Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamp tråd VFF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Skuffende var Frø. Og Tongyas indhop. Han startede lovende men falder aktuelt mere og mere i niveauet. Måske ham manglede Jebali som legekammerat, synes med en god spillende Jebali son 10er var Tongya også stærkt og Jebali rammer aktuelt ikke niveauet.
    Netop hjemvendt fra stadion (bor i Midtjylland) må jeg sige at jeg sad med fornemmelsen i 1 halvleg “ at den nupper vi “ til gengæld var fornemmelsen modsat i 2. Halvleg. Jeg er noget imponeret af Manneh , han lukker rigtigt meget ned med kloge løb, og han er meget pasnings og boldsikker. Vores udskiftere står ikke som forstærkninger, men Tonqay lignede en der skulle hjælpe Grubbe med at få lukket den side ned, VFF kom til rigtigt meget fra den kant. Jebali så tung og træt ud, men hvad er alternativet helt på toppen ? Jeg glæder over over 1 point på en svær udebane, nu skal vi have 3 stk. mod !yngby.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Ahhh
      Mener han var rygtet til os i sidste vindue

      Mange herinde syntes han var for gammel og "kun" spillede i 2. BL, men jeg mener stadigvæk han er typen, vi mangler

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

        Netop hjemvendt fra stadion (bor i Midtjylland) må jeg sige at jeg sad med fornemmelsen i 1 halvleg “ at den nupper vi “ til gengæld var fornemmelsen modsat i 2. Halvleg. Jeg er noget imponeret af Manneh , han lukker rigtigt meget ned med kloge løb, og han er meget pasnings og boldsikker. Vores udskiftere står ikke som forstærkninger, men Tonqay lignede en der skulle hjælpe Grubbe med at få lukket den side ned, VFF kom til rigtigt meget fra den kant. Jebali så tung og træt ud, men hvad er alternativet helt på toppen ? Jeg glæder over over 1 point på en svær udebane, nu skal vi have 3 stk. mod !yngby.
        Ja, Lyngby er en "must win". Og kommer til Fyn om få dage så kommer på stadion!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Det som kan blive allermest afgørende er, at en skade til Kadrii tvinger os til at ændre opstilling. Tverskov/Gigo har været noget af det mest oplivende på OBs hold i årevis. Nu tvinges Gigo væk fra den plads, hvor han har shinet og løftet obs spil. Hvor er det tyndt at man ikke har mere end en 9er man tør spille med pt.
          Man kunne godt have holde fast på de 2. Nu må vi se om Tver er skadet.

          Comment


            #95
            Horsens foran i Herning

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Horsens foran i Herning
              Jeg har sagt det for lang tid siden: Horsens rykker ikke ned.

              Comment


                #97
                Jebali er vores es. Men på toppen er han reduceret til en knægt, som ikke rigtig ved hvor han skal placere sig.
                Frø skal på bænken, klubben skal tage sig sammen og få navn på nummer 40, som var bedste mand, dog med manglende overblik og erfaring i hvornår han skal slippe den.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                  Jeg har sagt det for lang tid siden: Horsens rykker ikke ned.
                  Det tror jeg. AaB er for stærke, er mere i tvivl om vi er, men tror det over en sæson

                  1-1 nu.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Jebali er vores es. Men på toppen er han reduceret til en knægt, som ikke rigtig ved hvor han skal placere sig.
                    Frø skal på bænken, klubben skal tage sig sammen og få navn på nummer 40, som var bedste mand, dog med manglende overblik og erfaring i hvornår han skal slippe den.
                    Det er en brøler af trænerteamet, at de hiver to spillere ud af deres normale position. De leverer væsentligt under niveau på deres nye pladser. På den måde hæmmes hele holdet. Lav kun en ændring: en substitut for Kadrii. Så er der kontinuitet på de andre centrale pladser. Og hvor er Jørgen da bare ringe

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                      Netop hjemvendt fra stadion (bor i Midtjylland) må jeg sige at jeg sad med fornemmelsen i 1 halvleg “ at den nupper vi “ til gengæld var fornemmelsen modsat i 2. Halvleg. Jeg er noget imponeret af Manneh , han lukker rigtigt meget ned med kloge løb, og han er meget pasnings og boldsikker. Vores udskiftere står ikke som forstærkninger, men Tonqay lignede en der skulle hjælpe Grubbe med at få lukket den side ned, VFF kom til rigtigt meget fra den kant. Jebali så tung og træt ud, men hvad er alternativet helt på toppen ? Jeg glæder over over 1 point på en svær udebane, nu skal vi have 3 stk. mod !yngby.
                      Jebali har set tung og træt ud længe. Han er en vigtig spiller for os - men han kommer altså også med en ret stor pris.

