Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt – FCN v. OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Mwape
    replied
    Ueffektive i begge felter, så taber man... Det bliver som ventet endnu en omgang nedrykningsspil og min til tror til Alm er ikke blevet større. Fatter ikke man forlængede med ham nu her.

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Egentlig ok præstation og kamp.
    Vi spillede lidt som top 6 hold men det ser igen sort ud som det plejer.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Vi har ikke en top 6 trup længere er den ikke desværre ikke og jeg sagde for mange år siden at så længe Thorborgs skødehund Thomas Christensen sidder med ved bordet jamen så vinder vi ingenting...det holder jeg fast i

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    altså hvis vi skal blive ved med det VAR pjat så bliver de også nødt til at kunne kigge på frispark - hvordan kan han ikke dømme til sabbi der? håbløst dommerarbejde
    Det ville jo ødelægge alle kampe, hvis de også skal kigge frispark. Men marginaler imod. 2 offside mål, hvor den ene er marginal, men korrekte. De får et mål der var til VAR tjek for Offside. Og Sabbi er 10 cm fra et straffe

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Jeg er stadig i tvivl om, hvem folk ville have ud, der efter 63. Minutters spil, hvor vi havde domineret hele halvlegen?
    friske kræfter ind. Minteh havde ikke vidt meget så han var da bestemt en kandidat. Frø eller Skyttä

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

    Du har ret, chancerne var der. Vi har så heller ikke været heldige med skader mv i de sidste to kampe.
    Enig, men vi skal altså til og score på de chancer. Vi mangler i den grad en goalgetter.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    altså hvis vi skal blive ved med det VAR pjat så bliver de også nødt til at kunne kigge på frispark - hvordan kan han ikke dømme til sabbi der? håbløst dommerarbejde

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

    Har endnu til gode at se os vinde i Parken i ligaen. Jeg er spændt på om det sker i min levetid


    Jeg er heldigvis så gammel at jeg har oplevet det, og været til Pokalfinalerne derover.

    Har en søn som heller aldrig har oplevet det. Vanvittigt .

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    Hvis der havde været mere effektivitet foran FCNs mål og en træner som kunne udskifte i tide, så havde vi ikke haft denne diskussion. Vi hade jo flere store chancer, men vi brænder dem igen igen. Men det er jo et sp. om økonomi sammenholdt med hvad man kunne få nu. Det jo ikke sort/hvidt.
    Du har ret, chancerne var der. Vi har så heller ikke været heldige med skader mv i de sidste to kampe.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Jeg er stadig i tvivl om, hvem folk ville have ud, der efter 63. Minutters spil, hvor vi havde domineret hele halvlegen?

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

    Men så har top 6 ambitionen vel heller ikke betydet alverden for andre end vi fans.
    tænker ikke den har på den helt korte bane. Man forlænger med Alm inden foråret er gået igang - klart signal om at man er tilfreds og det ikke skal være en top 6 der afgøre om han skal fortsætte.

    Så de må jo se noget i ham. Jeg er på ingen måde overbevist om at han er den rette - syntes simpelthen vi ser for lidt fra ham.

    Men den bliver jo ikke ved med at gå - vi må formode der kommer til at ske en hel del igen til sommer og så må truppen vel efterhånden være tilpasset til hvordan man vil spille...

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

    Men så har top 6 ambitionen vel heller ikke betydet alverden for andre end vi fans.
    Hvis der havde været mere effektivitet foran FCNs mål og en træner som kunne udskifte i tide, så havde vi ikke haft denne diskussion. Vi hade jo flere store chancer, men vi brænder dem igen igen. Men det er jo et sp. om økonomi sammenholdt med hvad man kunne få nu. Det jo ikke sort/hvidt.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

    Har endnu til gode at se os vinde i Parken i ligaen. Jeg er spændt på om det sker i min levetid
    Hvis du er rigtig rigtig ung, så er der måske en lille chance

    Leave a comment:


  • Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Intet er umuligt, det er trods alt kun 20 år siden vi sidst tog en superligasejr i Parken
    Har endnu til gode at se os vinde i Parken i ligaen. Jeg er spændt på om det sker i min levetid

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Vi er tvunget til point i parken nu = farvel top 6
    Intet er umuligt, det er trods alt kun 20 år siden vi sidst tog en superligasejr i Parken

    Leave a comment:

Working...
X