Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 5. marts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kvalitet på holdet og placering i ligaen går som regel hånd i hånd... Den sportslige ledelses svigt i Januar vinduet er det vi ser konsekvensen af nu.

    I dag må vi konstatere, at et ungt forsvar med unge knejte på backerne og en VB som hverken kan takle, heade eller markere, bliver straffet. Krydret med en målmand, som vi bare må se i øjnene, ikke har niveauet og nok aldrig rammer det.
    Hans usikkerhed forplanter sig i hele bagkæden.
    han har vel en 2-3 stykker i 3 kampe som kan direkte tilskrives ham og yderligere et par stykker han kunne have ejet ved indlæg, hjørnespark etc.

    Så har vi 7-8 kantspillere, men i “strategien” eller spil system Alm sværger til, så skal vi spille smalt igennem midten og det har jeg endnu til gode og se vi mestre. Formentligt fordi vi mangler en god 10’er og en decideret angriber med spidskompetencer.

    Vi rykker ikke ned, medmindre AaB for alvor kommer igang men det bliver tæt. Endnu en sæson til glemmebogen uden nogle nævneværdige fremskridt.

    Viborg, Silkeborg Horsens Randers, formår med 1/4 af budgettet at rekruttere bedre, tydeligere udtryk og sikkert mange flere parametre end dette, at performe bedre end os.

    Det skriger til himlen..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

      Jeg synes da folk har gjort det rimeligt klart, hvad han skulle ha gjort anderledes fra 2. Halvlegs start, der satte tonen for resten af kampen. Selvtillid er en skrøbelig størrelse, og når man kommer så slattent ud MED en naiv taktik, så klapper fælden. Nederlaget er ikke hans ansvar. Størrelsen er. Baseret på den måde han fik holdet ud til 2. Halvleg. Der stod 5-0 før Ivancevic blev udvist.

      Jeg har svært ved at se, at den slags IKKE kan være en træners ansvar. Hans job er at skabe et hold, der ikke indkasserer OBs største nederlag i Superligaen. Uanset hvem vi møder.

      Så jo. Den her 7-0 fadæse er i dén grad Alms ansvar.

      Der er i øvrigt, stadig forskel på skyld og ansvar i fodbold. Ansvaret er ubetinget den sportslige ledelses. Om det så er træneren eller sportsdirektøren. Deres job er at vi undgår sådanne ydmygelser. Længere er den ikke.

      Alm solgte starten af 2. Halvleg til FCK. Enhver træner med respekt for sig selv ville også tage dén på sin kappe. Ligesom spillerne nok også gør det.

      Alm lykkes ikke med at stille en ordentlig taktik fra starten af 2. Halvleg. Det er, efter mine begreber, indiskutabelt. Om det helt er hans SKYLD, det kan diskuteres. Men ikke ansvaret med at sætte sit hold op til starten af 2. Halvleg. Det er 100 procent Alms ansvar. Og lidt skyld også.

      MvH ChrisOB
      Kan du så ikke lige opsummere hvad det er folk mener Alm skulle have gjort anderledes?

      Sådan som jeg læser det, bliver det noget med at stå og råbe og skrige ude på sidelinjen.

      Det han forsøger det er at presse FCK tilbage på banen, vil at spille med to fremme, det fungerer ikke, da vi er i undertal og generelt er et dårligere fodboldhold vi formår ikke at få Vores spidser i spil på noget tidspunkt

      . Så skifter vi over og spiller med 5 i bagkæden og tre liggende foran, det fungerer heller ikke, fordi vi så skal stå og forsvare os og FCK spiller sig lige igennem stort set som de har lyst.

      Det eneste der reelt fungerer er starten hvor vi kommer ud og presser højt, hvad taktikken var når vi ikke kunne det længere ved vi af gode grunde ikke, men noget dårligt taktisk oplæg var det ikke.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

        Jeg synes da folk har gjort det rimeligt klart, hvad han skulle ha gjort anderledes fra 2. Halvlegs start, der satte tonen for resten af kampen. Selvtillid er en skrøbelig størrelse, og når man kommer så slattent ud MED en naiv taktik, så klapper fælden. Nederlaget er ikke hans ansvar. Størrelsen er. Baseret på den måde han fik holdet ud til 2. Halvleg. Der stod 5-0 før Ivancevic blev udvist.

