Jeg er igang med at proeve at koebe et boernesaet til min soen, men paa sitet ser det ud som om det kun er Online shop og der ingen fysiske butikker er i Odense, kan det virkelig vaere rigtigt? Jeg har proevet at ringe til dem, men det ser ud som om de kun er aaben et par dage om ugen i et par timer. Det virker lidt amatoeragtigt, men jeg haaber det bare er mig der ikke lige kan finde nok information, saa jeg haaber der er nogen med daglig gang i odense eller aadalen der kan hjaelpe med mere info.
Mit problem er jeg ikke bor DK og ikke har vaeret hjemme i ca 10 aar, saa jeg er langt fra opdateret paa nuvaerende situation. Men jeg haaber jeg kan finde en loesning for afhenting af et boerne saet i loebet af de naeste par dage, saa min soen kan vise de flotte striber i udlandet :)
Jeg gaar ikke udfra det er muligt at bestille via post og man kan regne med det er fremme i loebet af en dag eller to til dansk adresse?
Mit problem er jeg ikke bor DK og ikke har vaeret hjemme i ca 10 aar, saa jeg er langt fra opdateret paa nuvaerende situation. Men jeg haaber jeg kan finde en loesning for afhenting af et boerne saet i loebet af de naeste par dage, saa min soen kan vise de flotte striber i udlandet :)
Jeg gaar ikke udfra det er muligt at bestille via post og man kan regne med det er fremme i loebet af en dag eller to til dansk adresse?
Comment