Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • tOrnBjerg
    replied
    Tak for i dag

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Vild kamp. Vi må ikke tabe den her kamp.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Nej, nej, nej..

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Smukt offside-mål - efter at have ramt Sabbi.

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    Jeg får røde knopper af den knægt. Tager heller ikke ansvar! Han skal ikke svare igen, når det er hans mand, der udligner! Han skal tage imod den sviner som en mand, eller fucke af.

    MvH ChrisOB
    Helt enig.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
    Vi kan ikke bruge uafgjort til noget. Intet andet end sejr tæller her. Det er simpelthen bare ikke godt nok, og det skyldes åbenlyst taktiske dispositioner fra bænkens side, at vi lige pludselig begynder at stille os ned, selvom vores styrke i dag er på bolden.

    Fodbold skal vindes over 90 minutter, og nu skal vi ud og spille som om, der står 0-0 igen. Kom så! Udfaldet af denne kamp kommer til at blive så afsindig vigtigt for resten af vores sæson!
    som udgangspunkt skal vi klart have 3 point med.

    Men som kampen har udviklet sig - 1 point så holder vi horsens bag os henover pausen - ikke uvæsenligt.

    Men med det lange lys på - så jo der skal nogle sejre på kontoen hvis vi vil med i top 6

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Vi er blevet alt for passive efter en god start. Selvom vi kan få fin succes med at spille på omstillinger, så står vi bare for langt tilbage og kigger på et Horsens-hold som bliver bedre og bedre på bolden i takt med vi står længere og længere fra dem.
    i 2. Halveg skal vi turde skubbe op og stå tættere på dem. Frø og Minteh skal helt op på deres wingbacks, Tverskov og Gigovic skal helt op og stresse opondo og Gemmer. Vi skal være bedre end et hold som Horsens og det bliver vi nødt til at vise de 1800 der har taget turen og virkelig giver den gas på lægterne
    Især var der flere farlige og situationer hvor vi gav alt for meget plads central foran vores felt. Hvis Frø og Minteh tager også deres defensive pligter så bliver det letter for Tverskov og Gigovic at lukke der centralt.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Jeg synes vi faktisk spiller fint. Men vi er ikke tætte nok på dem og så er vi dårligst lige foran vores eget felt.
    Enig. Vi får ikke lukket rummet foran eget felt godt nok ned, og så ser vi til tider shaky ud på backs/kanter, men udover situationerne omkring målene kommer Horsens vel nærmest ikke frem til noget.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

    Har aldrig været vild med Frø. Han har en serie 5 mentalitet. En amatør med et stort talent.
    Jeg får røde knopper af den knægt. Tager heller ikke ansvar! Han skal ikke svare igen, når det er hans mand, der udligner! Han skal tage imod den sviner som en mand, eller fucke af.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Ha ha ha hun er sgu cool hende der fra mallorca de har ansat i horsens Hordens handelsskolen ...jo jo...

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Vi er blevet alt for passive efter en god start. Selvom vi kan få fin succes med at spille på omstillinger, så står vi bare for langt tilbage og kigger på et Horsens-hold som bliver bedre og bedre på bolden i takt med vi står længere og længere fra dem.
    i 2. Halveg skal vi turde skubbe op og stå tættere på dem. Frø og Minteh skal helt op på deres wingbacks, Tverskov og Gigovic skal helt op og stresse opondo og Gemmer. Vi skal være bedre end et hold som Horsens og det bliver vi nødt til at vise de 1800 der har taget turen og virkelig giver den gas på lægterne

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Enig. Havde forventet at Frø ville komme ned en helt anden attitude, især efter Brøndby-kampen om at give noget tilbage efter at komme for at sent der og blive straffet med at sidde ude vi i 45. Frø kan så meget, men hvis attituden er ikke der så bliver det aldrig forløst.
    Har aldrig været vild med Frø. Han har en serie 5 mentalitet. En amatør med et stort talent.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    1 halvleg - hold nu op. Vi starter rigtigt godt kommer hurtigt foran og så trækker vi os allerede tilbage...det forstår jeg intet af - men en stor chance til sabbi og 2-0 scoring af minteh og så tænkte jeg Okay - jeg bryder mig måske ikke om at vi overlader alt initiativ til Horsens - men det ser ud til at virke.

    Og så skal jeg da ellers lige love for at vi lukker dem ind i kampen igen.

    Vi kunne have været foran med både 3 og 4 og lukket kampen og istedet så glemmer vi at snørre sækken og bliver alt alt for passive.

    Positivt vi har fået jebali længere ned i banen og sabbi på top ser spændende ud.

    Men vi skal sgutte stå så dybt - så godt et forsvar har vi altså heller ikke...

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Frø skal ud i pausen. Han er tydeligt ikke til stede. Franco ind og så kæmp med livet som indsats!
    Enig. Havde forventet at Frø ville komme ned en helt anden attitude, især efter Brøndby-kampen om at give noget tilbage efter at komme for at sent der og blive straffet med at sidde ude vi i 45. Frø kan så meget, men hvis attituden er ikke der så bliver det aldrig forløst.

    Leave a comment:


  • Bolbro
    replied
    Vi kan ikke bruge uafgjort til noget. Intet andet end sejr tæller her. Det er simpelthen bare ikke godt nok, og det skyldes åbenlyst taktiske dispositioner fra bænkens side, at vi lige pludselig begynder at stille os ned, selvom vores styrke i dag er på bolden.

    Fodbold skal vindes over 90 minutter, og nu skal vi ud og spille som om, der står 0-0 igen. Kom så! Udfaldet af denne kamp kommer til at blive så afsindig vigtigt for resten af vores sæson!

    Leave a comment:

Working...
X