        Jeg har svært ved at se, at den slags IKKE kan være en træners ansvar. Hans job er at skabe et hold, der ikke indkasserer OBs største nederlag i Superligaen. Uanset hvem vi møder.

        Så jo. Den her 7-0 fadæse er i dén grad Alms ansvar.

        Der er i øvrigt, stadig forskel på skyld og ansvar i fodbold. Ansvaret er ubetinget den sportslige ledelses. Om det så er træneren eller sportsdirektøren. Deres job er at vi undgår sådanne ydmygelser. Længere er den ikke.

        Alm solgte starten af 2. Halvleg til FCK. Enhver træner med respekt for sig selv ville også tage dén på sin kappe. Ligesom spillerne nok også gør det.

        Alm lykkes ikke med at stille en ordentlig taktik fra starten af 2. Halvleg. Det er, efter mine begreber, indiskutabelt. Om det helt er hans SKYLD, det kan diskuteres. Men ikke ansvaret med at sætte sit hold op til starten af 2. Halvleg. Det er 100 procent Alms ansvar. Og lidt skyld også.

        MvH ChrisOB
        Helt enig. Og skal sige at der er én af de dage hvor er glad at bo i Tyskland men ikke i Danmark. Når kommer på arbejde i morgen så venter der til mindst ikke en FCK-fan som hilser med grin eller - endnu værre - med medlidenhed...
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Der er mange måder man kan tape en kamp på…mange måder man kan borte forklare det…finde undskyldninger osv…men dette er helt og aldeles uacceptabelt på alle fronter og det er især den manglende mangel på kvalitet der er blevet erstattet af kvantitet….syre realistisk at korthuset kan falde så meget fra hinanden…vi kan snakke dage op og ned om hvad der skal til og sludder for en sladder….men skal vi nogensinde rykke os som klub ud af skyggerne og ikke være Superligaens kostante grå mus, så skal der investeres penge i truppen…såre simpelt spiller budget skal øges….gevaldigt. Sålænge det ikke sker forbliver vi røven af 4 division….13 års ørken vandring er mere end nok….dette bliver nok en sæson i det ligegyldige nedryknings spil og selv der skal man kæmpe røven ud af bukserne for at undgå nedrykning…OB er en syg patient…der efter en korttids opblomstring er tilbage i virkelighedens verden og der hvor vi alt for ofte har fundet os selv…..krisen er tilbage…og her taler vi ikke kun indeværende sæson men de sidste 13 års krise. Jo der sker lidt positivt omkring akademiet osv…men når næsten alle andre omkring os har taget fantom skridt så nytter det ikke at være sneglen i formel 1.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Kan du så ikke lige opsummere hvad det er folk mener Alm skulle have gjort anderledes?

            Sådan som jeg læser det, bliver det noget med at stå og råbe og skrige ude på sidelinjen.

            Det han forsøger det er at presse FCK tilbage på banen, vil at spille med to fremme, det fungerer ikke, da vi er i undertal og generelt er et dårligere fodboldhold vi formår ikke at få Vores spidser i spil på noget tidspunkt

            . Så skifter vi over og spiller med 5 i bagkæden og tre liggende foran, det fungerer heller ikke, fordi vi så skal stå og forsvare os og FCK spiller sig lige igennem stort set som de har lyst.

            Det eneste der reelt fungerer er starten hvor vi kommer ud og presser højt, hvad taktikken var når vi ikke kunne det længere ved vi af gode grunde ikke, men noget dårligt taktisk oplæg var det ikke.
            Så læser du forkert. Det handler om den måde han og holdet kom ud på. Forærede plads væk, gav Daramy endnu mere favorable betingelser. Hvad der sker efter 5-0 er jo helt omsonst, for holdet er allerede faldet sammen. Takket være den start på 2. Halvleg hvor han stiller op med 2 mand i front, så vores centrale spillere skulle løbe for 5. Der var jo ingen opbakning på de kanter. Og da han så ændrer dét, er det for sent.

