Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCK - OB 5.marts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Fuck det. HC spiller sit livs bedste kamp, og vi vinder på et komisk FCK selvmål
    Elsker attituden. Jeg tror måske vi skal håbe på at kakkerlakkerne laver mere en enkelt i egen kasse, måske en to tre stk.

    ​​​​​​

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      håber selvf på de snart er klar igen - men mht muligheden for en sejr, helt ærligt så havde jeg ikke troet på det uanset.

      - Så hellere give dem den tid der skal til så vi kan have en større chance mod AAB og AGF - kampe der er vigtige ifht nedrykningsspillet.
      Jeg troede heller ikke rigtigt på det, jeg kan godt afsløre at det ikke trækker op det her. Vi skal forsøge ikke at rende ind i en snitter, lige før det bedre kunne betale sig at tage et 3-0 nederlag.



      ​​​​​
      ​​​​​​

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Jeg troede heller ikke rigtigt på det, jeg kan godt afsløre at det ikke trækker op det her. Vi skal forsøge ikke at rende ind i en snitter, lige før det bedre kunne betale sig at tage et 3-0 nederlag.



        ​​​​​
        ​​​​​​

        det tror jeg så ikke på - syntes generelt vi er blevet meget mere stabile, så mon ikke vi kan holde dem fra at kører os helt over.

        håber vi kan kæmpe os til noget, selv om det kan være svært at se hvordan det skulle ske.

        - og så kunne jeg godt tænke mig at se slotsager frem for skjelvik

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          håber selvf på de snart er klar igen - men mht muligheden for en sejr, helt ærligt så havde jeg ikke troet på det uanset.

          - Så hellere give dem den tid der skal til så vi kan have en større chance mod AAB og AGF - kampe der er vigtige ifht nedrykningsspillet.
          Enig, frygten for at AaB lige pludselig vinder nogen kampe, den har jeg lidt og så har vi balladen.

          Men altså solen skinner, vi kan spille frit og så er vi heller ringere, kampen skal spilles inden vi har tabt.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            det tror jeg så ikke på - syntes generelt vi er blevet meget mere stabile, så mon ikke vi kan holde dem fra at kører os helt over.

            håber vi kan kæmpe os til noget, selv om det kan være svært at se hvordan det skulle ske.

            - og så kunne jeg godt tænke mig at se slotsager frem for skjelvik
            Vi er i seriøs risiko for at blive kørt over.

            Ja det kunne være spændende at se Slotsager, jeg tror selv at han mangler en del for at være grydeklar til. Superligaen, nu må vi se.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Vi er i seriøs risiko for at blive kørt over.

              Ja det kunne være spændende at se Slotsager, jeg tror selv at han mangler en del for at være grydeklar til. Superligaen, nu må vi se.
              jeg aner ikke om han er klar - men lød til han stod foran jørgen i køen før han blev ramt i hovedet, så må han være tæt på

              - selvf er der altid en risiko for at blive kørt over, men at vi skulle tabe med +3 mål har jeg stadig svært ved at se. Mod fcn faldt vi pludseligt sammen hvilket gjorde de fik scoret lidt for mange mål men generelt mener jeg vi har været rimeligt stabile.

              Men vi snakker om nederlag - det er selvf aldrig sjovt med en ordenlig snitter men hvis bare holdet er klar og rejser sig til de næste runder så...om vi taber med et mål eller fire giver jo lige mange point.

              Jeg leder efter min ja-hat ellers er der ingen grund til at se kampen ;) tænker vi kæmper en 1-1 hjem

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                Enig, frygten for at AaB lige pludselig vinder nogen kampe, den har jeg lidt og så har vi balladen.

                Men altså solen skinner, vi kan spille frit og så er vi heller ringere, kampen skal spilles inden vi har tabt.
                helt enig.

                Jeg forudsætter at vi havner i nedrykningspillet - så har vi 3 kampe mere mod AAB.

                Vinder vi dem = ingen problemer, men omvendt så kan vi sagtens blive trukket med ned i dyndet med et par nederlag

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  helt enig.

                  Jeg forudsætter at vi havner i nedrykningspillet - så har vi 3 kampe mere mod AAB.

                  Vinder vi dem = ingen problemer, men omvendt så kan vi sagtens blive trukket med ned i dyndet med et par nederlag
                  Jeg frygter på ingen måde at vi kommer i nedrykningsfare, tænker vi holder en solid afstand til stregen, men at vi heller ikke ender på 7. pladsen
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    jeg aner ikke om han er klar - men lød til han stod foran jørgen i køen før han blev ramt i hovedet, så må han være tæt på

                    - selvf er der altid en risiko for at blive kørt over, men at vi skulle tabe med +3 mål har jeg stadig svært ved at se. Mod fcn faldt vi pludseligt sammen hvilket gjorde de fik scoret lidt for mange mål men generelt mener jeg vi har været rimeligt stabile.

