Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF - OB 19. marts kl. 15.00.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Enig, men vi må tro at Alm har styr på tropperne når Minteh ser ud til at få tilliden i starteren, en fejltagelse mere lign. den i Farum kan blive en dyr fejltagelse. Omvendt kan han også markere sig igen og "gøre ondt" på GFerne hvis han har fundet sig selv igen.
    Man må også sige at Sabbi nok stod svagest i billedet blandt de offensive imod Aab. Han arbejder hårdt og er en mundfuld, men han får ikke rigtig sat sig igennem i sine offensive aktioner. Det bliver der behov for i dag og rammer Minteh dagen, så er han jo vores bedste mand, så ud fra det kan jeg godt forstå at man satser i sådan en kamp her, hvor vi ikke rigtig kan miste noget, men vinde alt.
    Jeg kan dog også være nervøs for at GF'erne lykkedes med tirre Yankuba. De har jo superligaens bedste i den disciplin med Nikolaj Poulsen inde på midten. Lader han sig gå på af det, så bliver det ikke godt, så det har staben forhåbentligt forberedt ham rigtig godt på.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Man må også sige at Sabbi nok stod svagest i billedet blandt de offensive imod Aab. Han arbejder hårdt og er en mundfuld, men han får ikke rigtig sat sig igennem i sine offensive aktioner. Det bliver der behov for i dag og rammer Minteh dagen, så er han jo vores bedste mand, så ud fra det kan jeg godt forstå at man satser i sådan en kamp her, hvor vi ikke rigtig kan miste noget, men vinde alt.
      Jeg kan dog også være nervøs for at GF'erne lykkedes med tirre Yankuba. De har jo superligaens bedste i den disciplin med Nikolaj Poulsen inde på midten. Lader han sig gå på af det, så bliver det ikke godt, så det har staben forhåbentligt forberedt ham rigtig godt på.
      Man kan håbe nogen af de rutinerede spillere stepper ind og beskytter ham lidt…
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Ud over en manglende Adelgaard er det vel stærkeste startopstilling på papiret eller?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
          Ud over en manglende Adelgaard er det vel stærkeste startopstilling på papiret eller?
          Uden tvivl.

          Comment

          Working...
          X