Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Lyngby - OB 18. September 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi har helt indiskutabelt fået tre stærke ledere i Martin Hansen, Bjørn Paulsen og Gigovic.

    Jeg synes også, vi skal glæde os over, at Frøkjær hævede niveauet til denne kamp, at vi holder Lyngby på et relativt lavt antal chancer og momentvis demonstrerer godt pasningspil og et par gode pres.

    Denne start 11'er har mere vildskab over sig, end vi har set tidligere, og mens hele vores centrale akse fra målmand, midterforsvar, midtbane og angriber ser bundsolid ud, ser vores backs og kanter hurtige og talentfulde ud.

    Jeg synes så samtidig, som andre også nævner, at vi sløser for meget, og jeg kan ikke gennemskue, om vores taktik er, at vi skal tage tempoet ud af kampen, for der er simpelthen for mange fejlafleveringer på den sidste tredjedel af banen, og vi skaber ikke nok chancer.

    Men tak for effektiviteten i begge felter - den har vi manglet tidligere i sæsonen.

    Nu skal vi gøre klar til Aalborg, som er en endnu mere afgørende nøglekamp, end den vi lige har spillet. En sejr er bydende nødvendig.

    Comment

    Working...
    X