Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stil spørgsmål til Andreas Alm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg kunne godt tænke mig, at høre Alm sætte nogle ord på en række af de spillere, der ikke får så mange minutter på førsteholdet. Her tænker jeg på f.eks. Breum, Mucolli, Okkosun, King, Omar og Kanté. Træneren idé om deres niveau, må give os som en fans en indikation af deres fremtid i klubben.
    Last edited by Bolbro; 18-11-2022, 00:58.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Glæder mig helt vildt på svaret!
      Jeg tror man bliver slemt skuffet hvis man regner med at Alm kommer til at gå ind i spørsmål om, eller kommentere på, specifikke spillere. Ville det iøvrigt ikke også være uprofessionelt hvis han gjorde? Jeg er med på at ovenstående også er skrevet med et glimt i øjet, men altså - skal en træner, i medier, kommentere på ting som individuelle spilleres manglende evner eller dårlige attitude? Jeg har mere end svært ved at se at det fordre til noget som helst positivt, men det er muligvis bare mig.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

        Jeg tror man bliver slemt skuffet hvis man regner med at Alm kommer til at gå ind i spørsmål om, eller kommentere på, specifikke spillere. Ville det iøvrigt ikke også være uprofessionelt hvis han gjorde? Jeg er med på at ovenstående også er skrevet med et glimt i øjet, men altså - skal en træner, i medier, kommentere på ting som individuelle spilleres manglende evner eller dårlige attitude? Jeg har mere end svært ved at se at det fordre til noget som helst positivt, men det er muligvis bare mig.
        Tvivler også om det spørgsmål bliver stillet til Alm og ja, det kan hurtigt være problematisk at udtale sig kritisk om enkelte spiller. Men alene tanken på et .uligt svar på et sådan formuleret spørgsmål er bare sjovt. :-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Hvordan er det at være i en klub med så meget opmærksomhed fra lokalavisen, lokal tv og diverse fanmedier?

          Da Jakob Michelsen var træner her, blev han kaldt ned foran Tribunen, når vi havde vundet. Det gør du ikke. Har du selv frabedt dig det?

          Comment


            #20
            Mange tak for alle jeres spørgsmål til Andreas Alm. Han har svaret på rigtig mange af dem, og vi glæder os til at lægge det online til jer i morgen.
            Det kommer både ud som to videoer og som podcast

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Mange tak for alle jeres spørgsmål til Andreas Alm. Han har svaret på rigtig mange af dem, og vi glæder os til at lægge det online til jer i morgen.
              Det kommer både ud som to videoer og som podcast

              Comment


                #22
                Så er der underholdning til jeres weekend. Små 45 minutter i selskab med Andreas Alm, der svarer på rigtig mange af jeres spørgsmål.
                Online både på video og podcast lige her.

                Q&A med Andreas Alm - OBstruktion

                Comment


                  #23
                  Mange tak for den!

                  Jeg tog den på video, og længden passede lige til en gang morgenkaffe plus lidt tillægstid

                  Jeg må indrømme, at jeg synes lidt, Alm har været svær at have et forhold til, hvis man kan sige det sådan. Jakob Michelsen havde en stil, som man enten hadede eller elskede. Men man var nødt til at tage stilling til ham.
                  Efter jeg har set den her video, føler jeg faktisk, at jeg har et bedre forhold til Alm. Han er slet ikke så 'neutral', som jeg havde følelsen af. Det ser ud til, at han er meget afslappet, og manden har sgu rent faktisk humor.
                  Jeg vil faktisk anbefale dem, der hører det her som podcast at se det på video. Uden at have hørt podcasten, tror jeg næsten, man får lidt mere ud af at se det med hans armbevægelser og ansigtsmimik.

                  Endnu en gang tak for det her interview, det gjorde mig meget klogere på chefen!

                  Comment


                    #24
                    Alm har en afdæmpet og lidt distanceret måde at være på. Det kan jeg godt lide.

                    Jeg noterer, hvor meget Alm taler om teamet. Jeg tror virkelig, at vi har det bedste setup, klubben har set længe.

                    Og få så hybrid på bane 1!

                    Comment


                      #25
                      Kanon at han stiller op til at svare på spørgsmål. Synes det er mange fine svar; personligt var jeg lidt overrasket over, at han ikke ser os som et kontra-hold. Jeg fik heller ikke stillet det spørgsmål specielt skarpt: ku jo bare have spurgt direkte om OBs spillestil er kontra. Men derfor er det alligevel interessant, at han ser OBs stil som uændret i hans tid i klubben.

                      Comment

                      Working...
                      X