Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Lyngby - OB 18. September 2022
Collapse
X
-
Når udgangspunktet er som det er for OB inden kampen i dag, så er spillet på banen fuldstændig ligegyldigt, så længe det ender med 3 point. Individuelt er der sikkert en masse man kan anholde men det ændrer ikke på at holdet sejrede med clean sheet og to mål. Helt fortjent og vital sejr. Jeg troede ikke på det inden kampen i dag men det er en fed følelse at blive modbevist i sin pessimisme.
- Likes 2
-
Vigtige 3 points! Men endnu én i rækken af middelmådige kampe, hvor vi kun vinder, fordi modstanderne er mindre skarpe.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Men hvad er det at det samme hold som spillede sidste uge mod FCK til dels rigtig god fodbold kan ikke sætte tre ting tilsammen offensiv mod bundproppen?
Leave a comment:
-
Vildt!
En (midlertidig) 7-plads. Den havde jeg ikke set for 2 kampe siden. Nok fint at klubben ikke panikfyrede Alm, som jeg og andre skreg op om.
Dejligt, at BK er tilbage.
Der er stadig meget at arbejde på, men jeg ser en helt anden balance mellem kæderne.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlægGodt nok er vi foran 2-0 mod bundproppen med udsigt til 2 vundne kampe i streg, men jeg er nødt til at påpege vores spil system igen igen.
Vi har har hele 3 skud på mål i dag, inkl. scoringerne naturligvis, udover dette tæller jeg ikke en eneste tilspillet chance i åbent spil.
Dette har været historien om OB under Alm. Vi producerer simpelthen for få chancer og vi er heller ikke særligt kyniske i omstillingsspillet.
Vi er blevet lovet offensiv fodbold men den har jeg aldrig kunne få øje på under Alm, den er derimod kontrolleret/balanceret og tempodrænende.
Jeg synes OB spiller en gang kedelig svensk fodbold.
Dejlig med tre point igen men jeg tror ikke på vi flytter os nogle steder hen med den spillestil.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Slut! Alt andet end prangende men utrolig vigtige tre point!
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlægGodt nok er vi foran 2-0 mod bundproppen med udsigt til 2 vundne kampe i streg, men jeg er nødt til at påpege vores spil system igen igen.
Vi har har hele 3 skud på mål i dag, inkl. scoringerne naturligvis, udover dette tæller jeg ikke en eneste tilspillet chance i åbent spil.
Dette har været historien om OB under Alm. Vi producerer simpelthen for få chancer og vi er heller ikke særligt kyniske i omstillingsspillet.
Vi er blevet lovet offensiv fodbold men den har jeg aldrig kunne få øje på under Alm, den er derimod kontrolleret/balanceret og tempodrænende.
Dejlig med tre point igen men jeg tror ikke på vi flytter os nogle steder hen med den spillestil.
Leave a comment:
-
Godt nok er vi foran 2-0 mod bundproppen med udsigt til 2 vundne kampe i streg, men jeg er nødt til at påpege vores spil system igen igen.
- Likes 5
Leave a comment:
-
For fanden Breum. Du skal sgu også vise, du er bedre end Frø. Hvilket du jo er.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Breum er desværre gået lidt ned ad bakke. Håber han kommer igen
- Likes 2
Leave a comment:
-
Fedt at Gigovic skælder Jebali ud. Han er sløv i det pres. Godt at hierarkiet ruskes lidt i.
- Likes 8
Leave a comment:
-
Haha Rømer! Der var intet. Du er bare elendig. Bashkims mål. Igen.
- Likes 4
Leave a comment:
Leave a comment: