Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 5. marts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Alm forsøger sig med to på toppen for at have en trussel i front, ved andet røde kort, står vi med 5 i bagkæden og tre mand foran og de hamrer dem ind alligevel. Jeg ved ikke hvad det er folk vil have der skal gøres anderledes?

    ​​​​​Jeg fastholder at problemet er at du har taget en klub med et 6-8 budget, delt budgettet på henholdsvist akademi og førsteholdstrup og det lider vi under, skal Odense have et ordentligt hold så er der nogen der skal putte mønter i det.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

      Han er blevet forlænget fordi BW godt kan se at han ikke har en godt nok trup at arbejde med. Da han havde de i efteråret ramte han det pointsnit der skal til over 10 kampe uden nederlag. Det må vi ikke glemme, nu vi alle tuder. Det er holdet der ikke er godt nok. BW sidder med ansvaret. Han tog en chance og det glippede delvist på grund af andet uheld. Og Gigo var jo et lykketræf. Det er hans og kun hans niveau der kan bringe os i top 6. Uden penge kommer det ikke til at ske.
      Spørger mig ofte hvad en taktisk dygtig træner som Jakob Michelsen ville klare med de spiller Alm har til rådighed. Hvis jeg sammenligner truppen JM havde til rådighed med den Alm har så ser der en kvalitetsforskel til fordel for Alm. Men den genspejles ikke i hensigt af resultater.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Har de ikke debatteret endnu
        Måske er det også bare en alt for svær opgave...
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
          Alm forsøger sig med to på toppen for at have en trussel i front, ved andet røde kort, står vi med 5 i bagkæden og tre mand foran og de hamrer dem ind alligevel. Jeg ved ikke hvad det er folk vil have der skal gøres anderledes?

          ​​​​​Jeg fastholder at problemet er at du har taget en klub med et 6-8 budget, delt budgettet på henholdsvist akademi og førsteholdstrup og det lider vi under, skal Odense have et ordentligt hold så er der nogen der skal putte mønter i det.
          Fuldstændig enig. Bare se hvad en kvalitetsspillere som Gigo kun løfte holdet til.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

            Han er blevet forlænget fordi BW godt kan se at han ikke har en godt nok trup at arbejde med. Da han havde de i efteråret ramte han det pointsnit der skal til over 10 kampe uden nederlag. Det må vi ikke glemme, nu vi alle tuder. Det er holdet der ikke er godt nok. BW sidder med ansvaret. Han tog en chance og det glippede delvist på grund af andet uheld. Og Gigo var jo et lykketræf. Det er hans og kun hans niveau der kan bringe os i top 6. Uden penge kommer det ikke til at ske.
            BW er meget medskyldig, manglende handling før sæsonen gjorde at vi smed de første 5 kampe ud i skraldespanden. Vintervinduet forsømte han at forstærke truppen, eller i det mindste sørge for at den ik blev svækket.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Sorry jeg (vistnok) startede Alm-snakken i denne tråd, men jeg fornemmede bare at holdet kom ud til 2. halvleg uden at have snøret støvlerne og uden gejst - igen, jeg så ikke kampen - men man kan vel som minimum forvente at spillerne accepterer at have mere end et enkelt blåt mærke imorgen .

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kmlytthans Se indlæg
                Er der nogen, som kan forklarer hvorfor Ivancevic får rødt kort. Det ligner på diverse sider, at han får begge gule kort i minut 61
                Jo, forklaringen er vel: "Målforskellen kan blive vigtigt for FCK i kampen om guld'.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Spørger mig ofte hvad en taktisk dygtig træner som Jakob Michelsen ville klare med de spiller Alm har til rådighed. Hvis jeg sammenligner truppen JM havde til rådighed med den Alm har så ser der en kvalitetsforskel til fordel for Alm. Men den genspejles ikke i hensigt af resultater.
                  JM som ændrede taktik hver eneste kamp? Spillede efter modstanderen hver gang, så vi aldrig fik et dpilkoncept. Ham ønsker jeg ikke tilbage.

                  Comment


                    Alm får både kritik for at skifte for lidt og nu altså også for meget.

                    Jeg så ikke 2. halvleg - det var for tungt - men vi startede altså flot ud og dominerede fysisk. Det var den helt rigtige taktik.