            Jeg tror, men det er nok en akademisk diskussion, at det havde været bedre at pakke sig med 5 mand fra starten. Det havde, tror jeg, måske udviklet sig anderledes end da vi skiftede til 5 mand, da vi var allerede ydmyget og drænet for selvtillid.

            Det var naivt og arrogant at tro at vi kunne slippe afsted med en 4-3-2 fra starten af 2. Halvleg, specielt hvis Alm havde set hvordan FCK spillede mod AaB.

            I hvilken verden og med hvilken selvtillid, situationen taget i betragtning, stiller man op med 2 angribere på udebane imod FCK - når man er 10 mand?

            Kan du forklare mig dét? Sådan nøgternt. Er vi et niveaumæssigt sted, mandskabsmæssigt, spillemæssigt, hvor man kan tillade sig dét? Det synes jeg og mange andre vel næppe. I min verden var det en åben invitation til røvfuld.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Alm forklarede i studiet at han startede 2. halvleg som han gjorde fordi han håbede at man kunne gøre det til 2-1. Han jagtede, lidt naivt, et resultat, og det gav ikke lige frem pote.
              Havde han parkeret bussen med 9 mand i eget felt var han blevet lynchet over det i stedet. I det mindste var han ikke handlingslammet, han forsøgte at justere taktisk fra det første røde kort og kampen igenne, at påstå andet er fladpandet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                Så læser du forkert. Det handler om den måde han og holdet kom ud på. Forærede plads væk, gav Daramy endnu mere favorable betingelser. Hvad der sker efter 5-0 er jo helt omsonst, for holdet er allerede faldet sammen. Takket være den start på 2. Halvleg hvor han stiller op med 2 mand i front, så vores centrale spillere skulle løbe for 5. Der var jo ingen opbakning på de kanter. Og da han så ændrer dét, er det for sent.

                Jeg tror, men det er nok en akademisk diskussion, at det havde været bedre at pakke sig med 5 mand fra starten. Det havde, tror jeg, måske udviklet sig anderledes end da vi skiftede til 5 mand, da vi var allerede ydmyget og drænet for selvtillid.

                Det var naivt og arrogant at tro at vi kunne slippe afsted med en 4-3-2 fra starten af 2. Halvleg, specielt hvis Alm havde set hvordan FCK spillede mod AaB.

                I hvilken verden og med hvilken selvtillid, situationen taget i betragtning, stiller man op med 2 angribere på udebane imod FCK - når man er 10 mand?

                Kan du forklare mig dét? Sådan nøgternt. Er vi et niveaumæssigt sted, mandskabsmæssigt, spillemæssigt, hvor man kan tillade sig dét? Det synes jeg og mange andre vel næppe. I min verden var det en åben invitation til røvfuld.

                MvH ChrisOB
                Du har godt nok fået mandagstræner brillerne på

                Hverken Daramy eller concalves er en del af kampen i de første 20 minutter fordi OB formåede at holde spillet på FCKs banehalvdel eller omkring midtbanen. Da de lykkedes med at få flyttet spillet mere over på vores kommer hele FCKs offensiv til at få deres spil til at fungere.

                Så helt nøgternt - tror jeg - at ræsonnementet er at vi skal sørge for at holde spillet på deres banehalvdel og det kræver at vi har spillere der ligger fremme. Det er sådan set ikke arrogant eller naivt af trænerteamet, det er, i mine øjne, en rimelig logisk og egentlig også fornuftig, konsekvens hvor vi forsøger at holde fast i det der fungerede i første halvleg. Oven i det skal vi medregne at OB skal have point med fra parken.

                Så laver de et meget hurtigt mål i 2 halvleg og vi kollapser.

                Ligeså snart vi stiller os ned med 5 i bagkæden og 3 foran så har FCK konsekvent bolden og de pisser lige igennem vores forsvar og den eneste grund til at de ikke scorer flere er fordi der går lige lovlig meget hæl og tå i den fra deres side.

                Jeg gider ikke rigtigt nævne enkelte spillerpræstationer, men der er også der spillere der kan fremhæves, som ganske enkelt ikke har niveauet til at spille med og det spiller også en rolle.



