke sidst.

    BK og Sabbi bringer forskellige ting i front. Ingen er helt optimale løsninger. Sabbi er den bedste af de to at sætte ind, så det giver mening.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    FS/SF går med 3 ændringer i fht. AaB kampen

    ............................MH
    Grubbe........BP.......Mihajlo.......Jørgen
    ..............Tverskov.....Manneh
    ....Minteh..........Frø..........Tongya
    ....................Bashkim

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Martin Davidsen om betydning af Top6 for OB:
    https://obstemmer.dk/blog-ob-har-bru...tige-slutspil/

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi har snakket med Mads Frøkjær forud for den vigtige kamp mod AGF på søndag.

    Frøkjær glæder sig til Århus Stadion og en kamp med noget på spil - OBstruktion
    Jeg knytter mig også til håbet om at det faktisk er til vores fordel at den spilles i Aarhus og ikke i Odense. I deres seneste kamp i Randers trivedes AGF rigtig fint med at banen var så dårlig at det blev et slagsmål med mange fysiske dueller og ikke flot spil. Sådan en kamp bør vi kunne undgå det bliver med en fornuftig bane. Alm kunne passende have bedt spillerne om at se SIF's kamp deroppe. Det var skoleeksemplet på, hvordan man udstiller AGF på deres egen bane, hvis altså de bare havde scoret på en af deres mange chancer.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi har snakket med Mads Frøkjær forud for den vigtige kamp mod AGF på søndag.

    Frøkjær glæder sig til Århus Stadion og en kamp med noget på spil - OBstruktion
    Kunne godt skrive noget grimt om Frøkjær “en kamp hvor der er noget på spil” for det er der ikke i de andre kampe eller hvad?

    Men så læser man artiklen og der er intet i den retning!!?!?! Ud over når de træner ..

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Vi har snakket med Mads Frøkjær forud for den vigtige kamp mod AGF på søndag.

    Frøkjær glæder sig til Århus Stadion og en kamp med noget på spil - OBstruktion

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...takt-agf-ob-12

    Svært ved at se at AGF kun er svage favoritter. De spiller på hjemmebane, har sikret sig top6 og skal ikke ud og jage. 10 point i de sidste 4 kampe og er staldene defensivt mens OB ikke scorer på samlebånd ..

    Men bolden er rund og OB er forhåbentligt mere sultne ..
    jeg vil nok også have agf som favoritter - men så skal vi heller ikke gøre dem bedre end de er. 10 point i de sidste 4 - ja men de har mødt AAB, Horsens, SIF og RFC hvor vi har haft 2 svære udekampe (og en hjemmekamp mod randers vi skulle have gået mere efter en sejr)

    - ja de har sikret sig top 6, men de har jo kun 4 point mere end os.

    tror reelt set vores største problem bliver at de ikke er tvunget frem, men kan stå lavt og forsvare og så skal vi nok skabe kampen - og det har bare ikke altid været det bedste for os.

    Leave a comment:

Working...
X