                      Lige nu er der ingen alternativer, så det er en akademisk diskussion, men jeg glæder mig efterhånden til OB uden Jebali. Alt for meget er hængt op på ham, og det ødelægger meget dynamik, at vores offensive taktik til tider er: spil Jebali og se hvad der sker!

                      Særligt når han er så… ja, tung som nu.

                      En spiller, der er det modsatte af tung: Minteh! Ham er jeg vild med. Han er uskolet og smider er hav af bolde væk, men han kører bare på og på og på. Og den fart! Når han bliver slebet lidt til, så bliver han vild. Han skal bare have en lang kontrakt.


                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Jebali har set tung og træt ud længe. Han er en vigtig spiller for os - men han kommer altså også med en ret stor pris.

                        Lige nu er der ingen alternativer, så det er en akademisk diskussion, men jeg glæder mig efterhånden til OB uden Jebali. Alt for meget er hængt op på ham, og det ødelægger meget dynamik, at vores offensive taktik til tider er: spil Jebali og se hvad der sker!

                        Særligt når han er så… ja, tung som nu.

                        En spiller, der er det modsatte af tung: Minteh! Ham er jeg vild med. Han er uskolet og smider er hav af bolde væk, men han kører bare på og på og på. Og den fart! Når han bliver slebet lidt til, så bliver han vild. Han skal bare have en lang kontrakt.

                        Ja. Og Minteh bruger den fart ja også meget godt i presspillet hvor han har vundet mange bolde. Der er bare vildt
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Jebali har set tung og træt ud længe. Han er en vigtig spiller for os - men han kommer altså også med en ret stor pris.

                          Lige nu er der ingen alternativer, så det er en akademisk diskussion, men jeg glæder mig efterhånden til OB uden Jebali. Alt for meget er hængt op på ham, og det ødelægger meget dynamik, at vores offensive taktik til tider er: spil Jebali og se hvad der sker!

                          Særligt når han er så… ja, tung som nu.

                          En spiller, der er det modsatte af tung: Minteh! Ham er jeg vild med. Han er uskolet og smider er hav af bolde væk, men han kører bare på og på og på. Og den fart! Når han bliver slebet lidt til, så bliver han vild. Han skal bare have en lang kontrakt.

                          holdet er prisgivet uden ham. Men Frø skal i tempo eller bænkes. Frø kan være en trussel når modstanderne har en time i kroppen

                          Comment


                            Tak til Luwig - rødt kort og så scorede FCM kort tid efter. FCM spiller i øvrigt ikke bedre end os pt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Ja. Og Minteh bruger den fart ja også meget godt i presspillet hvor han har vundet mange bolde. Der er bare vildt
                              Jeg er enig Minteh er super spændende. Men det bliver sværere for ham når nu modstanderne har video på ham og er forberedt på farten. Det var tydeligt at VFF forsvaret ikke kendte ham, lad os håbe at han vokser og vi ikke får en periode med svagere præstationer som vi har set med Charly. Vi fik ikke fuldt udbytte af Gigo i dag, til gengæld fik vi bekræftet at Manneh er den kvalitet vi købte ham for, og ham har vi trods alt på en længere aftale.de øvrige resultater er ikke så ringe for os - med en hjemmesejr over Lyngby er vi med i feltet omkring top 6 og det er vel egentlig ret godt efter den start på sæsonen vi gav os selv.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                                Jeg har sagt det for lang tid siden: Horsens rykker ikke ned.
                                Det håber jeg de gør, fordi ellers kan det lige så godt blive os. Men enig i at Horsens ser solide ud og det bliver et hundeslagsmål om at undgå nedrykning. Men jeg er glad for at vi begynder at ligne et hold og vores defensive organisation er i en helt anden liga end i starten af sæsonen, men det var også en joke dengang. Vi er dog stadig alt for uskarpe på vores omstillingsmuligheder. Da Minteh gik ud havde Viborg dog helt styr på vores offensiv.

                                Comment

                                Working...
                                X