                    Et rødt kort og et straffe, og fortællingen ændrer sig til en tragedie med et totalt sammenbrud.

                    Jeg ved ikke, hvad man gør herfra, og kampen i dag er bare… ja.

                    Endnu et nedrykningsspil. Det er til at blive tungsindig af.

                    Comment


                      Der skal penge til og når Thorborg ikke vil betale, kan det kun ske ved spillersalg. Det kræver en dygtig og heldig hånd og så tager det bare tid. Uden et magisk sommertransfervindue er vi igen i nedrykningsspil næste sæson. I læste det her først.

                      Comment


                        OB træner 11:15 i morgen, der er en flok gutter der har brug for lidt kærlighed.
                        Iøvrigt klasse af vores medrejsende idag med flot opbakning selv da vi var nede 7-0 - kæmpe respekt herfra!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Alm får både kritik for at skifte for lidt og nu altså også for meget.

                          Jeg så ikke 2. halvleg - det var for tungt - men vi startede altså flot ud og dominerede fysisk. Det var den helt rigtige taktik.

                          Et rødt kort og et straffe, og fortællingen ændrer sig til en tragedie med et totalt sammenbrud.

                          Jeg ved ikke, hvad man gør herfra, og kampen i dag er bare… ja.

                          Endnu et nedrykningsspil. Det er til at blive tungsindig af.
                          Har man først set sig sur på en vil alt være galt.

                          Comment


                            Fy for Helved. Det blev værre end selv jeg havde frygtet. Synd for Aske, han skal have noget love og komme igen. Ellers er det bare en ordentlig bunke lort til glemmebogen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Der skal penge til og når Thorborg ikke vil betale, kan det kun ske ved spillersalg. Det kræver en dygtig og heldig hånd og så tager det bare tid. Uden et magisk sommertransfervindue er vi igen i nedrykningsspil næste sæson. I læste det her først.
                              ahh vi har vel debatteret dette i lang tid nu, man siger vi skal i top 6 og agere som vi skal overleve. Samme sang vi har skrålet de sidste 10 år og der kommer ikke til at ændre sig med nuværende ejer.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                                Alm forsøger sig med to på toppen for at have en trussel i front, ved andet røde kort, står vi med 5 i bagkæden og tre mand foran og de hamrer dem ind alligevel. Jeg ved ikke hvad det er folk vil have der skal gøres anderledes?

                                ​​​​​Jeg fastholder at problemet er at du har taget en klub med et 6-8 budget, delt budgettet på henholdsvist akademi og førsteholdstrup og det lider vi under, skal Odense have et ordentligt hold så er der nogen der skal putte mønter i det.
                                Jeg synes da folk har gjort det rimeligt klart, hvad han skulle ha gjort anderledes fra 2. Halvlegs start, der satte tonen for resten af kampen. Selvtillid er en skrøbelig størrelse, og når man kommer så slattent ud MED en naiv taktik, så klapper fælden. Nederlaget er ikke hans ansvar. Størrelsen er. Baseret på den måde han fik holdet ud til 2. Halvleg. Der stod 5-0 før Ivancevic blev udvist.

                                Jeg har svært ved at se, at den slags IKKE kan være en træners ansvar. Hans job er at skabe et hold, der ikke indkasserer OBs største nederlag i Superligaen. Uanset hvem vi møder.

                                Så jo. Den her 7-0 fadæse er i dén grad Alms ansvar.

                                Der er i øvrigt, stadig forskel på skyld og ansvar i fodbold. Ansvaret er ubetinget den sportslige ledelses. Om det så er træneren eller sportsdirektøren. Deres job er at vi undgår sådanne ydmygelser. Længere er den ikke.

                                Alm solgte starten af 2. Halvleg til FCK. Enhver træner med respekt for sig selv ville også tage dén på sin kappe. Ligesom spillerne nok også gør det.

                                Alm lykkes ikke med at stille en ordentlig taktik fra starten af 2. Halvleg. Det er, efter mine begreber, indiskutabelt. Om det helt er hans SKYLD, det kan diskuteres. Men ikke ansvaret med at sætte sit hold op til starten af 2. Halvleg. Det er 100 procent Alms ansvar. Og lidt skyld også.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X