                Comment


                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                  Alm forklarede i studiet at han startede 2. halvleg som han gjorde fordi han håbede at man kunne gøre det til 2-1. Han jagtede, lidt naivt, et resultat, og det gav ikke lige frem pote.
                  Havde han parkeret bussen med 9 mand i eget felt var han blevet lynchet over det i stedet. I det mindste var han ikke handlingslammet, han forsøgte at justere taktisk fra det første røde kort og kampen igenne, at påstå andet er fladpandet.
                  Du kan såmænd have ret i, at han forsøgte at gøre noget. For en gangs skyld. Til gengæld vil jeg så sige, at han, igen - igen, ikke fik et resultat ud af hans anstrengelser. Og i sidste ende er det resultaterne der tæller. Og dem har Alm ikke vist mange af i hans tid som træner for OB.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                    Så læser du forkert. Det handler om den måde han og holdet kom ud på. Forærede plads væk, gav Daramy endnu mere favorable betingelser. Hvad der sker efter 5-0 er jo helt omsonst, for holdet er allerede faldet sammen. Takket være den start på 2. Halvleg hvor han stiller op med 2 mand i front, så vores centrale spillere skulle løbe for 5. Der var jo ingen opbakning på de kanter. Og da han så ændrer dét, er det for sent.

                    Jeg tror, men det er nok en akademisk diskussion, at det havde været bedre at pakke sig med 5 mand fra starten. Det havde, tror jeg, måske udviklet sig anderledes end da vi skiftede til 5 mand, da vi var allerede ydmyget og drænet for selvtillid.

                    Det var naivt og arrogant at tro at vi kunne slippe afsted med en 4-3-2 fra starten af 2. Halvleg, specielt hvis Alm havde set hvordan FCK spillede mod AaB.

                    I hvilken verden og med hvilken selvtillid, situationen taget i betragtning, stiller man op med 2 angribere på udebane imod FCK - når man er 10 mand?

                    Kan du forklare mig dét? Sådan nøgternt. Er vi et niveaumæssigt sted, mandskabsmæssigt, spillemæssigt, hvor man kan tillade sig dét? Det synes jeg og mange andre vel næppe. I min verden var det en åben invitation til røvfuld.

                    MvH ChrisOB
                    Du lyder godt nok mavesur! Og jeg har en smule svært ved at se at det er samme kamp vi har set! "Slippe afsted med 4-3-2 fra starten af 2. Halvej" What ??
                    Ser man bort fra at Vi skifter 2 offensive spillere ud, er vi så MAX presset fra starten af anden halveg at vi står så langt tilbage at opstillingen nok nærmere hedder 5-5-0! Det er så uanset hvad der måske står nedfældet på et eller andet stykke papir!

                    Personligt kan jeg ikke lige se hvad alt hyleriet er for? Resultatet er lort "NO SHIT" tænker jeg os de syntes i United her til aften!!, Men ta de første 20-25 min. Personligt var det noget af det bedre jeg har set i længere tid! Vi spillede stort set lige op med, og til tider, bedre end FCK, inden det hele blev smidt på gulvet grundet en eledig bane, og en latterlig dommer. Det var ikke smukt spil, men ganske udemærket tænker jeg.

                    - Banen var bund elendig og skyld i det røde kort.

                    - Dommeren var ligeså elendig som banen

                    - Målet til 2-0 kategorisere jeg som et drop fra CB og derefter er det bare op ad bakke med en man i undertal!

                    Hvad skulle Alm ha gjordt anderledes? Du er jo Fxxxxx når du efter 20-25 min. Er en mand i undertal og stort set blot kan famle i mørket rent taktisk!

