Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB -AaB 10. marts kl. 19.00.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
    Jeg lyttede til "Stemmer fra Ådalens" optakt i bilen her til morgen - det mest epokegørende var da Aab supporterens syn på kampen - fuld af selvtillid og sikker på at Aab ville dominere på bolden og vinde 3-0 !! Sikken selvtillid efter en vundet pokalkamp og en uafgjort mod FCM. Det siger noget om at de næppe kommer for at ligge sig ned og at det dermed kan blive en mere åben kamp end jeg lige havde gættet på. Jeg håber meget vi får BP klar ellers er vi sårbare på dødbolde med Lars Kramer og Rasmus Thelander i vores felt. Det lyder efterhånden som om, at MH ikke bliver klar og så har vi brug for ikke at få bolde hældt ind i vores lille felt foran Bernat.
    De kommer ikke til at ligge sig ned, de kommer til at spille efter at trække os ind i nedrykningskampen. Det klart det giver dem noget selvtillid at spille godt mod Viborg og FCM, de har dog stadig kun Prip der er rigtig målfarlig. Men helt klart Aab lugter blod og er markant forstærket i vinterens vindue, en sejr på fredag og så er vi definitivt ude af det der.

    I forhold til indlæg ikke så bekymret på stopper positionen, Mihajlo, BP, Skjelvik og Slotsager er fine i hovedspillet. Så har du HC, jeg synes han gør det godt mod Randers hvor han kommer ud og får bokset til en del, men det ser knap så godt ud i Farum. Der er jeg også Worsøe, men det er måske en postgang for tidligt.





    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      De kommer ikke til at ligge sig ned, de kommer til at spille efter at trække os ind i nedrykningskampen. Det klart det giver dem noget selvtillid at spille godt mod Viborg og FCM, de har dog stadig kun Prip der er rigtig målfarlig. Men helt klart Aab lugter blod og er markant forstærket i vinterens vindue, en sejr på fredag og så er vi definitivt ude af det der.

      I forhold til indlæg ikke så bekymret på stopper positionen, Mihajlo, BP, Skjelvik og Slotsager er fine i hovedspillet. Så har du HC, jeg synes han gør det godt mod Randers hvor han kommer ud og får bokset til en del, men det ser knap så godt ud i Farum. Der er jeg også Worsøe, men det er måske en postgang for tidligt.




      Mihajlo har karantæne og er ikke med mod Aab. Jeg er ikke enig i at Skjelvik er god på låget - han er alt for tit fejlplaceret bag manden og er ikke fysisk i stand til at matche typer som Thelander og Lars Kramer - vi må helst ikke stå for lavt og få en masse dødbolde ind i feltet på frisaprk og hjørnespark - Aab har et par gode "servere" i Prip og Lucas Andersen. jeg har kun set Slotsager i parken - og han er da fantastisk dygtig af en 17 årig gut at være - men ham og Skjelvik (worst case) mod Thelander og Kramer ved en serie hjørnespark - det er dømt til at koste mål.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

        Mihajlo har karantæne og er ikke med mod Aab. Jeg er ikke enig i at Skjelvik er god på låget - han er alt for tit fejlplaceret bag manden og er ikke fysisk i stand til at matche typer som Thelander og Lars Kramer - vi må helst ikke stå for lavt og få en masse dødbolde ind i feltet på frisaprk og hjørnespark - Aab har et par gode "servere" i Prip og Lucas Andersen. jeg har kun set Slotsager i parken - og han er da fantastisk dygtig af en 17 årig gut at være - men ham og Skjelvik (worst case) mod Thelander og Kramer ved en serie hjørnespark - det er dømt til at koste mål.
        Ej nej nej, så naive må vi ikke være. Tverskov må ned ved siden af Slotsager og Aron ind ved siden af Manneh. Aron vil også give lidt fysik i felterne, hvor jeg er enig i især Thelander er frygtindgydende.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

          Mihajlo har karantæne og er ikke med mod Aab. Jeg er ikke enig i at Skjelvik er god på låget - han er alt for tit fejlplaceret bag manden og er ikke fysisk i stand til at matche typer som Thelander og Lars Kramer - vi må helst ikke stå for lavt og få en masse dødbolde ind i feltet på frisaprk og hjørnespark - Aab har et par gode "servere" i Prip og Lucas Andersen. jeg har kun set Slotsager i parken - og han er da fantastisk dygtig af en 17 årig gut at være - men ham og Skjelvik (worst case) mod Thelander og Kramer ved en serie hjørnespark - det er dømt til at koste mål.
          Jeg tror du kan være rimelig sikker på at Tverskov vil være at forefinde i eget felt hvis der er hjørnespark til Aab.

