Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt FCK - OB 5.marts
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Enig i din første linie, derfra er vi uenige. HC Bernat har overhovedet ikke niveauet, og tvivler på han får det....... Oliver Kristensen var/er 2-3 klasser bedre.
Oliver gjorde også fejl i den første tid. Men han var mental meget stærkt. For mig blev han en sådan stærk målmand og står i Bundesligaen pga hans mentale styrke. Fejl ødelægger ham ikke , tværtimod: han ved, accepterer og forstå de som del af udviklingen. I en meget interessant interview fortalte ham at det gør hans målmandsspil stærkere at have modet og være villig at begå fejl.
Tror der ligger den største forskel mellem ham og HC og hvorfor Oliver blev en absolut succeshistorie og HC står i en svær situation. For mig er største spørgsmål i hensigt af HC om han kan klare det mentale ikke om han har talent."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Tror du virkelig at en erfaren og anerkendt målmandstræner som Lars Bjerring ville tillade at HC ville stå som første målmand i Superligaen hvis der mangler talent og evner i målmandsspil? Men selvfølgelig er der altid en risiko at sende sådan en ung målmand på banen fordi man skal se om han kan håndtere den press hvis der opstår modvind.
Oliver gjorde også fejl i den første tid. Men han var mental meget stærkt. For mig blev han en sådan stærk målmand og står i Bundesligaen pga hans mentale styrke. Fejl ødelægger ham ikke , tværtimod: han ved, accepterer og forstå de som del af udviklingen. I en meget interessant interview fortalte ham at det gør hans målmandsspil stærkere at have modet og være villig at begå fejl.
Tror der ligger den største forskel mellem ham og HC og hvorfor Oliver blev en absolut succeshistorie og HC står i en svær situation. For mig er største spørgsmål i hensigt af HC om han kan klare det mentale ikke om han har talent.
Sammenlignet med OC så havde OC kampafgørende redninger, og en evne til selv at rette de fejl han begik, så det ikke gik ud over holdet og resultaterne. HC Bernat tager intet udover det han skal, ulempen er så at noget af det han skal tage indimellem går i kassen. Men de største mangler er samspillet og kommunikationen med forsvaret, han hjælper nul, og de sejler rundt i markeringerne, der savner jeg godt nok Martin Hansen, han får dem på plads, således at modstanderne ikke kommer til lette chancer. Hvis man ikke kan se den sammenhæng, så har man i mine øjne meget begrænset viden om forsvarsspillet
- Likes 3
Comment
-
Ikke et spørgsmål om hvad jeg tror, jeg kalder en spade for en spade, alder, herkomst uanset. HC Bernat er slet ikke god nok til Superligaen, jeg ville som træner i hvert fald ikke spille ham.
Sammenlignet med OC så havde OC kampafgørende redninger, og en evne til selv at rette de fejl han begik, så det ikke gik ud over holdet og resultaterne. HC Bernat tager intet udover det han skal, ulempen er så at noget af det han skal tage indimellem går i kassen. Men de største mangler er samspillet og kommunikationen med forsvaret, han hjælper nul, og de sejler rundt i markeringerne, der savner jeg godt nok Martin Hansen, han får dem på plads, således at modstanderne ikke kommer til lette chancer. Hvis man ikke kan se den sammenhæng, så har man i mine øjne meget begrænset viden om forsvarsspillet
Det kan godt ske at du har en pointe omkring kommunikationen, men jeg synes også at man skylder at kigge lidt mere nuanceret på hvad for en bagkæde hhv. HC og MH har haft liggende foran sig - det har været et langt mere stabilt og afstemt forsvar som MH har spillet med. Du angriber samspillet og kommunikationen fra HC, men der er alt andet lige også forskel på Paulson og Skjelvik i et midterforsvar. Mon ikke HC ville se bedre ud bagved Paulson og Ivan? Det tror jeg personligt.
- Likes 6
Comment
-
Martin Hansen melder sig klar igen til kampen mod FCK, og så mener han, at episoden med Mads Frøkjær og Yankuba Minteh er blevet kørt helt af sporet.
Martin Hansen er klar til kamp mod FCK, og mener, at episoden med Frøkjær og Minteh er kørt af sporet - OBstruktion
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægMartin Hansen melder sig klar igen til kampen mod FCK, og så mener han, at episoden med Mads Frøkjær og Yankuba Minteh er blevet kørt helt af sporet.
Martin Hansen er klar til kamp mod FCK, og mener, at episoden med Frøkjær og Minteh er kørt af sporet - OBstruktion
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægMartin Hansen melder sig klar igen til kampen mod FCK, og så mener han, at episoden med Mads Frøkjær og Yankuba Minteh er blevet kørt helt af sporet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Du har i den grad selektiv hukommelse hvis du mener at OC var særligt kampafgørende i hans første sæson - der var langt imellem snapsende og der var markant niveau forskel på Gryte som vi sagde farvel til og OC i hans første sæson. OC blev i den grad reddet af at mange af hans store fejl ikke endte med at koste mål imod, noget han selvfølgelig også have andel i, men i den grad også noget der skyldes marginaler der faldt ud til hans fordel.
Det kan godt ske at du har en pointe omkring kommunikationen, men jeg synes også at man skylder at kigge lidt mere nuanceret på hvad for en bagkæde hhv. HC og MH har haft liggende foran sig - det har været et langt mere stabilt og afstemt forsvar som MH har spillet med. Du angriber samspillet og kommunikationen fra HC, men der er alt andet lige også forskel på Paulson og Skjelvik i et midterforsvar. Mon ikke HC ville se bedre ud bagved Paulson og Ivan? Det tror jeg personligt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
Hvor fedt for ham hvis han læser med her........
Dette er et debatforum, ikke et bestoettet vaerksted.
- Likes 2
Comment
-
Jeg giver mig, HC Bernat er på niveau med OC, hvor om alting er, så er Martin Hansen heldigvis klar, og så længe han er det, så behøver vi ikke diskutere HC Bernat, hvis HC Bernat som du skriver kan sammenlignes med OC talentmæssigt, så forstår jeg ikke at Martin Hansen er så klart et førstevalg............"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægBernat har ikke Superliganiveau - færdig slut"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 8
Comment
-
Er der nogen der har noget at sige om kampen i morgen? Nyt fra træningen, eksempelvis.
Hvornår har vi sidst været større underdogs, selv hvis Hansen er klar igen?
Et bud på en startopstilling:
Hansen
Grubbe – Slotsager – Ivancevic – Adelgaard
Tverskov – Manneh
Tongya – Skyttä – Frøkjær
SabbiLast edited by kiwihat; 04-03-2023, 13:53.OB – Ingen hader os
Comment
Comment