                    Man har mange gang tidligere kunne slagte Alm, dog ikke i dag, så jeg tager det positive med fra kampen her, som var de første minutter! Resten skyller jeg ud i Lokummet.​

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                      Alm forklarede i studiet at han startede 2. halvleg som han gjorde fordi han håbede at man kunne gøre det til 2-1. Han jagtede, lidt naivt, et resultat, og det gav ikke lige frem pote.
                      Havde han parkeret bussen med 9 mand i eget felt var han blevet lynchet over det i stedet. I det mindste var han ikke handlingslammet, han forsøgte at justere taktisk fra det første røde kort og kampen igenne, at påstå andet er fladpandet.
                      At påstå at din mening er så meget bedre at andres er fladpandet er vel et udtryk for arrogance, også. Det synes jeg så til gengæld er fladpandet. Hans job er at tage den rette temperatur. Ikke lade os ramle ind i vores største nederlag. Derfor skal man konsolidere sig fra starten. Ikke gå ud og tro at man er et sted, hvor man med 10 mand kan ryste FCK. At påstå andet er i min optik mere fladpandet. Som at polere en lort ved at sige "i det mindste var han ikke handlingslammet" Du er godt klar over at vi tabte 7-0, ikke?

                      I det mindste prøvede han er taberkulturens ABC.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Theaviator2005 Se indlæg

                        Du lyder godt nok mavesur! Og jeg har en smule svært ved at se at det er samme kamp vi har set! "Slippe afsted med 4-3-2 fra starten af 2. Halvej" What ??
                        Ser man bort fra at Vi skifter 2 offensive spillere ud, er vi så MAX presset fra starten af anden halveg at vi står så langt tilbage at opstillingen nok nærmere hedder 5-5-0! Det er så uanset hvad der måske står nedfældet på et eller andet stykke papir!

                        Personligt kan jeg ikke lige se hvad alt hyleriet er for? Resultatet er lort "NO SHIT" tænker jeg os de syntes i United her til aften!!, Men ta de første 20-25 min. Personligt var det noget af det bedre jeg har set i længere tid! Vi spillede stort set lige op med, og til tider, bedre end FCK, inden det hele blev smidt på gulvet grundet en eledig bane, og en latterlig dommer. Det var ikke smukt spil, men ganske udemærket tænker jeg.

                        - Banen var bund elendig og skyld i det røde kort.

                        - Dommeren var ligeså elendig som banen

                        - Målet til 2-0 kategorisere jeg som et drop fra CB og derefter er det bare op ad bakke med en man i undertal!

                        Hvad skulle Alm ha gjordt anderledes? Du er jo Fxxxxx når du efter 20-25 min. Er en mand i undertal og stort set blot kan famle i mørket rent taktisk!

                        Man har mange gang tidligere kunne slagte Alm, dog ikke i dag, så jeg tager det positive med fra kampen her, som var de første minutter! Resten skyller jeg ud i Lokummet.​
                        Det er udenfor mine begreber at man kan tage noget som helst positivt med fra den her kamp. Om jeg er mavesur? Måske. Vi har trods alt lige tabt 7-0. Det virker til at nogen bare vil polere lorte...

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Du har godt nok fået mandagstræner brillerne på

                          Hverken Daramy eller concalves er en del af kampen i de første 20 minutter fordi OB formåede at holde spillet på FCKs banehalvdel eller omkring midtbanen. Da de lykkedes med at få flyttet spillet mere over på vores kommer hele FCKs offensiv til at få deres spil til at fungere.

                          Så helt nøgternt - tror jeg - at ræsonnementet er at vi skal sørge for at holde spillet på deres banehalvdel og det kræver at vi har spillere der ligger fremme. Det er sådan set ikke arrogant eller naivt af trænerteamet, det er, i mine øjne, en rimelig logisk og egentlig også fornuftig, konsekvens hvor vi forsøger at holde fast i det der fungerede i første halvleg. Oven i det skal vi medregne at OB skal have point med fra parken.

                          Så laver de et meget hurtigt mål i 2 halvleg og vi kollapser.

                          Ligeså snart vi stiller os ned med 5 i bagkæden og 3 foran så har FCK konsekvent bolden og de pisser lige igennem vores forsvar og den eneste grund til at de ikke scorer flere er fordi der går lige lovlig meget hæl og tå i den fra deres side.

                          Jeg gider ikke rigtigt nævne enkelte spillerpræstationer, men der er også der spillere der kan fremhæves, som ganske enkelt ikke har niveauet til at spille med og det spiller også en rolle.