          Skjelvik er iøvrigt den af Mihajlo, BP og Skjelvik der procentvis vinder flest hovedstødsdueller. Udfordringen med ham er mere at få afstemt med VB, hvem der dækker hvilke rum på standarder, løb der går i ryggen og så den evige frygt for udfald.

          De gange jeg har set Slotsager har han været fin i sine hovedstødsdueller, i FCK kampen havde han mere noget med at holde linjen, i min optik, men som du selv er inde på han er ung.

          Mon ikke at Skjelvik skal spille vb, når Adelgaard har karantæne?

          Så kunne det lyde som om BP er klar så er det spørgsmålet om man kører Slotsager ved siden af, man kan overveje at køre Mustafic på midten og så spille Jeppe bagerst, men det er jo meget op til hvad man vurderer med slots.

          Comment


            #35
            Tobias Slotsager ligner en starter mod AaB i morgen, og vi har haft en rigtig interessant snak med ham om hans opstart, bolden i hovedet der kostede ham startpladsen mod Randers, kampen mod FCK, den kommende mod AaB, og hans plads i anførergruppen.

            Slotsager fik hår på brystet i Parken, og glæder sig til at spille på Odense Stadion - OBstruktion

            Comment


              #36
              Så er RMN udsolgt!

              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/richar...er-nu-udsolgt/

              Comment


                #37
                RMN udsolgt!

                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/richar...er-nu-udsolgt/
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Tobias Slotsager ligner en starter mod AaB i morgen, og vi har haft en rigtig interessant snak med ham om hans opstart, bolden i hovedet der kostede ham startpladsen mod Randers, kampen mod FCK, den kommende mod AaB, og hans plads i anførergruppen.

                  Slotsager fik hår på brystet i Parken, og glæder sig til at spille på Odense Stadion - OBstruktion
                  Skide godt interview! Og hvor virker han bare som en velovervejet ung mand.
                  Jeg tror slet ikke, man forstår, hvor vildt det er med så ung en mand i anfører gruppen.

                  Comment


                    #39
                    Truppen offentliggjort! Eneste skader er vel egentlig Hansen og Fenger?
                    Normalt opgiver de 21 mand, i dag kun 19, mon ikke den 20. er Slotsager?

                    Et bud på start-11'eren:
                    Bernat
                    Grubbe – Paulsen – Slotsager – Skjelvik
                    Tverskov – Manneh
                    Sabbi – Frøkjær – Tongya
                    Kadrii

                    Kom så 3 point!
                    Last edited by kiwihat; 10-03-2023, 10:07.
                    OB – Ingen hader os

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlæg
                      Truppen offentliggjort! Eneste skader er vel egentlig Hansen og Fenger?
                      Normalt opgiver de 21 mand, i dag kun 19, mon ikke den 20. er Slotsager?

                      Et bud på start-11'eren:
                      Bernat
                      Grubbe – Paulsen – Slotsager – Skjelvik
                      Tverskov – Manneh
                      Sabbi – Frøkjær – Tongya
                      Kadrii

                      Kom så 3 point!
                      Håber på Skyttä u stedet for Frø, men ellers fint nok

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                        Håber på Skyttä u stedet for Frø, men ellers fint nok
                        Det tror jeg ikke sker, af en eller anden grund spiller Frø altid for AA.

                        Lidt ligesom Romme og MO.

                        Comment


                          #42
                          Nedre del af Barfoed Group Tribunen er nu udsolgt


                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/nedre-...er-nu-udsolgt/

                          Comment


                            #43
                            Det lugter af Pedro og Højholt for AaB, passer mig fint Højholt er virkelig god men Pedro er ret tung i det.

                            https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...profil-mod-ob/

                            Comment


                              #44
                              Vi håber på at sneen snart falder…

                              OB-AaB, 04.12.2010

                              Comment


                                #45
                                Denne kamp skal vindes. Ikke kun for den mikroskopiske chance for top-6 men fordi Aab er et hold vi skal holde bag os. Leif Rasmussen, Sportfyn, slutter et ganske godt indlæg af med:
                                Kampen mod AaB vil vise, om der er tændt op for OB-spillernes indre ild efter ydmygelsen i Parken. OB skal fortsatte og søge det høje pres for at få publikum op på barrikaderne uanset, om man stiller med et noget uprøvet og udfordret forsvar.Der er ingen vej tilbage. (min fremhævelse).

                                Jeg håber, at de fremmødte fans (er forhindret) kan agere både 12. og 13. mand. Og, please, lad os ikke endnu en gang sætte et hold i gang. Aab skal KNUSES.

                                Comment

                                Working...
                                X