                    Men vi snakker om nederlag - det er selvf aldrig sjovt med en ordenlig snitter men hvis bare holdet er klar og rejser sig til de næste runder så...om vi taber med et mål eller fire giver jo lige mange point.

                    Jeg leder efter min ja-hat ellers er der ingen grund til at se kampen ;) tænker vi kæmper en 1-1 hjem
                    Jeg tror ikke man skal gå ind til det og regne med at han er bedre end Skjelvik. Det er jo også et udtryk for at man rigtigt gerne vil have talentudviklingen til at fungere i Odense.

                    Jeg har set ham spille på U-17 landsholdet og han er rigtig god for sin alder, men det er altså også et par skridt op til superligaen.

                    Jeg tænker at man kommer til at se tegningerne til en god spiller, men også at han nok kommer til at være overmatchet.

                    Generelt er jeg på den lidt kortere bane mere interreseret i Vestergaard når han kommer tilbage fra Kolding og jeg tror at det optimale for en spiller som Slotsager ville være at blive udlejet til fast spilletid på et lidt lavere niveau, men altså man skal heller ikke udelukke at han bare har et exceptionelt stort talent og er den næste Nesta. Men altså kommer han ind og ikke bare brænder banen af, så betyder det jo ikke at han ikke bliver god nok, det kan være at det betyder at der lige skal lidt mere til inden det bliver forløst.

                    Vi har været stabile med BP, Martin Hansen og Gigovic liggende på den ene sekser position, uden dem har vi været voldsomt ustabile.

                    Når vi spiller med to unge backs, HC på kassen og muligvist Slotsager i CF i sin startdebut, så får vi det bare svært imod den trup FCK kan stille med. For mig handler det ikke så meget om positiv/negativ mere hvor meget i overensstemmelse med virkeligheden tingene er, vi kan sagtens tabe med tre. Men altså bolden er stadig rund og fuld af luft og alt det der.
                    ​​​​​​
                    Jeg skal se den her kamp, men det bliver lidt noget andet jeg kommer til at kigge efter. Hvor gode er vores fløje til at hjælpe backsne? Får vi lagt på i offensiven i forhold til løbemønstre, temposkift og hurtigere pasninger?

                    Får vi ført bolden op centralt?

                    Får vi perioder af kampen hvor vi er i besiddelse og kontrollerer?

                    Hvor meget mangler de her unge spillere i forhold til at kunne spille op med den dyreste trup?

                    Kan vi holde fast i at vi ikke slår op i banen?

                    Alt så noget kommer jeg tilat kigge efter, fordi vi ligner ikke et hold der får point i Parken.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Jeg frygter på ingen måde at vi kommer i nedrykningsfare, tænker vi holder en solid afstand til stregen, men at vi heller ikke ender på 7. pladsen
                      Uden Martin Hansen er OB nedrykningskandidat, på lige fod med Aab og Horsens.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                        Uden Martin Hansen er OB nedrykningskandidat, på lige fod med Aab og Horsens.
                        Det vurderer du ud fra at AaB og Horsens er godt kørende, og derfor henter hhv 3 og 11 point på os?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #57
                          Havde troet jeg skulle i Parken men må melde forfald. Så tjekkede jeg hvad viaplay med sport kostede. SHIT en pris pr. måned når det kun er for de enkelte stribede kampe derpå. Nogen der har en omvej?

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
                            Havde troet jeg skulle i Parken men må melde forfald. Så tjekkede jeg hvad viaplay med sport kostede. SHIT en pris pr. måned når det kun er for de enkelte stribede kampe derpå. Nogen der har en omvej?
                            elevensports.com hvis du har en VPN :) Legit side, de viser streams fra FIFA+

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
                              Havde troet jeg skulle i Parken men må melde forfald. Så tjekkede jeg hvad viaplay med sport kostede. SHIT en pris pr. måned når det kun er for de enkelte stribede kampe derpå. Nogen der har en omvej?
                              Yousee Play. 199 kr/måned for de tv3-gøglerkanaler, der viser OBs kampe.

                              Superligaen burde blive vist på DR!

                              Comment


                                #60
                                HC
                                Grubbe Ivancevic Skjelvik Aske
                                Manneh Tverskov
                                Sabbi Frø Tongya
                                Bashkim
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X