                          Tre mål ind i 10 minutter kunne man vel have undgået med en anden tilgang til anden halvleg. Vi var under stærk press allerede i første halvleg siden Askes udvisning og fik et mål mere ind lige før pausen. Der er det ja harakiri at gå ind med to oppe foran i anden halvleg og give FCK så meget plads på vores banehalvdel.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                            At påstå at din mening er så meget bedre at andres er fladpandet er vel et udtryk for arrogance, også. Det synes jeg så til gengæld er fladpandet. Hans job er at tage den rette temperatur. Ikke lade os ramle ind i vores største nederlag. Derfor skal man konsolidere sig fra starten. Ikke gå ud og tro at man er et sted, hvor man med 10 mand kan ryste FCK. At påstå andet er i min optik mere fladpandet. Som at polere en lort ved at sige "i det mindste var han ikke handlingslammet" Du er godt klar over at vi tabte 7-0, ikke?

                            I det mindste prøvede han er taberkulturens ABC.

                            MvH ChrisOB
                            Jeg skriver ikke at min mening er bedre end andres, og jeg forsvare ikke Alms dispositioner. Jeg skriver at det er fladpandet at påstå at Alm ikke ændrede noget under vejs - for det gjorde han. Hvis du føler at jeg henvender mig til dig går du galt i byen, så hold du bare igen med dit besynderlige rant.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Tre mål ind i 10 minutter kunne man vel have undgået med en anden tilgang til anden halvleg. Vi var under stærk press allerede i første halvleg siden Askes udvisning og fik et mål mere ind lige før pausen. Der er det ja harakiri at gå ind med to oppe foran i anden halvleg og give FCK så meget plads på vores banehalvdel.
                              Jeg synes egentligt ikke at du tager fejl. Jeg vil dog gerne udfordre dig på at det ikke ville have været selvmord og stille sig helt ned, da vi kommer helt ned og stå spiller FCK sig jo legende let igennem.

                              Og af de tre mål du taler om er, som jeg lige husker det, nummer 1 efter en dødbold og nummer 3 på et straffespark.

                              Så må man jo kigge på hvad der fungerede i 1 halvleg og så se om man kan få det med over i 2. Og det er i en kamp hvor vi skal have noget med.
                              Last edited by Striwetforlivet!; 05-03-2023, 22:29.

                              Comment


                                Det overrasker ikke mig at Alm går ud for at få point i 2. halveg. Det er sådan han vil have holdet til at spille og selvom det var naivt i undertal i parken og ender med et pinligt stort nederlag, så lægger jeg ikke så meget i det. Kampen fik så mystisk en udvikling, fordi en helt lige fodboldkamp blev afgjort på en tilfældighed efter 28 min.
                                kollapset sker da man efter få sekunder af 2. halveg får et mål imod sig, efter man i pausen har aftalt at blæse til angreb. Derfra bliver alt kaotisk. Frustrationerne over at føle man var rimelig ovenpå i fodboldkampen 17 spilleminutter tidligere, og til nu at være på vej imod en afklapsning, pga. et fald i feltet fik frit løb.
                                Heldigvis sker det meget sjældent, men sådan udvikler fodboldkampe sig. United har været 2023 bedste hold i Europa måske. Pludselig taber de 7-0 til liverpool, som ellers er en skygge af sig selv. Af og til ramler det fuldstændig, men jeg er ikke I panik. Jeg er fandens ærgerlig over at vi 11 mod 11 var meget ligeværdige og vi så får en tvivlsom og helt tilfældig udvisning inkl. Straffeapark imod. Jeg er selvfølgelig også ærgerlig over at vi nu skal spille kamp fredag uden minimum 3 stamspillere.
                                Men at vi ender med at tabe sådan en fodboldkamp som den her med 2-0 eller 7-0 tillægger jeg ikke det store. Jeg tror man kan overbevise spillerne om at man spillede 28 rigtig tilfredsstillende minutter og så putte resten i glemmebogen. Sådan en fodboldkamp så jeg i dag. Der var en klokkeklar gameplan om at møde fck i dag med brystet skudt helt frem. Forhåbentligt får vi næste gang lov til at gøre det 11 mod 11 i 90 min.

                                Comment

                                Working...
                                X