Oprindeligt indsendt af Mwape
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB -AaB 10. marts kl. 19.00.
Collapse
X
-
Engang imellem er det fantastisk, at tage fejl.Iøvrigt sidste gang, at jeg så så god en indsats fra en ung forsvarsspiller i OB, som i aften af Slotsager, hed den unge mand Thomas Helveg og han var ældre. Hold k... jeg er imponeret! Flot kommet tilbage oven på det lort i sidste weekend. God weekend :)
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlægEngang imellem er det fantastisk, at tage fejl.Iøvrigt sidste gang, at jeg så så god en indsats fra en ung forsvarsspiller i OB, som i aften af Slotsager, hed den unge mand Thomas Helveg og han var ældre. Hold k... jeg er imponeret! Flot kommet tilbage oven på det lort i sidste weekend. God weekend :)
Har ikke savnet Ivan the beast en eneste minut. Slots er klar for Superligaen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Ja, Slotsager er bare klasse. Kun 17 år men spiller som en rutineret kæmpe. Stor fornøjelse at se.
Har ikke savnet Ivan the beast en eneste minut. Slots er klar for Superligaen.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment